R. Perveneckas: I pusmetį oro sąlygos prekybai buvo beveik idealios

Publikuota: 2019-08-27
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Aprangos“ grupės pardavimai 2019 m. pirmą pusmetį trijose Baltijos šalyse didėjo 9,4% ir sudarė 108,63 mln. Eur. Didžiausias augimas – jaunimo ir verslo prekių segmentuose.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ sako, kad pirmąjį pusmetį pavyko pasiekti tikrai gerų rezultatų – aukštesnių negu planuoti tiek Lietuvoje, tiek Estijoje, ir ypatingai, kaip ir tikėtasi, didelis pardavimų augimas buvo Latvijoje, nes ten pastaruoju metu vyko nemažai tinklo pertvarkymų.

„Pirmo pusmečio rezultatai dar ypatingai džiugūs tuo, kad augome, nors vyko tikrai nemažai rekonstrukcijų: kai kurias parduotuves uždarėme ir atidarėme naujų. Kažkuria prasme tokios pertvarkos mažina galimus pardavimus. Be to, reikia pripažinti, kad pirmojo pusmečio klimatinės oro sąlygos, palyginti su praeitų metų pirmu pusmečiu, buvo beveik idealios drabužių prekybai“, – akcentuoja R. Perveneckas.

Šį pavasarį atidarytame Rygos „Akropole“, kuriame „Apranga“ turi 11 parduotuvių, pardavimai prognozę viršijo 10%.

Andrejus Rodionovas, „Swedbank“ analitikas, sako, kad „Aprangos“ antro ketvirčio rezultatai buvo geri, kaip ir prognozuota.

„Antrąjį šių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimai išaugo 8,2% iki 48,6 mln. Eur. Tam didžiausią teigiamą įtaką darė didesni pardavimai Lietuvoje (+6,6%) ir Latvijoje (+18%). Pardavimus antroje didžiausioje rinkoje teigiamai paveikė bendrovės parduotuvių tinklo plėtra Rygos „Akropolio“ prekybos centre. Skaičiuojame, kad „Aprangos“ bendrojo pelno marža padidėjo 0,7% punkto iki 47,6% ir darė teigiamą įtaką pelningumui“, – dėsto apžvalgininkas.

[infogram id="dc9e1bbb-fdde-4a8d-b4e4-b3eecde9311b" prefix="ZNv" format="interactive" title="Apranga"]

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
13:17
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
11:04
„Google Chrome“ blokuos trečiųjų šalių slapukus: reklamos verslo laukia pokyčiai Premium

Vienos populiariausių naršyklių „Chrome“ atstovas savo tinklaraštyje paskelbė, kad per dvejus metus visiškai...

Prekyba
09:00
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
09:05
JAV ir ES galandasi nagus prekybos susitarimui Premium

JAV ir Europos Sąjunga (ES) ruošiasi dar kartą sėsti prie prekybos susitarimo derybų stalo. Tiesa, kol kas...

Strategijos, kurios padeda išgyventi žemės ūkio technikos pardavėjams Premium

Naujos žemės ūkio technikos rinkos atsigavimo laukiama jau ne vienus metus, bet pardavimai niekaip neįsisuka...

Pramonė
05:45
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
2020.01.22
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau