„Elektromarkt“: internetinės prekybos apimtys auga kartais

Publikuota: 2019-08-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kartu su augančiu vartotojų praleidžiamu laiku internete, į viršų stiebiasi ir e. prekybos pardavimai.

Elektroninės prekybos augimas spartus visame pasaulyje, pernai ji globaliu mastu šoktelėjo 23,3%, skaičiuoja Ignas Dučinskas, „GV Group“, valdančios „Elektromarkt.lt“ internetinę parduotuvę, elektroninės komercijos vadovas.

„Mes Lietuvoje augame dar sparčiau: pastaruosius kelis metus internetinės prekybos apyvarta didėja kartais. Žmonės iš didmiesčių, taupydami savo laiką ir pamėgę pristatymo iki durų patogumą, vis dažniau renkasi prekes įsigyti internetu. O regionų gyventojai internete atranda prekes, kurių fizinėse parduotuvėse šalimais nėra, už kainą, kurios maža vietos rinka net negalėtų pasiūlyti“, – kalba pašnekovas.

Anot I. Dučinsko, dažniausiai jų parduotuvėje perka 25 iki 34 m. pirkėjai, kurie yra įsigiję naujus namus, juos įsirenginėja ar kraustosi. Tarp internetinės parduotuvės lankytojų vienodai figūruoja tiek moterų, tiek vyrų, tačiau pastarieji, nors ir apsiperka rečiau, dažniau įsigyja brangesnes prekes, pavyzdžiui, stambiąją buitinę techniką.

„Bendrai tarp perkančių internetu stebime didelį pirkėjų augimą visose amžiaus grupėse, net ir tarp senjorų, todėl nuolat plečiame savo prekių asortimentą. Šiuo metu dominuojanti prekė visoje Lietuvoje – išmanieji telefonai. Juos masiškai perka tiek didmiesčiuose, tiek regionuose, skiriasi tik įsigyjami prekės ženklai“, – pažymi I. Dučinskas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su pernai tuo pat metu, labiausiai tinklo e. parduotuvėje augo laisvalaikio prekių pardavimai: kartais didėjo paspirtukų pardavimai, bemaž 200% išaugo nešiojamųjų kompiuterių prekyba, taip pat beveik 100% didesnės įstrižainės televizorių pardavimai.

Didžiausias elektroninės parduotuvės pirkėjų augimas, pasak I. Dučinsko, matomas Vilniuje bei Vakarų Lietuvoje.

„Kartu matome, kad ir mažesnių Lietuvos miestų ar miestelių gyventojai, apsilankę internetinėje parduotuvėje, dažnai ieško specifinių prekių. Pavyzdžiui, elektrinių paspirtukų, dronų, dulkių siurblių-robotų ir t.t. Tad regionų pirkėją domina tos pačios išmanios prekės ar naujovės elektronikos srityje kaip ir didmiesčių gyventoją. Tik regionų gyventojas negali atėjęs į savo vietinę parduotuvę jų įsigyti, nes mažesnio formato parduotuvėse siūlomas mažas pasirinkimas“, – pastebi I. Dučinskas.

Laukia augimo

„Šiandien vartotojas perka internetu, nes patogu: taip sutaupo laiko ir pinigų. Kartu elektroninė prekyba stipriai tobulėja. Internetinės parduotuvės sistemos bei dirbtinis intelektas analizuoja lankytojus ir žino, ko konkrečiam pirkėjui gali prireikti. Todėl pirkėjui greitai nebereikės prekės ieškoti pačiam, nes gaus pasiūlymą anksčiau nei spės susimąstyti, kad laikas atsinaujinti telefono modelį arba pasikeisti vieną ar kitą daiktą iš buitinės technikos į naują ir labiau atitinkantį jo asmenybę bei poreikius. Ši sritis – pilna inovacijų, kurios leidžia šaknis ir Lietuvoje“, – pažymi I. Dučinskas.

VŽ rašė, kad „GV Group“ šiuo metu valdo svetainę internete „Elektromarkt.lt“ ir 8 tinklo parduotuves su tuo pačiu prekės ženklu.

Tuo tarpu kitai su „Elektromarkt“ prekės ženklu franšizės pagrindu dirbusiai bendrovei „Mediashop“, vienai iš „GV Group“ prekių tiekėjų, yra paskelbtas bankrotas, o jai priklausiusios 2 parduotuvės Kaune (Veiverių g.) ir Klaipėdoje – uždarytos.

Dar vieną parduotuvę neseniai Vilniaus „Akropolyje“ uždarė ir „GV Group“.

„Šiandien daugiau jokių pokyčių neplanuojame. Kartu neketiname keisti ir parduotuvių prekės ženklo „Elektromarkt“. Veikiame visiškai atskirai nuo „Mediashop“. Kita vertus, kadangi abi bendrovės franšizės pagrindu dirbo su tuo pačiu prekės ženklu, dėl „Elektromarkt“ klausimų netrūksta, tačiau tiek fizinės šio tinklo parduotuvės visoje Lietuvoje, tiek internetinė parduotuvė „Elektromarkt.lt“ ir toliau sėkmingai veikia“, – neseniai VŽ teigė Tomas Čivilis, bendrovės „GV Group“ direktorius.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
12:27
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
08:30
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“ 

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau