„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Publikuota: 2019-08-12
Charles Platiau („Reuters“) nuotr.
Charles Platiau („Reuters“) nuotr.

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą iš prekybos tinklų, kuriuose dominuoja maisto prekės, teigiama rinkos apžvalgoje, kurią cituoja „Financial Times“.

Įmonė „Uber“ sumanė idėją užpildyti nišą tarp tradicinių elektroninės prekybos bendrovių kaip „Amazon“, kurios turi didžiulius sandėlius, ir tokių inovatyvių startuolių kaip „Ocado“.

Konkurencija maisto prekių pristatymo į namus rinkoje didėja, tad „Uber“ teks konkuruoti su reikšmingiausiais žaidėjais, konstatuoja ekspertai.

Jasonas Droege, „Uber Eats“ vadovas, teigia, kad šiuo metu vertinamos tokios paslaugos tiekimo galimybės.

Paslauga bandoma Australijoje: čia „Uber“ bendradarbiauja su vietos supermarketų tinklu „Coles“. Šiame etape Sidnėjuje „Uber“ pristato ne tik pagamintus valgyti patiekalus, bet tokius produktus kaip pienas, duona, vaisiai.

„Uber“ kalbasi ir su prekybininkais Europoje, Šiaurės Amerikoje, tarp jų – ir su „Sainsbury‘s“, veikiančiu Jungtinėje Karalystėje.

Beje, „Uber“ turi projektus Belgijoje ir Brazilijoje, ir pagal sutartis su tokiais prekių ženklais kaip „Nestle“, „Unilever“, pristato klientams kavą, ledus, vaikų prekes.

„Uber“ šių finansinių metų antrąjį ketvirtį, kuris baigėsi rugpjūčio 8 d., pardavimo pajamos augo 72%, iki 595 mln. USD, bet veikla vis dar išlieka nuostolinga.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Dalis daržovių šiemet brangesnės nei pernai

Šiemet dalis daržovių brangesnės nei pernai, tačiau vasarą ūkininkus alinusi sausra šiek tiek sumažino morkų...

Prekyba
2019.10.12
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
„Alibaba“ strategija: iki 2024 m. turėti milijardą aktyvių vartotojų 1

Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ strategijoje įrašytas tikslas po penkerių metų pasiekti...

Prekyba
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 23

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
„Valstiečiai“ siūlo apmokestinti didelius prekybininkus 38

Valdančiųjų „valstiečių“ atstovai nuo 2020 m. siūlo įvesti naują prekybos mokestį, jį turėtų mokėti daugiau...

Prekyba
2019.10.11
„Walmart“ vadovas pereina į „Air New Zeland“

Didžiausia JAV mažmeninės prekybos bendrovė „Walmart“ pranešė, kad Gregas Foranas, atsakingas už veiklą...

Prekyba
2019.10.11
Kauno „Žalgirio“ arenoje prasidėjo paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ 1

Kauno „Žalgirio“ arenoje penktadienį prasidėjusi lietuviškų prekių ir paslaugų paroda „Rinkis prekę...

Paslaugos
2019.10.11
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
„Sportland“ portfelyje padaugėjo „Adidas“ parduotuvių Premium 3

Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“ esančias Vokietijos sportinių drabužių „Adidas“ parduotuves,...

Prekyba
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
A. Izgorodinas: eksportas ateityje labiau svyruos 1

Sumažėjus metiniam lietuviškos kilmės prekių eksportui, ateityje jo rodikliai vis labiau svyruos, sako „SME...

Prekyba
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
„BK grupė“ dėl gerų atsiliepimų kai kurias sąnaudas padidino 1,5 karto Premium 1

Kai Lietuvą pasidaliji į 4 regionus ir kiekviename jų įkuri klientų aptarnavimo biurą, įgauni pranašumų, nes...

Gazelė
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau