„Ikea“ atsisako plastikinių lojalumo kortelių 

Publikuota: 2019-08-01
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Nuo rugpjūčio Švedijos baldų ir interjero prekių parduotuvė „Ikea“ naujiems lojalumo programos dalyviams nebeišduos plastikinių kortelių. Jas pakeis skaitmeniniai sprendimai, o tapti programos dalyviu bus gerokai paprasčiau, teigia bendrovė.

Kristina Mažeikytė, „Ikea“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad skaitmenizacijos procesai keičia lojalumo programos sampratą apskritai.

„Šiandien tai nebėra uždara ir privilegijuota klientų grupė. Programėlės, fiziniai ir skaitmeniniai sprendimai atveria platesnes apsipirkimo galimybes kiekvienam. Skaitmeninė „Ikea“ lojalumo kortelė yra dar vienas žingsnis į priekį, kuriant geresnę patirtį mūsų klientams bei didinat prieinamumą visiems“, – sako K. Mažeikytė.

Pagrindinės priežastys plastikines korteles keisti skaitmeninėmis – patogumas vartotojams bei siekis mažinti plastiko naudojimą. „Ikea“ organizacijoje jau ne vienerius metus rūšiuojamos atliekos, naudojama energija iš atsinaujinančių šaltinių, asortimente atsisakoma visų vienkartinių plastiko gaminių, nuo spausdinto katalogo pereinama prie skaitmeninio. Tad atėjo laikas ir lojalumo programai tapti tvaresne – atsisakius plastiko žengti link klientui patogesnių skaitmeninių sprendimų, teigiama įmonės pranešime. 

Skaičiuojama, kad lojaliausi „Ikea“ klientai parduotuvėje lankosi keletą kartų per metus, tad dažnas jų kortelės nesinešioja. Kadangi 60% Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais, o „Ikea“ pirkėjų dar daugiau, daugelis jų skaitmeninę kortelę visuomet turės su savimi – telefone“, – pasakoja K. Mažeikytė. Skaitmeninę kortelę „iPhone“ telefonuose bus galima išsaugoti „Wallet“ programėlėje, o „Android“ telefonų turėtojams užteks parsisiųsti „WalletPasses“ ir joje išsisaugoti kortelę. Skaitmeninę kortelę taip pat bus galima išsaugoti tiesiog kaip paveikslėlį.

Supaprastino procedūrą

Kartu su lojalumo programos perkėlimu į skaitmeninę erdvę, IKEA supaprastino ir prisijungimo procedūrą. Dabar norint dalyvauti „Ikea“ lojalumo programoje pakaks tik elektroninio pašto adreso ir tai yra pasaulinė tendencija.

Bendrovė planuoja, kad dėl paprastesnės procedūros kas mėnesį prie lojalumo programos turėtų prisijungti kelis kartus daugiau naujų narių. Be to, ji taps patrauklesnė jaunesnės kartos vartotojams.

Skaitmenines lojalumo korteles Lietuvoje „Ikea“ siūlo nuo 2018 m. rugpjūčio. Nuo to laiko jas pasirinko daugiau nei pusė naujų programos dalyvių, kita dalis vis dar rinkosi plastikines korteles. Rengiantis naudoti skaitmenines korteles, atnaujintos ir parduotuvių kasos. Naujieji jų skaitytuvai skenuoja ir fizines korteles, ir telefono ekraną, pasakoja K. Mažeikytė.

Esami lojalumo programos dalyviai galės ir toliau naudotis turimomis plastikinėmis kortelėmis arba nesunkiai pasikeisti jas į skaitmenines. Lojalumo programos nariams „Ikea“ siūlo tokias paslaugas kaip prekių draudimą jas transportuojant, nemokamą kavą ir arbatą „Ikea“ restorane darbo dienomis, 365 dienų prekių grąžinimo garantiją, nuolaidas baldams ir namų aksesuarams, restorano patiekalams.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
09:44
Turint tikslą, net ir Kinija netoli

Smulkieji verslininkai pradėjo minti kelius į eksporto rinkas – vieni žvalgybą pradeda nuo kaimynių Latvijos...

Gazelė
05:50
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 3

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
05:45
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 2

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 8

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
„Zalando“ statys logistikos centrą prie Roterdamo

Sparčiai auganti elektroninės prekybos bendrovė „Zalando“ Nyderlandų verslo parke Bleisveike pradeda statyti...

Prekyba
2019.08.18
„Elektromarkt“: internetinės prekybos apimtys auga kartais 5

Kartu su augančiu vartotojų praleidžiamu laiku internete, į viršų stiebiasi ir e. prekybos pardavimai.

Prekyba
2019.08.18
Į fizines parduotuves klientus prisikviečia priemonėmis, kurių neturi e. parduotuvės 1

E. komercijos rinkoje konkurencijai intensyvėjant, jų kovą laimi pirkėjai, kurie gali rinktis iš pasaulinio...

Gazelė
2019.08.18
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
Investicijos į naujus verslus stumtelėjo „Icor“ į nuostolius Premium 8

Viena stambiausių verslo grupių Lietuvoje „Icor“ pernai dirbo nuostolingai, rodo Registrų centrui pateikta...

Statyba ir NT
2019.08.16
Smulkiųjų kelias pas kaimynus nei ilgas, nei brangus – užtenka išversti e. parduotuvę Premium 2

Smulkiųjų eksporto žvalgybos prasideda nuo Latvijos. Dauguma numatančiųjų vėliau pardavimo kanalus auginti,...

Gazelė
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Prekybos tinklų algų medianos: „Lidl“ ir „Norfa“ jos išlieka didžiausios 22

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
2019.08.16
„Sanitex“ logistikos įmonė BLS keičia požiūrį į taupymo priemones Premium 4

„Baltic Logistic Solutions“, „Sanitex“ grupei priklausanti logistikos įmonė, skaičiuoja, kad personalo kaitos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau