PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16%

Publikuota: 2019-07-23
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas didėjo beveik šeštadaliu, o nuomininkų apyvarta dėl kilo 24%.

Pavieniais mėnesiais buvo matomas ir 30% viršijantis srauto kilimas. Prekybos centro valdytojų teigimu, tokius rezultatus lėmė „Robotų miesto“ parodos bei naktinio išpardavimo sėkmė, taip pat tai, kad atidaryta 11-a naujų parduotuvių.

„Šiemet buvome užsibrėžę tikslą surasti neįprastas, unikalias rinkodaros strategijas kaip sudominti savo klientus ir šiandien jau matome to rezultatus. Pirkėjus sudomino ne tik įvairūs renginiai ir parodos prekybos centre, bet ir kiek provokuojanti komunikacija, kuria pavyko išsiskirti iš informacinio triukšmo – „Vienos nakties nuotykiu“ pavadintas išpardavimas pritraukė didelę Z kartos, kurią į prekybos centrus privilioti vis sunkiau, dalį“, – teigia Ina Augulienė, „Ozo“ valdytoja.

Birželį vykęs „Vienos nakties nuotykis“ pristatė kiek neįprastą išpardavimo interpretaciją – nuolaidos galiojo vieną mėnesio trečiadienį nuo 16 iki 24 val. Tai prekybos centro klientų srautą, palyginti su kitais trečiadieniais, išaugino daugiau kaip 100%.

Kita, anot I. Augulienės, itin pasiteisinusi priemonė – vasario ir kovo mėnesiais prekybos centre surengta 72 robotų iš JAV, Japonijos, Pietų Korėjos, Didžiosios Britanijos ir Rusijos paroda „Robotų miestas“. Ateities technologijų renginyje buvo įkurtos 8 virtualios ir papildytos realybės zonos, taip pat robotų teatras. Renginys pritraukė labai įvairią publiką – „Robotų miestas“ sulaukė susidomėjimo ir tarp vaikų, ir tarp suaugusiųjų. 

„Specialūs renginiai bei iniciatyvos padeda sugeneruoti ypač didelius srautus, tačiau bendras lankomumo augimas neįsivaizduojamas be vidinių „Ozo“ pokyčių bei naujų parduotuvių ar paslaugų. Pirkėjų lūkesčiai kinta, todėl pasiūlą jiems stengiamės periodiškai atnaujinti. Dažnesnis klientų sugrįžtamumas rodo, jog šiemet teisingai įvertinome, kokių pokyčių jie tikisi“, – pastebi I. Augulienė.

Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ per pirmuosius šešis mėnesius užsidarė 9, o buvo atidaryta 11 naujų prekybos ar paslaugų vietų. Tarp jų: pirmoji Lietuvoje „Apotheka vaistinė“, drabužių ir namų apyvokos prekių parduotuvė „Pepco“, sporto ir laisvalaikio parduotuvė „4F“, „Utenos“ drabužių parduotuvė, avalynės pardavėjai „Sizeer“, „Batanica“, taip pat pripučiamų batutų erdvė „Atrakcionai.lt“.

Liepos pabaigoje prekybos centre planuojamas vaiko priežiūros erdvės atidarymas. Rugsėjo pradžioje duris atvers dvi skirtingos šokių studijos vaikams ir jaunimui: „Todes“ ir „Šok šok“.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ priklauso Pietų Afrikos Respublikos (PAR) nekilnojamojo turto kompanijai „NEPI Rockcastle“ ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau