Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos

Publikuota: 2019-08-13
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas. Miestelio, kuriame įsikurs garsiausių prekės ženklų išparduotuvės, atidarymas planuojamas 2020 m. pavasarį.

Prekybos miestelis tarp Rygos ir Jūrmalos esančioje Pinki gyvemvietėje statomas dviejų dalių 110.000 kv. m sklype, o  bendras parduotuvių plotas sieks 21.500 kv. m. Numatomas plotas pirmajame etape – 13.500 kv. m. Čia bus atidarytos apie 70 garsių prekės ženklų drabužių, batų, aksesuarų parduotuvių, keletas kavinių bei restoranų, taip pat ir vaikų žaidimų zona, teigiama pranešime spaudai.

„Ilgą laiką įvairesnių prabangos prekės ženklų gaminių buvo galima įsigyti daugiausia Vakarų Europos šalyse. Mados gerbėjai tose šalyse yra įpratę keliauti tūkstančius kilometrų, siekdami savo tikslo – rasti vietą, kur gražiausi drabužiai, stilingiausi batai ir prabangūs aksesuarai parduodami už priimtiną kainą“, – sako Viktorija Beatričė Radzevičienė, „Via Jurmala Outlet Village“ vadovė.

Objektą valdo bendrovė „Outletico“. Pagrindinis įmonės akcininkas yra „Esterkin Family investments“ – vienas iš „Rietumu“ banko, kuris ir finansuoja projektą, akcininkų. Investicijų suma neskelbiama.

Pasak V. B. Radzevičienės, pagrindinis šio projekto tikslas – užpildyti tuščią nišą Baltijos šalyse. Britų analitikų skaičiavimais, 6,5 mln. žmonių auditorijai toks išpardavimo miestelis yra tiesiog būtinas. Pranešime pabrėžiama, kad Pinki miestelis yra už 300 km nuo Vilniaus.

„Taip pat turime dar vieną siekį. Norime, kad mūsų projektas leistų pirkėjams iš Šiaurės Europos šalių ir Skandinavijos kaimynystėje apsipirkti greičiau ir patogiau. Šiuo tikslu jiems nebereikės keliauti į Vakarų Europą“, – teigia ji.

„Outlet“ miestelį sudaro atskiros firminių drabužių, batų ir aksesuarų išparduotuvės. Įprastai čia parduodamos praėjusio sezono kolekcijų prekės, tačiau Rygoje statomame „outlet“ miestelyje bus galima rasti ir bazinį „outlet“ kolekcijų asortimentą. Panašūs projektai paskutinius 20 metų sėkmingai vystomi Italijoje, Didžiojoje Britanijoje bei daugelyje kitų Europos šalių. Mažiausia prekėms pritaikoma nuolaida čia bus 30%, o sezoninių išpardavimų metu pirkėjams bus pateikiami ypatingi pasiūlymai.

Įprastai užsienyje tokie parduotuvių miesteliai yra statomi už miesto ribų, ir pritraukia klientus, kurių tikslas yra apsipirkti, o ne praleisti laisvalaikį bei pramogauti. Minėtuose išparduotuvių miesteliuose didelę auditorijos dalį taip pat sudaro turistai.

Antrajame sklype vystomų statybų dalies užbaigimas ir viso prekybos miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ atidarymas planuojamas 2021 m. Bendras parduotuvių skaičius tuomet išaugs iki 90, čia bus galima rasti pačių įvairiausių prekės ženklų.

Lietuvoje Išparduotuvių koncepciją plėtojanti „Ogmios“ grupė šiuo metu turi parduotuvių Šiaurės miestelyje, Vilniuje, ir stato naują objektą sostinės Pilaitės mikrorajone.

FOTOGALERIJA Latvijoje stato išparduotuvių centrą (5 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
Garso technikos paroda stebina lietuviškais gaminiais Premium

Lapkričio 22–24 d. Vilniuje, „Radisson Blu Hotel Lietuva“, rengiamoje IX tarptautinėje Hi-Fi garso technikos...

Laisvalaikis
11:45
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
05:45
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 4

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau