„Ikea“ atsisako plastikinių lojalumo kortelių 

Publikuota: 2019-08-01
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Nuo rugpjūčio Švedijos baldų ir interjero prekių parduotuvė „Ikea“ naujiems lojalumo programos dalyviams nebeišduos plastikinių kortelių. Jas pakeis skaitmeniniai sprendimai, o tapti programos dalyviu bus gerokai paprasčiau, teigia bendrovė.

Kristina Mažeikytė, „Ikea“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad skaitmenizacijos procesai keičia lojalumo programos sampratą apskritai.

„Šiandien tai nebėra uždara ir privilegijuota klientų grupė. Programėlės, fiziniai ir skaitmeniniai sprendimai atveria platesnes apsipirkimo galimybes kiekvienam. Skaitmeninė „Ikea“ lojalumo kortelė yra dar vienas žingsnis į priekį, kuriant geresnę patirtį mūsų klientams bei didinat prieinamumą visiems“, – sako K. Mažeikytė.

Pagrindinės priežastys plastikines korteles keisti skaitmeninėmis – patogumas vartotojams bei siekis mažinti plastiko naudojimą. „Ikea“ organizacijoje jau ne vienerius metus rūšiuojamos atliekos, naudojama energija iš atsinaujinančių šaltinių, asortimente atsisakoma visų vienkartinių plastiko gaminių, nuo spausdinto katalogo pereinama prie skaitmeninio. Tad atėjo laikas ir lojalumo programai tapti tvaresne – atsisakius plastiko žengti link klientui patogesnių skaitmeninių sprendimų, teigiama įmonės pranešime. 

Skaičiuojama, kad lojaliausi „Ikea“ klientai parduotuvėje lankosi keletą kartų per metus, tad dažnas jų kortelės nesinešioja. Kadangi 60% Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais, o „Ikea“ pirkėjų dar daugiau, daugelis jų skaitmeninę kortelę visuomet turės su savimi – telefone“, – pasakoja K. Mažeikytė. Skaitmeninę kortelę „iPhone“ telefonuose bus galima išsaugoti „Wallet“ programėlėje, o „Android“ telefonų turėtojams užteks parsisiųsti „WalletPasses“ ir joje išsisaugoti kortelę. Skaitmeninę kortelę taip pat bus galima išsaugoti tiesiog kaip paveikslėlį.

Supaprastino procedūrą

Kartu su lojalumo programos perkėlimu į skaitmeninę erdvę, IKEA supaprastino ir prisijungimo procedūrą. Dabar norint dalyvauti „Ikea“ lojalumo programoje pakaks tik elektroninio pašto adreso ir tai yra pasaulinė tendencija.

Bendrovė planuoja, kad dėl paprastesnės procedūros kas mėnesį prie lojalumo programos turėtų prisijungti kelis kartus daugiau naujų narių. Be to, ji taps patrauklesnė jaunesnės kartos vartotojams.

Skaitmenines lojalumo korteles Lietuvoje „Ikea“ siūlo nuo 2018 m. rugpjūčio. Nuo to laiko jas pasirinko daugiau nei pusė naujų programos dalyvių, kita dalis vis dar rinkosi plastikines korteles. Rengiantis naudoti skaitmenines korteles, atnaujintos ir parduotuvių kasos. Naujieji jų skaitytuvai skenuoja ir fizines korteles, ir telefono ekraną, pasakoja K. Mažeikytė.

Esami lojalumo programos dalyviai galės ir toliau naudotis turimomis plastikinėmis kortelėmis arba nesunkiai pasikeisti jas į skaitmenines. Lojalumo programos nariams „Ikea“ siūlo tokias paslaugas kaip prekių draudimą jas transportuojant, nemokamą kavą ir arbatą „Ikea“ restorane darbo dienomis, 365 dienų prekių grąžinimo garantiją, nuolaidas baldams ir namų aksesuarams, restorano patiekalams.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
05:45
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 4

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau