Komunikacijos profesionalai padės Vyriausybei kurti Lietuvos įvaizdį pasaulyje

Publikuota: 2019-07-31
Asociacijos nuotr.
Asociacijos nuotr.

Vyriausybė ir keturios Lietuvos komunikacijos srities asociacijos sutarė bendradarbiauti kuriant Lietuvos įvaizdį pasaulyje.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA), Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pasiūlė savo pagalbą LR Vyriausybei, kuriančiai Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją 2020–2030 m.

Pagal susitarimą visos 4 komunikacijos srities asociacijos deleguos po vieną narį į konkurso komisiją atrenkant geriausią Lietuvos įvaizdžio strategiją ir paskirs po vieną narį į Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri suburta kaip patariamasis organas Lietuvos Vyriausybėje.

„Ligšioliniai bandymai kurti Lietuvos įvaizdį baigdavosi nesėkme – turėjome keletą strategijų, kurios būdavo pasmerktos dūlėti stalčiuose, nes patys profesionalai vieni kitus sukritikuodavo. Šįkart Vyriausybei į pagalbą ateina stipriausi rinkos profesionalai iš skirtingų komunikacijos sričių. Tik suvieniję jėgas galime pasiekti bendro geriausio rezultato, pristatant savo valstybę pasauliui. Svarbu, kad Vyriausybė ėmėsi lyderystės, kuriant Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją. Mes padėsime valstybės institucijai įgyvendinti projektą toje srityje, kurią mes išmanome geriausiai“, – teigia Romualda Stonkutė, Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

Jos teigimu, tai bus pirmas unikalus projektas, kuomet visi rinkos profesionalai dirbs valstybės vardan.

„Tikime, kad siekiant profesionaliai ir efektyviai didinti Lietuvos žinomumą ir konkurencingumą tarptautiniu lygmeniu, turi būti sukurta vieninga Lietuvos pristatymo užsienyje strategija. Lietuvos marketingo asociacija vienija daugiau nei 1.000 marketingo profesionalų, todėl šios srities ekspertų įsitraukimas į strategijos kūrimą, leis profesionaliau ją parengti. Džiaugiamės prisidėdami prie strategijos kūrimo ir esame pasirengę plėsti bendradarbiavimą“, – tikina Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė.

„Šis susitarimas yra sveikintinas pirmiausia dėl to, kad Lietuvos įvaizdžio kūrimas yra suvokiamas kaip visų mūsų bendras reikalas, o ne vienos institucijos darbas. Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad Lietuvos komunikacijos asociacija galės pasiūlyti kelių šimtų patyrusių profesionalų patirtį, idėjas, įžvalgas. Be to, valstybės įvaizdžio kūrimas pradedamas labai aiškiai pasakant, jog skaidrumas šiame procese yra viena iš esminių vertybių“, – sako Elena Martinonienė, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) tarybos pirmininkė.

Pasak jos, rinkos profesionalų įtraukimas į vertinimo komisiją užtikrins konkurso skaidrumą.

„Mūsų asociacijos narių veikla yra tiesiogiai susijusi su įvaizdžio formavimo sritimi. Prisidedame prie Lietuvos įvaizdžio projekto, nes siekiame gero, efektyvaus ir vertingo rezultato – sąžiningo konkurso bei kokybiško ir efektyvaus Lietuvos įvaizdžio strategijos sukūrimo bei įgyvendinimo“, – teigia Žydronė Amšiejūtė, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkė.

Ji sakė mananti, kad prisidėdami prie bendro projekto patys profesionalai galės vertinti įvaizdžio projekto efektyvumą bei pagelbėti, siekiant tinkamo rezultato.

„Džiaugiamės pasiektu susitarimu ir tikime, kad bendradarbiavimas su komunikacijos asociacijomis bus ilgalaikis ir tvarus. Visi siekiame to paties tikslo – kad Lietuvos vardas pasaulyje skambėtų garsiau. Strateginė komunikacija šiandien vaidina didžiulį vaidmenį, todėl turime nuspręsti ir susitarti, kaip norime prisistatyti pasaulyje“, – sako Algirdas Stončaitis, Vyriausybės kancleris.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
13:18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau