„Kesko Senukai Digital“ gavo 4.000 Eur baudą už vartotojų klaidinimą

Publikuota: 2019-07-18
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nubaudė UAB „Kesko Senukai Digital“ dėl vykdytos nesąžiningos komercinės veiklos – bendrovė klaidino vartotojus dėl taikomų akcijų bei prekių prieinamumo. Bendrovei skirta 4.000 Eur bauda.

Tarnyba gavo vartotojo pranešimą, kuriam abejonių sukėlė elektroninėje parduotuvėje www.senukai.lt seifui taikytos nuolaidos. Vartotojas pastebėjo, kad kelis kartus nuolaidos prekei buvo taikytos ne nuo reguliarios elektroninėje parduotuvėje skelbtos kainos (apie 119 Eur), o nuo didesnės, tam tikrą trumpą laikotarpį kai kuriose fizinėse „Senukų“ parduotuvėse taikytos kainos.

UAB „Kesko Senukai Digital“ nurodė, kad yra atskiras juridinis asmuo ir prekybą vykdo tik elektroninėje parduotuvėje (fizinėse parduotuvėse prekybą vykdo UAB „Kesko Senukai Lithuania“), todėl šios bendrovės identiškos kainodaros nevykdo.

Nepaisant to, bendrovė informavo, kad vadovaujasi principu, jog kai minėtoje elektroninėje parduotuvėje prekėms taikoma akcija, ji taikoma nuo keliose fizinėse „Senukų“ parduotuvėse bent 7 dienas per paskutinius 6 mėnesius taikytos kainos.

VVTAT komisija pažymėjo, kad pateikdama tokią informaciją bendrovė klaidina vartotojus dėl prekės kainos ir ypatingo jos pranašumo, kadangi žinodami, jog nuolaidos www.senukai.lt yra taikomos ne nuo šioje elektroninėje parduotuvėje galiojančios kainos, o nuo kito juridinio asmens tam tikrą trumpą laikotarpį ir tik keliose parduotuvėse galiojusios prekės kainos, vartotojai galimai būtų prekės nepirkę arba pasirinkę kitą pardavėją.

Taip pat VVTAT sulaukė vartotojų skundų dėl elektroninėje parduotuvėje www.senukai.lt atliktų prekių užsakymų, kurie vėliau bendrovės buvo atšaukti. UAB „Kesko Senukai Digital“ aiškino, kad taip nutiko dėl sistemos klaidų, kurios lėmė, kad prekių likutis buvo nurodomas neteisingai. Tyrimo metu nustatyta, kad tokie bendrovės veiksmai klaidino vartotojus dėl prekių prieinamumo ir galėjo skatinti priimti sprendimą pirkti, kurio kitomis aplinkybėmis vartotojai galimai nepriimtų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
10:21
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 6

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
Investicijos į naujus verslus stumtelėjo „Icor“ į nuostolius Premium 6

Viena stambiausių verslo grupių Lietuvoje „Icor“ pernai dirbo nuostolingai, rodo Registrų centrui pateikta...

Statyba ir NT
2019.08.16
Smulkiųjų kelias pas kaimynus nei ilgas, nei brangus – užtenka išversti e. parduotuvę Premium

Smulkiųjų eksporto žvalgybos prasideda nuo Latvijos. Dauguma numatančiųjų vėliau pardavimo kanalus auginti,...

Gazelė
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Prekybos tinklų algų medianos: „Lidl“ ir „Norfa“ jos išlieka didžiausios 18

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
2019.08.16
„Sanitex“ logistikos įmonė BLS keičia požiūrį į taupymo priemones Premium 4

„Baltic Logistic Solutions“, „Sanitex“ grupei priklausanti logistikos įmonė, skaičiuoja, kad personalo kaitos...

Plėtros pamokos: netolimų rinkų skirtumai e. prekyboje stebina ir po dešimtmečio

Europa yra viena iš geriausių vietų e. komercijos verslui – tarptautinė prekyba praėjusiais metais augo 13%,...

Gazelė
2019.08.15
Kodėl klientai prieštarauja?

Visi mes įsigydami daiktą ar pirkdami paslaugą daugiau ar mažiau, labiau sąmoningai ar mažiau sąmoningai...

Pardavimai
2019.08.15
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Iki“ palieka komunikacijos vadovė B. Čaikauskaitė 8

Bendrovės „Palink“ valdomą mažmeninės prekybos tinklą „Iki“ palieka komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė. 

Prekyba
2019.08.14
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
Liepą Vilniuje nepritarta 5 NT projektams: tarp jų – „Lidl“ ir „McDonald’s“  Premium 15

Liepą Vilniaus miesto savivaldybė prieš išduodant statybos leidimus paprašė pakoreguoti 5-is nekilnojamojo...

Statyba ir NT
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
„Pigu“ pardavimo scenarijai: vertė priklausys ir nuo banginių, tokių kaip „Amazon“, strategijų  Premium 8

Lenkijos fondo MCI artimiausiame planavimo horizonte, be abejonės, yra tikslas parduoti jam priklausančių e.

Prekyba
2019.08.14
IKEA Estijoje ieško darbuotojų

Švedijos baldų prekybos bendrovė IKEA, rudenį pradėsianti veiklą Estijoje, paskelbė darbuotojų paiešką.

Vadyba
2019.08.13
Lietuvos e. parduotuvių apetitas užsienyje: per mėnesį pasiekia namų prekybos apimtį Premium

Lietuvos e. parduotuvių plėtra užsienio rinkose šiemet aktyvesnė. Apetitui kylant, dalis iš jų pradeda ne nuo...

Gazelė
2019.08.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau