Inovacijų milžinė „Dyson" išgrynina distribucijos modelį: laimi vartotojas

Publikuota: 2019-06-07

Lietuvių jau įvertinto britų prekės ženklo „Dyson“ pradžia – suvokimas, kad rinkoje esančios buičiai skirtos technologijos toli gražu netobulos ir veikia ne taip, kaip norėtųsi. Atrasti trūkumus, suvokti jų priežastis ir perkurti idėjas taip, kad galutinis vartotojas neturėtų progos nusivilti – tai tipiška „Dyson“ veikimo strategija, lig šiol kaskart pataikanti tiesiai į dešimtuką.

1978 m. nusivylęs dulkių siurblio veikimo mechanizmu, po penkerių metų ir daugiau kaip 5 tūkst. prototipų, James Dyson suprojektavo pirmąjį pasaulyje dulkių siurblį be dulkių surinkimo maišelių. Šiandien kompanija nuo vieno žmogaus išaugo iki tūkstančio inžinierių, dirbančių visame pasaulyje, o „Dyson“ produktai jau plačiai vartojami daugiau kaip 65 pasaulio šalyse. Kompanijos komanda nuolat plečiasi – profesionalūs inžinieriai ir mokslininkai kasdien dirba tam, kad aptiktų esminius rinkos trūkumus ir spręstų realias mūsų buities problemas, kurdami rytojaus technologijas.

nuotrauka::1 right

Augantys pardavimai ir penktoji belaidžių siurblių karta

2018 metais prekinio ženklo „Dyson“ įtaka Lietuvoje, lyginant su 2017-aisiais, augo 39,2 %. Pardavimų augimo tempas 2019-aisiais, lyginant su tuo pačiu 2018-ųjų laikotarpiu, beveik padvigubintas, – lygus 48,7 %. Fiksuodami tendencijas, „Dyson“ atstovai Lietuvoje numato itin spartų plėtros pagreitį – iki metų pabaigos prognozuojami už dabartinius dvigubai didesni pardavimų rodikliai.

Gegužės mėnesį mūsų rinkai buvo pristatyta jau penktoji belaidžių „Dyson“ siurblių karta, tituluojama kaip dvigubai galingesnė už bet kuriuos kitus belaidžius siurblius (dvigubai didesnė „Dyson V11 Absolute“ įsiurbimo galia buvo testuojama su uždėtu valymo šepečiu, esant pilnam dulkių konteineriui, įjungus maksimalų galios režimą, lyginant su rinkoje esamais belaidžiais dulkių siurbliais, neįtraukiant kitų „Dyson“ prietaisų, remiantis EN 60312-1 direktyvos CL 5.8 ir 5.9 punktais). „Dyson V11“ – pirmas išmanusis belaidis dulkių siurblys, patvirtinantis, jog mūsų buities ateitis priklauso belaidėms techonologijoms. „Dyson V11“ charakteristikos – išties įspūdingos: iki 60 minučių veikianti ličio jonų baterija, skaitmeninis variklis, garantuojantis 60 galvutės sūkių per sekundę, LCD ekranas, trys veikimo režimai, automatinė adaptacija prie skirtingų grindų paviršių, 99,97 % mikroskopinių dulkių surinkimo efektyvumas, 40 % už pirmąją didesnė dulkių surinkimo talpa ir integruota higieniška talpos valymo funkcija. Dinamiškas krūvio jutiklis automatiškai pritaiko variklio veikimo greitį prie besikeičiančių siurbiamo paviršiaus savybių. Nuolat tobulinama technologija pirmuosius „Dyson“ belaidžius siurblius siurbimo galia lenkia jau daugiau kaip 85 %, o visa garbė čia atitenka naujausiam skaitmeninio variklio modeliui V11.

Rinkos naujokas – plaukams draugiškas „Dyson AirWrap“

Šių metų antroje pusėje Lietuvoje ketinama pristatyti dar vieną išskirtinį produktą – „Dyson AirWrap“. Tai – unikalios konstrukcijos garbanų formavimo prietaisas, keičiantis plaukų garbanojimo istoriją ir tęsiantis „Dyson“ apsibrėžtą sveikos plaukų priežiūros idėją. Po perversmą džiovintuvų rinkoje sukėlusio „Dyson Supersonic“ pasirodęs „Dyson AirWrap“ dėmesį nuo plauką žalojančio karščio perkelia į cirkuliuojančio oro jėgą. Ištyrinėję garbanokliams būdingų aukštų temperatūrų poveikį plauko molekulių ryšių modifikavimui, kompanijos inžinieriai ėmė ieškoti kito būdo garbanoms suformuoti. Norėdama išvengti negrįžtamų plauko struktūros pakitimų, komanda sukūrė vadinamąjį Coanda efektą – aerodinaminį fenomeną, kuriam veikiant plaukai pritraukiami prie prietaiso ir pradeda suktis apie jį patys, reaguodami į oro srautų judėjimą. „Dyson“ minimizavo karštį iki nežalojančio plauko struktūros, ir pasitelkė oro srautų dinamiką tam, kad plaukų garbanojimas taptų švente ne tik Jums, bet ir Jūsų plaukams.

„Dyson“ išimtinių autorizuotų platintojų sistema

Oficialūs „Dyson“ atstovai Lietuvoje perspėja klientus, jog rinkoje pasirodė prietaisų iš antrinių rinkų. Tai – kitiems pasaulinės rinkos segmentams skirti produktų modeliai, kuriuose gali varijuoti gaminių charakteristikos – skirtis elektros įtampa, kištukų tipai, galingumas; fiksuojamos ir vietiniams vartotojams netinkamos modifikacijos / komplektacijos. Ypatingą dėmesį raginama atkreipti į atnaujintus prietaisus (angl. refurbished), kurie, po gedimų suremontuoti, atstatant prietaiso prekinę išvaizdą, vėl sugrįžta į pardavimų kanalus, o klientai rizikuoja įsigyti nekokybiškus prietaisus. Didžiausią riziką kelia atlikto remonto kokybės duomenų stoka: tokiais atvejais nežinoma, kokios dalys – naudotos ar neoriginalios – buvo panaudotos gedimams likviduoti. Tokių prietaisų eksploatacija nėra saugi. Įspėjama, jog atnaujintų prietaisų oficialus servisas neremontuoja, o jau remontuotų į prekybą negrąžina.

Atsižvelgdama į šešėlinės rinkos dėsnius, ateities technologijų kompanija „Dyson“ nuo šių metų antro ketvirčio keičia distribuciją Europoje. Kaip teigia „Dyson“ atstovai, distribucijos optimizavimas leis didinti investicijas į selektyvios sistemos partnerius ir taip gerinti informacijos pateikimą klientams apie kuriamus produktus. Keičiantis vartotojų įpročiams, didėjant apsipirkimo internetu mastui, startuoja naujas „Dyson“ apsipirkimo internetinėje erdvėje modelis – „Dyson“ išimtinių autorizuotų platintojų sistema, leisianti užtikrinti pirkimo procesų skaidrumą ir efektyvumą. Pirmieji išimtines teises internetinėje erdvėje turintys autorizuoti platintojai Lietuvoje – prekybos tinklai „Technorama“, „Avitela“, „Elektromarkt“.

Oficialūs atstovai Lietuvoje rekomenduoja visuomet atkreipti dėmesį, iš kur perkamas prietaisas. Internetiniame puslapyje: www.dyson.lt galima rasti aktualią informaciją apie autorizuotas interneto ir įprastines mažmenines parduotuves Lietuvoje, kuriose parduodami nauji, originalūs, Lietuvos rinkai skirti ir garantinius reikalavimus atitinkantys prietaisai. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 3

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ atstovas: ne vienam smulkiajam padėjome tapti milijonieriumi Premium 12

„Amazon“ investuoja į smul­kiųjų prekybininkų augimą. Birželį bendrovė pranešė kurianti „clicks and mortar“...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 5

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
„Circle K Lietuva“ uždirbo mažiau grynojo pelno Premium

Preliminariais neaudituotais duomenimis, „Circle K Lietuvos“ grynasis pelnas 2019 finansiniais metais, kurie...

Prekyba
2019.06.12
Šeimos kortelės vienus domina dėl srauto, kitus – kaip socialinis projektas Premium 6

Gausios ir neįgalių vaikų auginančios šeimos šį rugsėjį gaus šeimos korteles, su kuriomis įgis galimybę...

Prekyba
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Modus grupės“ pajamos pernai augo 25,6% iki 343 mln. Eur 12

Verslininko Kęstučio Martinkėno valdoma „Modus grupės“ praėjusiais metais gavo 342,942 mln. Eur konsoliduotų...

„Amazon“ vėl investuoja į fizinę prekybą

„Amazon“ atidarys 10 fizinių parduotuvių Jungtinėje Karalystėje (JK). Tradicinių parduotuvių tikslas – padėti...

Gazelė
2019.06.11
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
Konkurencijos taryba abejoja, ar verta riboti prekybininkų darbo laiką 3

Seime svarstant iniciatyvas Darbo kodekse numatyti draudimą daliai prekybininkų dirbti tam tikromis dienomis,...

Prekyba
2019.06.11
Lietuvos įmonės šiemet uždirbo 1 mlrd. eurų pelno 

Lietuvos nefinansinės įmonės pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbo 1 mlrd. eurų ikimokestinio pelno – 4,1% mažiau...

Verslo aplinka
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
Kirpti tik gerai pamatavus 2

Iš Kinijos, kuri yra viena iš 10 prioritetinių Lietuvos eksporto rinkų, Virginijus Sinkevičius, ekonomikos ir...

Prekyba
2019.06.11
„Iki“ grynasis pelnas augo 125% 18

Mažmeninės prekybos tinklas „Iki“ 2018 m. uždirbo 22,22 mln. Eur grynojo pelno, 125% daugiau nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.10
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Kinijos elektroninės prekybos milžinės platformoje atsiras Lietuvos prekių

Lietuvos gamintojai galės pardavinėti produkciją Kinijos tarptautinės elektroninės prekybos platformoje...

Pramonė
2019.06.10
Gegužę – 0,2% mėnesio infliacija

Lietuvoje gegužę buvo 0,2 proc. mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja penktą...

Verslo aplinka
2019.06.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau