Europoje lyderiaujantis avalynės tinklas „Deichmann“ žengia į Latviją ir Estiją

Publikuota: 2019-08-28

Europos avalynės rinkos lyderis „Deichmann“ šiemet žengia į kitas Baltijos šalis – atidarė pirmąsias parduotuves Latvijoje ir Estijoje. Vienuolika sėkmingų metų Lietuvoje paskatino plėstis ir į kaimynines šalis, kur ilgalaikėje perspektyvoje įmonė taip pat tikisi pasiekti lyderiaujančias pozicijas. Viso „Deichmann“ grupė 2019 metais į plėtrą investuos 285 milijonų eurų ir planuoja atidaryti 229 ir modernizuoti 256 parduotuves visame pasaulyje.

„Deichmann“ – tai lyderė ne tik Vokietijos ir Europos, bet ir Lietuvos avalynės rinkoje, kur lyderiauja jau ne vienerius metus iš eilės. Ši sėkmė paskatino plėstis į kitas Baltijos šalis, kur vartotojų skonis ir perkamoji galia – panaši.

nuotrauka::1 left

„Deichmann“ grupė mato didžiulį potencialą Baltijos šalių rinkoje, todėl šiemet jai skiriamas didelis dėmesys. Tai lemia itin sėkminga patirtis Lietuvoje – pirmoji „Deichmann“ parduotuvė atsidarė dar 2008 m. ir nuo to laiko mes išsikovojome lyderių pozicijas, o mūsų pardavimai – nuosekliai auga“, – teigia „Deichmann avalynė“ pardavimų vadovė Živilė Bložienė.

Latvijos rezultatai pranoko lūkesčius

„Deichmann” dar balandžio mėnesį atidarė  pirmąją parduotuvę Latvijoje. Tai didžiausia įmonės parduotuvė Baltijos šalyse, atidaryta Rygos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Jos plotas siekia 1000 kvadratinių metrų, o visa parduotuvėje esantį asortimentą bendrai sudaro 37 000 batų poros.

„Šiandien vertindami pirmuosius pardavimų rezultatus Latvijoje galime drąsiai teigti, kad jie – labai pozityvūs: įmonė sėkmingai įgyvendina šių metų finansinius tikslus ir jau planuoja kitų metų naujų parduotuvių atidarymus”, – teigia Ž. Bložienė.

Estijoje pirmąją parduotuvę „Deichmann“ atidarė tik praėjusią savaitę. „Nautica“ prekybos centre Taline įsikūrusi parduotuvė bus orientuota ne tik į vietinius gyventojus, bet ir turistus. Taip pat rugsėjo 19 d. suplanuotas dar vienos parduotuvės atidarymas viename didžiausių Estijos prekybos centrų „Kristiine“.

Tačiau „Deichmann“ ne tik sparčiai žengia į naujas šalis, bet plečiasi ir Lietuvos rinkoje. Rugpjūčio 29 dieną Vilniaus Savanorių pr. „Rimi Mylia“ duris atvers 19-oji „Deichmann“ parduotuvė. Bendras „Deichmann“ darbuotojų skaičius Lietuvoje siekia 150.

Nusitaikė į elektroninę prekybą

Taip pat prieš keletą metų Lietuvoje pradėjo veikti ir elektroninė parduotuvė, kuri itin sėkminga – kasmet pardavimai auga apie 40 procentų.

„2017 m. savo avalyne pradėjome prekiauti internetu ir vertindami rezultatus matome, kad tai buvo teisingas žingsnis. Elektroninė parduotuvė pritraukia vis daugiau pirkėjų – tiek iš mažų miestelių, kur „Deichmann“ fizinių parduotuvių nėra, tiek ir iš didesnių miestų, nes internete avalynės pasiūla žymiai didesnė. Artimiausiuose planuose mūsų tikslas – atidaryti  elektronines parduotuves tiek Latvijos, tiek ir Estijos rinkose“, – sako Ž. Bložienė.

„Deichmann“ grupė buvo pirmoji batų mažmeninė parduotuvė pasaulyje, savo produktus 2000 metais pradėjusi pardavinėti internetu. Šiuo metu grupė parduoda prekes per 40 savo internetinių parduotuvių bei 4 kitose e-parduotuvėse ir šiame segmente augimo tempai išlieka dviženkliai. 

2018 m. buvo sėkmingi

Nepaisant sudėtingų rinkos sąlygų, 2018 metai „Deichmann“ grupei buvo itin sėkmingi – didelės investicijos leido šiam šeimos verslui toliau džiaugtis gerais rezultatais. Augo tiek parduotų batų, tiek parduotuvių, tiek apyvartos skaičiai.

Įmonė taip pat planuoja plėstis ir naujose rinkose, viena iš jų – Artimieji Rytai. Jei šie planai bus sėkmingai įgyvendinti, tikimąsi ir tolesnės plėtros visame Arabijos pusiasalyje bei Šiaurės Afrikoje.

2018 m. gruodžio 31 d. įmonė valdė 4 053 fizines parduotuves ir 40 internetinių parduotuvių bei turėjo 40 698 darbuotojus. Praėjusiais finansiniais metais „DEICHMANN SE“ apyvarta 25 Europos šalyse ir JAV sudarė 5,8 milijardo eurų (5 milijardai eurų grynojo pelno). 2018 metais fizinėse ir internetinėse parduotuvėse buvo parduota 178 mln. batų porų – apie 1 proc. daugiau nei praėjusiais metais.

Apie „Deichmann“

„Deichmann“ yra Vokietijos ir Europos avalynės rinkos lyderė. Jau daugiau nei šimtą metų skaičiuojantis šeimos verslas, įkurtas Eseno mieste, Vokietijoje, visą savo egzistavimo laiką išliko nepriklausomas, o Esenas nuo pat įmonės įkūrimo 1913 m. vis dar yra įmonių grupės būstinė.

„Deichmann“ siūlo itin platų įvairių stilių avalynės pasirinkimą už patrauklią kainą. Be ilgametes tradicijas puoselėjančių prekės ženklų, tokių kaip „Elefanten“, „Gallus“ ir „Medicus“, „Deichmann“ taip pat siūlo elegantiškus, prabangius „5th Avenue“ stiliaus batus, jaunatvišką „Graceland“ kolekciją ir daugybę kitų modelių. Platų asortimentą papildo ir kiti garsūs prekės ženklai, tokie kaip „Adidas“, „Nike“ ir „Fila“, bei stilingi aksesuarai – rankinės ir šalikai.

FOTOGALERIJA Avalynės tinklas „Deichmann“ žengia į Latviją ir Estiją (11 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24
Apklausa: šeimos kortelės jau žinomos daugumai

Nuolaidas gausioms ir negalią turinčius vaikus auginančioms šeimoms užtikrinanti šeimos kortelė yra girdėta...

Prekyba
2019.12.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau