R. Perveneckas: I pusmetį oro sąlygos prekybai buvo beveik idealios

Aprangos grupės pardavimai 2019 m. pirmą pusmetį trijose Baltijos šalyse didėjo 9,4% ir sudarė 108,63 mln. Eur. Didžiausias augimas jaunimo ir verslo prekių segmentuose.
Rimantas Perveneckas, Aprangos grupės vadovas, VŽ sako, kad pirmąjį pusmetį pavyko pasiekti tikrai gerų rezultatų aukštesnių negu planuoti tiek Lietuvoje, tiek Estijoje, ir ypatingai, kaip ir tikėtasi, didelis pardavimų augimas buvo Latvijoje, nes ten pastaruoju metu vyko nemažai tinklo pertvarkymų.
Pirmo pusmečio rezultatai dar ypatingai džiugūs tuo, kad augome, nors vyko tikrai nemažai rekonstrukcijų: kai kurias parduotuves uždarėme ir atidarėme naujų. Kažkuria prasme tokios pertvarkos mažina galimus pardavimus. Be to, reikia pripažinti, kad pirmojo pusmečio klimatinės oro sąlygos, palyginti su praeitų metų pirmu pusmečiu, buvo beveik idealios drabužių prekybai, akcentuoja R. Perveneckas.
Šį pavasarį atidarytame Rygos Akropole, kuriame Apranga turi 11 parduotuvių, pardavimai prognozę viršijo 10%.
Andrejus Rodionovas, Swedbank analitikas, sako, kad Aprangos antro ketvirčio rezultatai buvo geri, kaip ir prognozuota.
Antrąjį šių metų ketvirtį Aprangos pardavimai išaugo 8,2% iki 48,6 mln. Eur. Tam didžiausią teigiamą įtaką darė didesni pardavimai Lietuvoje (+6,6%) ir Latvijoje (+18%). Pardavimus antroje didžiausioje rinkoje teigiamai paveikė bendrovės parduotuvių tinklo plėtra Rygos Akropolio prekybos centre. Skaičiuojame, kad Aprangos bendrojo pelno marža padidėjo 0,7% punkto iki 47,6% ir darė teigiamą įtaką pelningumui, dėsto apžvalgininkas.
[infogram id="dc9e1bbb-fdde-4a8d-b4e4-b3eecde9311b" prefix="ZNv" format="interactive" title="Apranga"]
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti