R. Perveneckas: I pusmetį oro sąlygos prekybai buvo beveik idealios

Publikuota: 2019-08-27
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Aprangos“ grupės pardavimai 2019 m. pirmą pusmetį trijose Baltijos šalyse didėjo 9,4% ir sudarė 108,63 mln. Eur. Didžiausias augimas – jaunimo ir verslo prekių segmentuose.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ sako, kad pirmąjį pusmetį pavyko pasiekti tikrai gerų rezultatų – aukštesnių negu planuoti tiek Lietuvoje, tiek Estijoje, ir ypatingai, kaip ir tikėtasi, didelis pardavimų augimas buvo Latvijoje, nes ten pastaruoju metu vyko nemažai tinklo pertvarkymų.

„Pirmo pusmečio rezultatai dar ypatingai džiugūs tuo, kad augome, nors vyko tikrai nemažai rekonstrukcijų: kai kurias parduotuves uždarėme ir atidarėme naujų. Kažkuria prasme tokios pertvarkos mažina galimus pardavimus. Be to, reikia pripažinti, kad pirmojo pusmečio klimatinės oro sąlygos, palyginti su praeitų metų pirmu pusmečiu, buvo beveik idealios drabužių prekybai“, – akcentuoja R. Perveneckas.

Šį pavasarį atidarytame Rygos „Akropole“, kuriame „Apranga“ turi 11 parduotuvių, pardavimai prognozę viršijo 10%.

Andrejus Rodionovas, „Swedbank“ analitikas, sako, kad „Aprangos“ antro ketvirčio rezultatai buvo geri, kaip ir prognozuota.

„Antrąjį šių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimai išaugo 8,2% iki 48,6 mln. Eur. Tam didžiausią teigiamą įtaką darė didesni pardavimai Lietuvoje (+6,6%) ir Latvijoje (+18%). Pardavimus antroje didžiausioje rinkoje teigiamai paveikė bendrovės parduotuvių tinklo plėtra Rygos „Akropolio“ prekybos centre. Skaičiuojame, kad „Aprangos“ bendrojo pelno marža padidėjo 0,7% punkto iki 47,6% ir darė teigiamą įtaką pelningumui“, – dėsto apžvalgininkas.

[infogram id="dc9e1bbb-fdde-4a8d-b4e4-b3eecde9311b" prefix="ZNv" format="interactive" title="Apranga"]

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Iki“ pavasario kampanijos veidu tapo „The Roop“ lyderis

Prekybos tinklas „Iki“ pavasario reklaminės kampanijos veidu pasirinko „Eurovizijos“ atrankos Lietuvoje...

Rinkodara
2021.03.06
„Coca-Cola HBC Lietuva“ apyvarta pernai siekė 60 mln. Eur 

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.06
„Lidl Lietuva“ valdyboje pradėjo dirbti dar viena vadovė 

Prekybos tinklas „Lidl“ skelbia apie pokyčius įmonės valdyboje. Oficialia valdybos nare tapo „Lidl Lietuva“...

Prekyba
2021.03.05
„Lemonos“ šuolis su „Magento Commerce 2“ ir naujienlaiškiais meistrams  Premium 6

Elektronikos komponentų platintoja UAB „Lemona“ per metus savo e. parduotuvės konversijos rodiklį padidino...

Prekyba
2021.03.05
Kiek išleisti rinkodarai internete Premium

Karantinas daugelį bendrovių privertė parduotuves perkelti į internetinę erdvę. Kiek procentų nuo apyvartos...

Tinklalaidės
2021.03.05
Į „Financial Times“ sąrašą iškopusi bendrovė: vadovaujamės ne sėkmėmis Premium 2

„Poppri Fashion Auctions“ – vienas iš 3 lietuviškų vardų, antradienį pasirodžiusių „Financial Times“ 1.000...

Gazelė
2021.03.05
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
2021.03.04
Greitieji testai pasirodo Vokietijos parduotuvėse  3

Vokietijos prekybos  tinklas „Aldi“ nuo kovo 6 dienos visoje Vokietijoje pradeda prekiauti savarankiškai...

Pramonė
2021.03.04
Pokyčiai tiekimo grandinėje: pandemijos atneštos pamokos Premium

Pandemija gerokai pakoregavo procesus tiekimo grandinėse. Pastebima, kad išaugo skaidrumo svarba, tačiau...

Prekyba
2021.03.04
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.04
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 5

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
Seimo komitetas prašys grįžti prie nuomos kompensavimo, ministerija skeptiška Premium

Seimo Ekonomikos komitetas nutarė kreiptis į Vyriausybę, kad ši skubiai peržiūrėtų dalinio nuomos...

Statyba ir NT
2021.03.03
Penki patarimai, kaip nesuteikti nuolaidų, bet ir nenuvilti Premium

Jurgis Adomavičius, transporto paslaugų UAB „Bunasta“ vadovas, dalijasi įžvalgomis, kaip elgtis, kai klientas...

Tinklalaidės
2021.03.03
Prekybininkai prašo leisti atnaujinti darbą iki 3.000 kv. m parduotuvėms    2

Lietuvos prekybos įmonių asociacija kreipėsi į Vyriausybę, prašydama leisti dirbti įėjimą iš lauko turinčioms...

Prekyba
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
Komercinių furgonų rinkoje – sprogimas, atsigauna prekyba lengvaisiais automobiliais Premium

Prekybininkai tvirtina, kad vasarį užfiksuotas komercinius automobilius perkančių įmonių aktyvumas tik didės.

Automobiliai
2021.03.02
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
„Barboros“ vadovas išvyko plėtoti verslo Lenkijoje, į jo vietą stoja kolega  1

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ turi naują vadovą. Nuo...

Prekyba
2021.03.01
„Aprangos“ pardavimai vasarį buvo perpus mažesni  1

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. vasario mėnesį sudarė 8,3 mln. Eur ir...

Prekyba
2021.03.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus