„Alibaba“ plėtra B2B segmente: pakvietė JAV įmones prekiauti jos platformoje

Kinijos e. prekybos milžinė Alibaba didina konkurenciją JAV bendrovėms Amazon, Shopify, per kurių platformas gamintojai parduoda prekes mažesniems prekybininkams: kinai paleido platformą alibaba.com, kurioje JAV bendrovės kviečiamos prekiauti savo produktais ir pasiekti viso pasaulio rinką, skelbia CNN.
Iki šiol amerikiečių bendrovės platformoje alibaba.com galėjo tik pirkti prekes, o dabar jos gali parduoti kitoms įmonėms JAV, Kinijoje ir kitose šalyse.
Milijardieriaus Jacko Ma įkurta Alibaba projektą plėtoja su JAV logistikos partneriais Robinson Worldwide. JAV Tarptautinės prekybos komisijos duomenimis, 2016 m. globali B2B rinka siekė 23,9 trln. USD, iš kurių e. prekybos dalis sudarė 3,8 trln. USD, o didžioji šio pyrago dalis priklauso Kinijos verslams.
Alibaba siekia įgalinti verslų savininkus ir padėti jiems pasiekti savo tikslų, CNN teigia Johnas Caplanas, Alibaba Group B2B departamento vadovas Šiaurės Amerikos regione.
Jis pažymėjo, kad nesijaudina dėl konkurencinės aplinkos, kurioje jau veikia Amazon, Shopify ir kai kurie kiti dalyviai.
Mes įsitikinę, kad konkurencija yra geras dalykas ir visi sprendimai, padedantys smulkiajam verslui, yra geri. Mes siekiame sukurti ekosistemą, kurioje smulkus JAV verslas galėtų augti ir būti sėkmingas, teigia J. Caplanas.
Sprendimas atidaryti kinų e. komercijos platformą JAV verslams šiuo metu, kai šalys laikosi izoliacionizmo politikos ekonominio nacionalizmo politikos (protekcionizmo), gali šiek tiek stebinti.
CNN pastebi, kad paskelbus naujieną Alibaba akcijų vertė išaugo 1%. Nepaisant nerimo dėl Kinijos ekonomikos, vien per šiuos metus Alibaba akcijos vertė pakilo beveik 30%.
VŽ rašė, kad vienas turtingiausių planetos žmonių Kinijos el. prekybos milžinės Alibaba įkūrėjas Jackas Ma antradienį lankėsi Lietuvoje. J. Ma turtas, Forbes vertinimu, siekia 39 mlrd. USD.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti