Komunikacijos profesionalai padės Vyriausybei kurti Lietuvos įvaizdį pasaulyje

Publikuota: 2019-07-31
Asociacijos nuotr.
svg svg
Asociacijos nuotr.

Vyriausybė ir keturios Lietuvos komunikacijos srities asociacijos sutarė bendradarbiauti kuriant Lietuvos įvaizdį pasaulyje.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA), Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pasiūlė savo pagalbą LR Vyriausybei, kuriančiai Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją 2020–2030 m.

Pagal susitarimą visos 4 komunikacijos srities asociacijos deleguos po vieną narį į konkurso komisiją atrenkant geriausią Lietuvos įvaizdžio strategiją ir paskirs po vieną narį į Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri suburta kaip patariamasis organas Lietuvos Vyriausybėje.

„Ligšioliniai bandymai kurti Lietuvos įvaizdį baigdavosi nesėkme – turėjome keletą strategijų, kurios būdavo pasmerktos dūlėti stalčiuose, nes patys profesionalai vieni kitus sukritikuodavo. Šįkart Vyriausybei į pagalbą ateina stipriausi rinkos profesionalai iš skirtingų komunikacijos sričių. Tik suvieniję jėgas galime pasiekti bendro geriausio rezultato, pristatant savo valstybę pasauliui. Svarbu, kad Vyriausybė ėmėsi lyderystės, kuriant Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją. Mes padėsime valstybės institucijai įgyvendinti projektą toje srityje, kurią mes išmanome geriausiai“, – teigia Romualda Stonkutė, Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jos teigimu, tai bus pirmas unikalus projektas, kuomet visi rinkos profesionalai dirbs valstybės vardan.

„Tikime, kad siekiant profesionaliai ir efektyviai didinti Lietuvos žinomumą ir konkurencingumą tarptautiniu lygmeniu, turi būti sukurta vieninga Lietuvos pristatymo užsienyje strategija. Lietuvos marketingo asociacija vienija daugiau nei 1.000 marketingo profesionalų, todėl šios srities ekspertų įsitraukimas į strategijos kūrimą, leis profesionaliau ją parengti. Džiaugiamės prisidėdami prie strategijos kūrimo ir esame pasirengę plėsti bendradarbiavimą“, – tikina Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė.

„Šis susitarimas yra sveikintinas pirmiausia dėl to, kad Lietuvos įvaizdžio kūrimas yra suvokiamas kaip visų mūsų bendras reikalas, o ne vienos institucijos darbas. Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad Lietuvos komunikacijos asociacija galės pasiūlyti kelių šimtų patyrusių profesionalų patirtį, idėjas, įžvalgas. Be to, valstybės įvaizdžio kūrimas pradedamas labai aiškiai pasakant, jog skaidrumas šiame procese yra viena iš esminių vertybių“, – sako Elena Martinonienė, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) tarybos pirmininkė.

Pasak jos, rinkos profesionalų įtraukimas į vertinimo komisiją užtikrins konkurso skaidrumą.

„Mūsų asociacijos narių veikla yra tiesiogiai susijusi su įvaizdžio formavimo sritimi. Prisidedame prie Lietuvos įvaizdžio projekto, nes siekiame gero, efektyvaus ir vertingo rezultato – sąžiningo konkurso bei kokybiško ir efektyvaus Lietuvos įvaizdžio strategijos sukūrimo bei įgyvendinimo“, – teigia Žydronė Amšiejūtė, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkė.

Ji sakė mananti, kad prisidėdami prie bendro projekto patys profesionalai galės vertinti įvaizdžio projekto efektyvumą bei pagelbėti, siekiant tinkamo rezultato.

„Džiaugiamės pasiektu susitarimu ir tikime, kad bendradarbiavimas su komunikacijos asociacijomis bus ilgalaikis ir tvarus. Visi siekiame to paties tikslo – kad Lietuvos vardas pasaulyje skambėtų garsiau. Strateginė komunikacija šiandien vaidina didžiulį vaidmenį, todėl turime nuspręsti ir susitarti, kaip norime prisistatyti pasaulyje“, – sako Algirdas Stončaitis, Vyriausybės kancleris.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima LT“ nebėra vienintelė pelningiausia tarp TOP 5 lyderių Premium

Didžiausią Lietuvoje mažmeninės prekybos maisto produktais tinklą valdanti „Maxima LT“ visuomet pasižymėjo ne...

Prekyba
2022.08.18
D. Dundulis: kiekviena krizė kaip reikiant išjudina smegenis, o šiuo metu ir yra krizė Premium 4

Dainiaus Dundulio, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinio akcininko, vertinimu, visos tinklo parduotuvės,...

Prekyba
2022.08.18
C. Eastwoodo advokatai dėl žalos atlyginimo kreipėsi į „Mediatono“ likvidatorių Premium

Klaipėdos apygardos teisme tęsiasi aktoriaus Clinto Eastwoodo atstovų ir UAB „Mediatono“ likvidatorių...

Rinkodara
2022.08.17
IKEA likviduoja antrinę įmonę Rusijoje

Švedijos baldų milžinė IKEA nusprendė likviduoti savo antrinę įmonę Rusijoje „Ikea Dom“, kuriai priklauso...

Prekyba
2022.08.17
Siekdama valdžios dėmesio „Norfa“ valandai išjungs šviesas 37

Trečiadienį 18.00 val. visose šalies „Norfose“ valandai bus stipriai sumažintas apšvietimas, prekybos salėse...

Prekyba
2022.08.17
Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 19

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku