PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16%

Publikuota: 2019-07-23
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas didėjo beveik šeštadaliu, o nuomininkų apyvarta dėl kilo 24%.

Pavieniais mėnesiais buvo matomas ir 30% viršijantis srauto kilimas. Prekybos centro valdytojų teigimu, tokius rezultatus lėmė „Robotų miesto“ parodos bei naktinio išpardavimo sėkmė, taip pat tai, kad atidaryta 11-a naujų parduotuvių.

„Šiemet buvome užsibrėžę tikslą surasti neįprastas, unikalias rinkodaros strategijas kaip sudominti savo klientus ir šiandien jau matome to rezultatus. Pirkėjus sudomino ne tik įvairūs renginiai ir parodos prekybos centre, bet ir kiek provokuojanti komunikacija, kuria pavyko išsiskirti iš informacinio triukšmo – „Vienos nakties nuotykiu“ pavadintas išpardavimas pritraukė didelę Z kartos, kurią į prekybos centrus privilioti vis sunkiau, dalį“, – teigia Ina Augulienė, „Ozo“ valdytoja.

Birželį vykęs „Vienos nakties nuotykis“ pristatė kiek neįprastą išpardavimo interpretaciją – nuolaidos galiojo vieną mėnesio trečiadienį nuo 16 iki 24 val. Tai prekybos centro klientų srautą, palyginti su kitais trečiadieniais, išaugino daugiau kaip 100%.

Kita, anot I. Augulienės, itin pasiteisinusi priemonė – vasario ir kovo mėnesiais prekybos centre surengta 72 robotų iš JAV, Japonijos, Pietų Korėjos, Didžiosios Britanijos ir Rusijos paroda „Robotų miestas“. Ateities technologijų renginyje buvo įkurtos 8 virtualios ir papildytos realybės zonos, taip pat robotų teatras. Renginys pritraukė labai įvairią publiką – „Robotų miestas“ sulaukė susidomėjimo ir tarp vaikų, ir tarp suaugusiųjų. 

„Specialūs renginiai bei iniciatyvos padeda sugeneruoti ypač didelius srautus, tačiau bendras lankomumo augimas neįsivaizduojamas be vidinių „Ozo“ pokyčių bei naujų parduotuvių ar paslaugų. Pirkėjų lūkesčiai kinta, todėl pasiūlą jiems stengiamės periodiškai atnaujinti. Dažnesnis klientų sugrįžtamumas rodo, jog šiemet teisingai įvertinome, kokių pokyčių jie tikisi“, – pastebi I. Augulienė.

Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ per pirmuosius šešis mėnesius užsidarė 9, o buvo atidaryta 11 naujų prekybos ar paslaugų vietų. Tarp jų: pirmoji Lietuvoje „Apotheka vaistinė“, drabužių ir namų apyvokos prekių parduotuvė „Pepco“, sporto ir laisvalaikio parduotuvė „4F“, „Utenos“ drabužių parduotuvė, avalynės pardavėjai „Sizeer“, „Batanica“, taip pat pripučiamų batutų erdvė „Atrakcionai.lt“.

Liepos pabaigoje prekybos centre planuojamas vaiko priežiūros erdvės atidarymas. Rugsėjo pradžioje duris atvers dvi skirtingos šokių studijos vaikams ir jaunimui: „Todes“ ir „Šok šok“.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ priklauso Pietų Afrikos Respublikos (PAR) nekilnojamojo turto kompanijai „NEPI Rockcastle“ ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
05:45
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 3

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 1

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Lidl“ rengiasi plėtrai į Estiją 1

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ Estijoje įsigijo kelis sklypus, kuriuose statys parduotuves, o šiuo metu...

Prekyba
2019.08.20
Pigiau atsivežėme dujų, bet brango akmenys, smėlis ir molis  3

2019 m. birželį, palyginti su 2018 m. tuo pačiu mėnesiu, eksportuotų prekių kainos sumažėjo 0,2%, importuotų...

Prekyba
2019.08.20
Premjeras: draudimas prekiauti alkoholiu lauko kavinėse gali būti peržiūrėtas 1

Premjeras Saulius Skvernelis siūlo iš naujo įvertinti 2017 metų birželį Seimo įteisintus kai kuriuos prekybos...

Prekyba
2019.08.20
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Turint tikslą, net ir Kinija netoli

Smulkieji verslininkai pradėjo minti kelius į eksporto rinkas – vieni žvalgybą pradeda nuo kaimynių Latvijos...

Gazelė
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
„Zalando“ statys logistikos centrą prie Roterdamo

Sparčiai auganti elektroninės prekybos bendrovė „Zalando“ Nyderlandų verslo parke Bleisveike pradeda statyti...

Prekyba
2019.08.18
„Elektromarkt“: internetinės prekybos apimtys auga kartais 5

Kartu su augančiu vartotojų praleidžiamu laiku internete, į viršų stiebiasi ir e. prekybos pardavimai.

Prekyba
2019.08.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau