Inovacijų milžinė „Dyson" išgrynina distribucijos modelį: laimi vartotojas

Publikuota: 2019-06-07

Lietuvių jau įvertinto britų prekės ženklo „Dyson“ pradžia – suvokimas, kad rinkoje esančios buičiai skirtos technologijos toli gražu netobulos ir veikia ne taip, kaip norėtųsi. Atrasti trūkumus, suvokti jų priežastis ir perkurti idėjas taip, kad galutinis vartotojas neturėtų progos nusivilti – tai tipiška „Dyson“ veikimo strategija, lig šiol kaskart pataikanti tiesiai į dešimtuką.

1978 m. nusivylęs dulkių siurblio veikimo mechanizmu, po penkerių metų ir daugiau kaip 5 tūkst. prototipų, James Dyson suprojektavo pirmąjį pasaulyje dulkių siurblį be dulkių surinkimo maišelių. Šiandien kompanija nuo vieno žmogaus išaugo iki tūkstančio inžinierių, dirbančių visame pasaulyje, o „Dyson“ produktai jau plačiai vartojami daugiau kaip 65 pasaulio šalyse. Kompanijos komanda nuolat plečiasi – profesionalūs inžinieriai ir mokslininkai kasdien dirba tam, kad aptiktų esminius rinkos trūkumus ir spręstų realias mūsų buities problemas, kurdami rytojaus technologijas.

nuotrauka::1 right

Augantys pardavimai ir penktoji belaidžių siurblių karta

2018 metais prekinio ženklo „Dyson“ įtaka Lietuvoje, lyginant su 2017-aisiais, augo 39,2 %. Pardavimų augimo tempas 2019-aisiais, lyginant su tuo pačiu 2018-ųjų laikotarpiu, beveik padvigubintas, – lygus 48,7 %. Fiksuodami tendencijas, „Dyson“ atstovai Lietuvoje numato itin spartų plėtros pagreitį – iki metų pabaigos prognozuojami už dabartinius dvigubai didesni pardavimų rodikliai.

Gegužės mėnesį mūsų rinkai buvo pristatyta jau penktoji belaidžių „Dyson“ siurblių karta, tituluojama kaip dvigubai galingesnė už bet kuriuos kitus belaidžius siurblius (dvigubai didesnė „Dyson V11 Absolute“ įsiurbimo galia buvo testuojama su uždėtu valymo šepečiu, esant pilnam dulkių konteineriui, įjungus maksimalų galios režimą, lyginant su rinkoje esamais belaidžiais dulkių siurbliais, neįtraukiant kitų „Dyson“ prietaisų, remiantis EN 60312-1 direktyvos CL 5.8 ir 5.9 punktais). „Dyson V11“ – pirmas išmanusis belaidis dulkių siurblys, patvirtinantis, jog mūsų buities ateitis priklauso belaidėms techonologijoms. „Dyson V11“ charakteristikos – išties įspūdingos: iki 60 minučių veikianti ličio jonų baterija, skaitmeninis variklis, garantuojantis 60 galvutės sūkių per sekundę, LCD ekranas, trys veikimo režimai, automatinė adaptacija prie skirtingų grindų paviršių, 99,97 % mikroskopinių dulkių surinkimo efektyvumas, 40 % už pirmąją didesnė dulkių surinkimo talpa ir integruota higieniška talpos valymo funkcija. Dinamiškas krūvio jutiklis automatiškai pritaiko variklio veikimo greitį prie besikeičiančių siurbiamo paviršiaus savybių. Nuolat tobulinama technologija pirmuosius „Dyson“ belaidžius siurblius siurbimo galia lenkia jau daugiau kaip 85 %, o visa garbė čia atitenka naujausiam skaitmeninio variklio modeliui V11.

Rinkos naujokas – plaukams draugiškas „Dyson AirWrap“

Šių metų antroje pusėje Lietuvoje ketinama pristatyti dar vieną išskirtinį produktą – „Dyson AirWrap“. Tai – unikalios konstrukcijos garbanų formavimo prietaisas, keičiantis plaukų garbanojimo istoriją ir tęsiantis „Dyson“ apsibrėžtą sveikos plaukų priežiūros idėją. Po perversmą džiovintuvų rinkoje sukėlusio „Dyson Supersonic“ pasirodęs „Dyson AirWrap“ dėmesį nuo plauką žalojančio karščio perkelia į cirkuliuojančio oro jėgą. Ištyrinėję garbanokliams būdingų aukštų temperatūrų poveikį plauko molekulių ryšių modifikavimui, kompanijos inžinieriai ėmė ieškoti kito būdo garbanoms suformuoti. Norėdama išvengti negrįžtamų plauko struktūros pakitimų, komanda sukūrė vadinamąjį Coanda efektą – aerodinaminį fenomeną, kuriam veikiant plaukai pritraukiami prie prietaiso ir pradeda suktis apie jį patys, reaguodami į oro srautų judėjimą. „Dyson“ minimizavo karštį iki nežalojančio plauko struktūros, ir pasitelkė oro srautų dinamiką tam, kad plaukų garbanojimas taptų švente ne tik Jums, bet ir Jūsų plaukams.

„Dyson“ išimtinių autorizuotų platintojų sistema

Oficialūs „Dyson“ atstovai Lietuvoje perspėja klientus, jog rinkoje pasirodė prietaisų iš antrinių rinkų. Tai – kitiems pasaulinės rinkos segmentams skirti produktų modeliai, kuriuose gali varijuoti gaminių charakteristikos – skirtis elektros įtampa, kištukų tipai, galingumas; fiksuojamos ir vietiniams vartotojams netinkamos modifikacijos / komplektacijos. Ypatingą dėmesį raginama atkreipti į atnaujintus prietaisus (angl. refurbished), kurie, po gedimų suremontuoti, atstatant prietaiso prekinę išvaizdą, vėl sugrįžta į pardavimų kanalus, o klientai rizikuoja įsigyti nekokybiškus prietaisus. Didžiausią riziką kelia atlikto remonto kokybės duomenų stoka: tokiais atvejais nežinoma, kokios dalys – naudotos ar neoriginalios – buvo panaudotos gedimams likviduoti. Tokių prietaisų eksploatacija nėra saugi. Įspėjama, jog atnaujintų prietaisų oficialus servisas neremontuoja, o jau remontuotų į prekybą negrąžina.

Atsižvelgdama į šešėlinės rinkos dėsnius, ateities technologijų kompanija „Dyson“ nuo šių metų antro ketvirčio keičia distribuciją Europoje. Kaip teigia „Dyson“ atstovai, distribucijos optimizavimas leis didinti investicijas į selektyvios sistemos partnerius ir taip gerinti informacijos pateikimą klientams apie kuriamus produktus. Keičiantis vartotojų įpročiams, didėjant apsipirkimo internetu mastui, startuoja naujas „Dyson“ apsipirkimo internetinėje erdvėje modelis – „Dyson“ išimtinių autorizuotų platintojų sistema, leisianti užtikrinti pirkimo procesų skaidrumą ir efektyvumą. Pirmieji išimtines teises internetinėje erdvėje turintys autorizuoti platintojai Lietuvoje – prekybos tinklai „Technorama“, „Avitela“, „Elektromarkt“.

Oficialūs atstovai Lietuvoje rekomenduoja visuomet atkreipti dėmesį, iš kur perkamas prietaisas. Internetiniame puslapyje: www.dyson.lt galima rasti aktualią informaciją apie autorizuotas interneto ir įprastines mažmenines parduotuves Lietuvoje, kuriose parduodami nauji, originalūs, Lietuvos rinkai skirti ir garantinius reikalavimus atitinkantys prietaisai. 

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Birželį vėl pagerintas naujų automobilių rinkos rekordas 

Praėjusį mėnesį oficiali Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka pasiekė naujas aukštumas, tačiau didele...

Automobiliai
14:29
„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros...

Rinkodara
13:21
„Aprangos“ grupės pajamos šiemet augo 7,3%  1

Šių metų sausio–birželio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 108,6...

Prekyba
12:46
„Kesko Senukai Digital“ per įsigijimą pasiekė naują pirkėjų grupę Premium 2

Daugiausia „pasidaryk pats“ segmente veikianti „Kesko Senukai Digital“ e. parduotuvė, integravusi įsigytos...

Prekyba
05:45
Prekiniai limitai: „Maximai“ prekių skolon saugu parduoti už 1,5 mln. Eur Premium 2

Didžiausiems verslams Lietuvoje vienas tiekėjas skolon gali parduoti prekių ir paslaugų už 1,5 mln. Eur. Kita...

Finansai
2019.06.28
Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
2019.06.27
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 4

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Statyba ir NT
2019.06.27
Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Verslo aplinka
2019.06.27
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 23

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna 1

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 26

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau