„Rimi“ ir „Pepco“ partnerystė: daugėja bendrų projektų

Publikuota: 2019-08-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ ir žemų kainų prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklas „Pepco“ jau ne vienoje prekybinėje erdvėje kuriasi greta. „Rimi“ tai vadina strategine partneryste.

„Pepco“ yra mūsų strateginis partneris: šiuo metu jau turime atidarytą „Pepco“ parduotuvę Kedrų g., Vilniuje, netrukus šio tinklo parduotuvė bus atidaryta ir Žirmūnų g., Vilniuje. Taip pat kartu veikiame dar keliuose prekybos centruose, kur nesame savininkai, pavyzdžiui, prekybos centruose „Mandarinas“ Vilniuje ir „Savas“ Kaune“, – vardija Giedrė Buivydienė, „Rimi Lietuvos“ komunikacijos vadovė.

Pasak jos, laikomasi strategijos toliau ieškoti centrų, kuriuose būtų galima dirbti kartu su šiuo nuomininku bei galimybės pasiūlyti jam reikiamo ploto patalpas. 

Atsižvelgiant į tai, kad prekybos centre Linkmenų g. Vilniuje patalpos atitiko „Pepco“ tikslus bei lūkesčius, priimtas sprendimas jas išnuomoti šiam partneriui, aiškina G. Buivydienė.

„Keletas patalpų, kuriose anksčiau buvo įsikūrę smulkūs nuomininkai,  buvo sujungtos į „Pepco“ reikmėms reikalingą plotą. Iki metų pabaigos šiame prekybos centre planuojame turėti 100% užimtumą“, – teigia pašnekovė.

„Pepco“ subnuomojamas plotas Linkmenų g. sudaro apie 400 kv. m.

VŽ rašė, kad per pirmuosius veiklos metus Baltijos šalyse sparčiau nei planuota plėtęsis Vidurio ir Rytų Europos mažų kainų prekybos drabužiais ir namų apyvokos prekėmis tinklas „Pepco“ neketina mažinti tempų ir 2020 metais regione viliasi turėti 100 parduotuvių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 5

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 1

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 17

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau