„Elektromarkt“: internetinės prekybos apimtys auga kartais

Publikuota: 2019-08-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kartu su augančiu vartotojų praleidžiamu laiku internete, į viršų stiebiasi ir e. prekybos pardavimai.

Elektroninės prekybos augimas spartus visame pasaulyje, pernai ji globaliu mastu šoktelėjo 23,3%, skaičiuoja Ignas Dučinskas, „GV Group“, valdančios „Elektromarkt.lt“ internetinę parduotuvę, elektroninės komercijos vadovas.

„Mes Lietuvoje augame dar sparčiau: pastaruosius kelis metus internetinės prekybos apyvarta didėja kartais. Žmonės iš didmiesčių, taupydami savo laiką ir pamėgę pristatymo iki durų patogumą, vis dažniau renkasi prekes įsigyti internetu. O regionų gyventojai internete atranda prekes, kurių fizinėse parduotuvėse šalimais nėra, už kainą, kurios maža vietos rinka net negalėtų pasiūlyti“, – kalba pašnekovas.

Anot I. Dučinsko, dažniausiai jų parduotuvėje perka 25 iki 34 m. pirkėjai, kurie yra įsigiję naujus namus, juos įsirenginėja ar kraustosi. Tarp internetinės parduotuvės lankytojų vienodai figūruoja tiek moterų, tiek vyrų, tačiau pastarieji, nors ir apsiperka rečiau, dažniau įsigyja brangesnes prekes, pavyzdžiui, stambiąją buitinę techniką.

„Bendrai tarp perkančių internetu stebime didelį pirkėjų augimą visose amžiaus grupėse, net ir tarp senjorų, todėl nuolat plečiame savo prekių asortimentą. Šiuo metu dominuojanti prekė visoje Lietuvoje – išmanieji telefonai. Juos masiškai perka tiek didmiesčiuose, tiek regionuose, skiriasi tik įsigyjami prekės ženklai“, – pažymi I. Dučinskas.

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su pernai tuo pat metu, labiausiai tinklo e. parduotuvėje augo laisvalaikio prekių pardavimai: kartais didėjo paspirtukų pardavimai, bemaž 200% išaugo nešiojamųjų kompiuterių prekyba, taip pat beveik 100% didesnės įstrižainės televizorių pardavimai.

Didžiausias elektroninės parduotuvės pirkėjų augimas, pasak I. Dučinsko, matomas Vilniuje bei Vakarų Lietuvoje.

„Kartu matome, kad ir mažesnių Lietuvos miestų ar miestelių gyventojai, apsilankę internetinėje parduotuvėje, dažnai ieško specifinių prekių. Pavyzdžiui, elektrinių paspirtukų, dronų, dulkių siurblių-robotų ir t.t. Tad regionų pirkėją domina tos pačios išmanios prekės ar naujovės elektronikos srityje kaip ir didmiesčių gyventoją. Tik regionų gyventojas negali atėjęs į savo vietinę parduotuvę jų įsigyti, nes mažesnio formato parduotuvėse siūlomas mažas pasirinkimas“, – pastebi I. Dučinskas.

Laukia augimo

„Šiandien vartotojas perka internetu, nes patogu: taip sutaupo laiko ir pinigų. Kartu elektroninė prekyba stipriai tobulėja. Internetinės parduotuvės sistemos bei dirbtinis intelektas analizuoja lankytojus ir žino, ko konkrečiam pirkėjui gali prireikti. Todėl pirkėjui greitai nebereikės prekės ieškoti pačiam, nes gaus pasiūlymą anksčiau nei spės susimąstyti, kad laikas atsinaujinti telefono modelį arba pasikeisti vieną ar kitą daiktą iš buitinės technikos į naują ir labiau atitinkantį jo asmenybę bei poreikius. Ši sritis – pilna inovacijų, kurios leidžia šaknis ir Lietuvoje“, – pažymi I. Dučinskas.

VŽ rašė, kad „GV Group“ šiuo metu valdo svetainę internete „Elektromarkt.lt“ ir 8 tinklo parduotuves su tuo pačiu prekės ženklu.

Tuo tarpu kitai su „Elektromarkt“ prekės ženklu franšizės pagrindu dirbusiai bendrovei „Mediashop“, vienai iš „GV Group“ prekių tiekėjų, yra paskelbtas bankrotas, o jai priklausiusios 2 parduotuvės Kaune (Veiverių g.) ir Klaipėdoje – uždarytos.

Dar vieną parduotuvę neseniai Vilniaus „Akropolyje“ uždarė ir „GV Group“.

„Šiandien daugiau jokių pokyčių neplanuojame. Kartu neketiname keisti ir parduotuvių prekės ženklo „Elektromarkt“. Veikiame visiškai atskirai nuo „Mediashop“. Kita vertus, kadangi abi bendrovės franšizės pagrindu dirbo su tuo pačiu prekės ženklu, dėl „Elektromarkt“ klausimų netrūksta, tačiau tiek fizinės šio tinklo parduotuvės visoje Lietuvoje, tiek internetinė parduotuvė „Elektromarkt.lt“ ir toliau sėkmingai veikia“, – neseniai VŽ teigė Tomas Čivilis, bendrovės „GV Group“ direktorius.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 5

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 1

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 17

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau