„Rimi“ bando elektronines kainų etiketes 

Publikuota: 2019-05-27
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėje Vilniuje, Kedrų gatvėje, bandoma technologinė naujovė – elektroninės kainų etiketės.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, VŽ sako, kad ieškoma naujų technologinių sprendimų, kurie suteiktų geresnę apsipirkimo patirtį pirkėjams ir kartu palengvintų kasdienį darbą darbuotojams, todėl investuojama į šią naujovę.

Pasak jo, elektroninės kainų etiketės užtikrina kainų tikslumą, informacija apie kainas yra dar aiškiau ir patogiau pateikiama pirkėjui bei padedama taupyti darbuotojų laiką. Taip pat svarbu tai, kad šis sprendimas yra nekenksmingas aplinkai, nebespausdinant etikečių taupomas popierius ir medžiai.

Elektroninių kainų etikečių projektas startuoja visose tinklo parduotuvėse Baltijos šalyse. Šis technologinis sprendimas įdiegtas keliose „Rimi“ parduotuvėse Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Pirmasis „pilotas“ paleistas Latvijoje esančioje parduotuvėje. Elektroninėse etiketėse visa reikalinga informacija atnaujinama nuotoliniu būdu.

Investicijos į projektą, apimantį visas tris Baltijos šalis, šiemet siekia 200.000 Eur. Pirmiausia elektroninės kainų etiketės diegiamos kosmetikos skyriuje, kur daug skirtingų prekių, taip pat vaisių ir daržovių skyriuose.

nuotrauka::1left

Elektroninės kainų etiketės, investavus 85.000 Eur, jau įdiegtos Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“. Jas galima pastebėti gausaus prekių asortimento skyriuose: pieno produkcijos, vaisių ir daržovių, mėsos gaminių ir šviežios mėsos, alkoholinių gėrimų ir kituose.
Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė, VŽ yra sakiusi, kad elektroninės prekių kainų etiketės yra populiari įvairiose rinkose paplitusi technologija, leidžianti užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitinanti galimų klaidų taisymą.

Technologijai sparčiai populiarėjant, galimybė įsidiegti elektronines etiketes dabar kainuoja apie 20% mažiau nei prieš kelerius metus, sako p. Meidė.

Pačiose didžiausiose parduotuvėse didmiesčiuose elektronines etiketes įsidiegusio „Topo centro“ investicijos į šią technologiją jau siekia 1 mln. Eur. Prekybininkas turi 40.000 elektroninių kainų etikečių penkiolikoje parduotuvių, kurių srautas ir pajamos sudaro 70–75% bendros įmonės apyvartos.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau