Europoje lyderiaujantis avalynės tinklas „Deichmann“ žengia į Latviją ir Estiją

Publikuota: 2019-08-28

Europos avalynės rinkos lyderis „Deichmann“ šiemet žengia į kitas Baltijos šalis – atidarė pirmąsias parduotuves Latvijoje ir Estijoje. Vienuolika sėkmingų metų Lietuvoje paskatino plėstis ir į kaimynines šalis, kur ilgalaikėje perspektyvoje įmonė taip pat tikisi pasiekti lyderiaujančias pozicijas. Viso „Deichmann“ grupė 2019 metais į plėtrą investuos 285 milijonų eurų ir planuoja atidaryti 229 ir modernizuoti 256 parduotuves visame pasaulyje.

„Deichmann“ – tai lyderė ne tik Vokietijos ir Europos, bet ir Lietuvos avalynės rinkoje, kur lyderiauja jau ne vienerius metus iš eilės. Ši sėkmė paskatino plėstis į kitas Baltijos šalis, kur vartotojų skonis ir perkamoji galia – panaši.

nuotrauka::1 left

„Deichmann“ grupė mato didžiulį potencialą Baltijos šalių rinkoje, todėl šiemet jai skiriamas didelis dėmesys. Tai lemia itin sėkminga patirtis Lietuvoje – pirmoji „Deichmann“ parduotuvė atsidarė dar 2008 m. ir nuo to laiko mes išsikovojome lyderių pozicijas, o mūsų pardavimai – nuosekliai auga“, – teigia „Deichmann avalynė“ pardavimų vadovė Živilė Bložienė.

Latvijos rezultatai pranoko lūkesčius

„Deichmann” dar balandžio mėnesį atidarė  pirmąją parduotuvę Latvijoje. Tai didžiausia įmonės parduotuvė Baltijos šalyse, atidaryta Rygos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Jos plotas siekia 1000 kvadratinių metrų, o visa parduotuvėje esantį asortimentą bendrai sudaro 37 000 batų poros.

„Šiandien vertindami pirmuosius pardavimų rezultatus Latvijoje galime drąsiai teigti, kad jie – labai pozityvūs: įmonė sėkmingai įgyvendina šių metų finansinius tikslus ir jau planuoja kitų metų naujų parduotuvių atidarymus”, – teigia Ž. Bložienė.

Estijoje pirmąją parduotuvę „Deichmann“ atidarė tik praėjusią savaitę. „Nautica“ prekybos centre Taline įsikūrusi parduotuvė bus orientuota ne tik į vietinius gyventojus, bet ir turistus. Taip pat rugsėjo 19 d. suplanuotas dar vienos parduotuvės atidarymas viename didžiausių Estijos prekybos centrų „Kristiine“.

Tačiau „Deichmann“ ne tik sparčiai žengia į naujas šalis, bet plečiasi ir Lietuvos rinkoje. Rugpjūčio 29 dieną Vilniaus Savanorių pr. „Rimi Mylia“ duris atvers 19-oji „Deichmann“ parduotuvė. Bendras „Deichmann“ darbuotojų skaičius Lietuvoje siekia 150.

Nusitaikė į elektroninę prekybą

Taip pat prieš keletą metų Lietuvoje pradėjo veikti ir elektroninė parduotuvė, kuri itin sėkminga – kasmet pardavimai auga apie 40 procentų.

„2017 m. savo avalyne pradėjome prekiauti internetu ir vertindami rezultatus matome, kad tai buvo teisingas žingsnis. Elektroninė parduotuvė pritraukia vis daugiau pirkėjų – tiek iš mažų miestelių, kur „Deichmann“ fizinių parduotuvių nėra, tiek ir iš didesnių miestų, nes internete avalynės pasiūla žymiai didesnė. Artimiausiuose planuose mūsų tikslas – atidaryti  elektronines parduotuves tiek Latvijos, tiek ir Estijos rinkose“, – sako Ž. Bložienė.

„Deichmann“ grupė buvo pirmoji batų mažmeninė parduotuvė pasaulyje, savo produktus 2000 metais pradėjusi pardavinėti internetu. Šiuo metu grupė parduoda prekes per 40 savo internetinių parduotuvių bei 4 kitose e-parduotuvėse ir šiame segmente augimo tempai išlieka dviženkliai. 

2018 m. buvo sėkmingi

Nepaisant sudėtingų rinkos sąlygų, 2018 metai „Deichmann“ grupei buvo itin sėkmingi – didelės investicijos leido šiam šeimos verslui toliau džiaugtis gerais rezultatais. Augo tiek parduotų batų, tiek parduotuvių, tiek apyvartos skaičiai.

Įmonė taip pat planuoja plėstis ir naujose rinkose, viena iš jų – Artimieji Rytai. Jei šie planai bus sėkmingai įgyvendinti, tikimąsi ir tolesnės plėtros visame Arabijos pusiasalyje bei Šiaurės Afrikoje.

2018 m. gruodžio 31 d. įmonė valdė 4 053 fizines parduotuves ir 40 internetinių parduotuvių bei turėjo 40 698 darbuotojus. Praėjusiais finansiniais metais „DEICHMANN SE“ apyvarta 25 Europos šalyse ir JAV sudarė 5,8 milijardo eurų (5 milijardai eurų grynojo pelno). 2018 metais fizinėse ir internetinėse parduotuvėse buvo parduota 178 mln. batų porų – apie 1 proc. daugiau nei praėjusiais metais.

Apie „Deichmann“

„Deichmann“ yra Vokietijos ir Europos avalynės rinkos lyderė. Jau daugiau nei šimtą metų skaičiuojantis šeimos verslas, įkurtas Eseno mieste, Vokietijoje, visą savo egzistavimo laiką išliko nepriklausomas, o Esenas nuo pat įmonės įkūrimo 1913 m. vis dar yra įmonių grupės būstinė.

„Deichmann“ siūlo itin platų įvairių stilių avalynės pasirinkimą už patrauklią kainą. Be ilgametes tradicijas puoselėjančių prekės ženklų, tokių kaip „Elefanten“, „Gallus“ ir „Medicus“, „Deichmann“ taip pat siūlo elegantiškus, prabangius „5th Avenue“ stiliaus batus, jaunatvišką „Graceland“ kolekciją ir daugybę kitų modelių. Platų asortimentą papildo ir kiti garsūs prekės ženklai, tokie kaip „Adidas“, „Nike“ ir „Fila“, bei stilingi aksesuarai – rankinės ir šalikai.

FOTOGALERIJA Avalynės tinklas „Deichmann“ žengia į Latviją ir Estiją (11 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Draudimą eksponuoti rūkalus Vyriausybė siūlo atidėti dvejiem metams

Vyriausybė pritaria siūlymui drausti prekybininkams viešai eksponuoti tabaką ir jo gaminius, tačiau draudimo...

Prekyba
18:55
Viešbutis „Pacai“ pelnė dar vieną tarptautinį įvertinimą

Kelionių ir dizaino apdovanojimuose, kuriuos rengia JAV leidinys „Surface Magazine“, vilniškis viešbutis...

Laisvalaikis
15:20
„McDonald‘s“ pelnas nuvylė – akcijos atpigo 5%

JAV restoranų tinklo „McDonald‘s“ trečiojo ketvirčio pelnas pirmą kartą per dvejus metus neatitiko analitikų...

Rinkos
12:01
Seimas priėmė svarstyti stambiųjų prekybininkų apmokestinimo įstatymą 2

Seimas priėmė svarstyti valdančiųjų „valstiečių“ siūlymą nuo 2020 m. įvesti naują prekybos mokestį, kurį...

Prekyba
09:25
Nustatyta „Humanos“ rinkos vertė, komercinė veikla perkelta į UAB Premium 1

Dėvėtų drabužių UAB „Humana LT“ rinkos vertė – 18,2 mln. Eur. Tokia suma įvertintą dėvėtų drabužių rūšiavimo,...

Pramonė
05:45
„Maximos“ ir „Top Sport“ reklamos – dėmesio centre Premium

Tarp labiausiai įsiminusių šio rudens reklamų karaliauja prekybos tinklo „Maxima“ kampanija su „Minions“...

Rinkodara
05:45
Su tinklaraštininko J. Laukaičio idėja garsina Vilnių

Prieš metus įtraukiantį vaizdo klipą apie Lietuvą „Youtube“ kanale paskelbęs keliautojas, socialinių tinklų...

Rinkodara
2019.10.22
„Daumantai LT“ patirtis: nuo pigių kopijų iki savo prekės ženklų Premium

Kėdainių pagardų gamintoja „Daumantai LT“ pristatė naują prekės ženklą „Wow mama“, su kuriuo tikisi sumažinti...

Prekyba
2019.10.22
„Akropolis“ Kaune atidarytas, bet dalis parduotuvių šiandien neveiks

Kauno „Akropolis“ atnaujino darbą, bet dalis parduotuvių šiandien neveiks. Dėl pasklidusių dūmų dieną buvo...

Prekyba
2019.10.22
„Maxima LT“ skirta bauda už nesąžiningus veiksmus su tiekėjais

Konkurencijos taryba pripažino, kad „Maxima LT“ pažeidė Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų...

Prekyba
2019.10.22
„Laisvės TV“ turi naują vadovę 1

Mykolą Markauską, internetinės televizijos „Laisvės TV“ vadovą, šiose pareigose keičia jo pavaduotoja Gabija...

Rinkodara
2019.10.22
Kaip planuojamas naujasis prekybos apmokestinimas paveiks būsto įperkamumą

Lietuvos Respublikos Seimas su kitų metų biudžetu gali patvirtinti ir LR Stambios prekybos mokesčio įstatymo...

Statyba ir NT
2019.10.22
„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2019.10.21
URM: JAV muitai paveiks 0,12% Lietuvos eksporto į JAV

JAV prezidentui Donaldui Trumpui praėjusią savaitę įvedus muitus 7,5 mlrd. USD vertės importui iš Europos...

Prekyba
2019.10.21
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
2019.10.21
Eksporto ir importo statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. rugpjūtį, palyginti su 2018 m. rugpjūčiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 3,2%,...

Prekyba
2019.10.21
Didžiųjų patirtis: kaip paskatinti augimą, įdarbinant didžiuosius duomenis Premium

Dauguma smagurių ir sveikatingumo šalininkų per pastaruosius kelerius metus tikriausiai bus ragavę kombučios,...

Prekyba
2019.10.20
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Moody’s“: Europos prekybos sektoriaus augimas išliks lėtas, bet yra ir galimybių Premium

Artimiausius pusantrų metų Europos prekybininkų apyvartoms neigiamą įtaką darys keli nesusiję veiksniai,...

Prekyba
2019.10.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau