Komunikacijos profesionalai padės Vyriausybei kurti Lietuvos įvaizdį pasaulyje

Publikuota: 2019-07-31
Asociacijos nuotr.
Asociacijos nuotr.

Vyriausybė ir keturios Lietuvos komunikacijos srities asociacijos sutarė bendradarbiauti kuriant Lietuvos įvaizdį pasaulyje.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA), Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pasiūlė savo pagalbą LR Vyriausybei, kuriančiai Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją 2020–2030 m.

Pagal susitarimą visos 4 komunikacijos srities asociacijos deleguos po vieną narį į konkurso komisiją atrenkant geriausią Lietuvos įvaizdžio strategiją ir paskirs po vieną narį į Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri suburta kaip patariamasis organas Lietuvos Vyriausybėje.

„Ligšioliniai bandymai kurti Lietuvos įvaizdį baigdavosi nesėkme – turėjome keletą strategijų, kurios būdavo pasmerktos dūlėti stalčiuose, nes patys profesionalai vieni kitus sukritikuodavo. Šįkart Vyriausybei į pagalbą ateina stipriausi rinkos profesionalai iš skirtingų komunikacijos sričių. Tik suvieniję jėgas galime pasiekti bendro geriausio rezultato, pristatant savo valstybę pasauliui. Svarbu, kad Vyriausybė ėmėsi lyderystės, kuriant Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją. Mes padėsime valstybės institucijai įgyvendinti projektą toje srityje, kurią mes išmanome geriausiai“, – teigia Romualda Stonkutė, Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

Jos teigimu, tai bus pirmas unikalus projektas, kuomet visi rinkos profesionalai dirbs valstybės vardan.

„Tikime, kad siekiant profesionaliai ir efektyviai didinti Lietuvos žinomumą ir konkurencingumą tarptautiniu lygmeniu, turi būti sukurta vieninga Lietuvos pristatymo užsienyje strategija. Lietuvos marketingo asociacija vienija daugiau nei 1.000 marketingo profesionalų, todėl šios srities ekspertų įsitraukimas į strategijos kūrimą, leis profesionaliau ją parengti. Džiaugiamės prisidėdami prie strategijos kūrimo ir esame pasirengę plėsti bendradarbiavimą“, – tikina Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė.

„Šis susitarimas yra sveikintinas pirmiausia dėl to, kad Lietuvos įvaizdžio kūrimas yra suvokiamas kaip visų mūsų bendras reikalas, o ne vienos institucijos darbas. Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad Lietuvos komunikacijos asociacija galės pasiūlyti kelių šimtų patyrusių profesionalų patirtį, idėjas, įžvalgas. Be to, valstybės įvaizdžio kūrimas pradedamas labai aiškiai pasakant, jog skaidrumas šiame procese yra viena iš esminių vertybių“, – sako Elena Martinonienė, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) tarybos pirmininkė.

Pasak jos, rinkos profesionalų įtraukimas į vertinimo komisiją užtikrins konkurso skaidrumą.

„Mūsų asociacijos narių veikla yra tiesiogiai susijusi su įvaizdžio formavimo sritimi. Prisidedame prie Lietuvos įvaizdžio projekto, nes siekiame gero, efektyvaus ir vertingo rezultato – sąžiningo konkurso bei kokybiško ir efektyvaus Lietuvos įvaizdžio strategijos sukūrimo bei įgyvendinimo“, – teigia Žydronė Amšiejūtė, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkė.

Ji sakė mananti, kad prisidėdami prie bendro projekto patys profesionalai galės vertinti įvaizdžio projekto efektyvumą bei pagelbėti, siekiant tinkamo rezultato.

„Džiaugiamės pasiektu susitarimu ir tikime, kad bendradarbiavimas su komunikacijos asociacijomis bus ilgalaikis ir tvarus. Visi siekiame to paties tikslo – kad Lietuvos vardas pasaulyje skambėtų garsiau. Strateginė komunikacija šiandien vaidina didžiulį vaidmenį, todėl turime nuspręsti ir susitarti, kaip norime prisistatyti pasaulyje“, – sako Algirdas Stončaitis, Vyriausybės kancleris.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau