Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Publikuota: 2019-05-18
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos, o bendrasis pelningumas nukentėjo dėl perėjimo prie naujo verslo bendradarbiavimo modelio su didžiausiu grupės partneriu „Inditex“, teigiama „Swedbank“ analitikų parengtame komentare.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimai atsigavo ir išaugo 7,2%, iki 41,1 mln. Eur, o bendrojo pelno marža padidėjo 0,5 proc. p. iki 37,5%.

Eliminavus 16-ojo Tarptautinio finansinės atskaitomybės standarto (TFAS 16) taikymo įtaką – nuo 2019 m. sausio 1 d. nuomos išlaidos priskiriamos prie nusidėvėjimo ir amortizacijų sąnaudų, – bendrovės veiklos sąnaudos padidėjo 5,4%, t. y. mažiau už pajamų augimą. Skaičiuojame, kad pakoreguota EBITDA daugiau nei padvigubėjo iki 0,9 mln. Eur ir buvo vos 0,1 mln. Eur mažesnė už banko prognozę, rašoma „Swedbank“ komentare.

Čia pat teigiama, kad prognozuojamas nuosavo kapitalo grąžos rodiklis mažės iki 12–13%.

„Dėl TFAS 16 taikymo daugelis bendrovės finansų rodiklių tapo sunkiai interpretuojamas ir istorinis palyginimas pasidarė mažiau aktualus. Tačiau, mūsų nuomone, nuosavo kapitalo grąžos rodiklis (ROE) yra mažiausiai paveiktas indikatorius ir rodo gan reprezentatyvų vaizdą apie bendrovės rezultatus. Mes manome, kad „Aprangos“ verslo modelis patiria vis didėjantį spaudimą dėl išaugusios konkurencijos ir išaugusių veiklos sąnaudų bei manome, kad 2019–21 m. prognozuojamas ROE mažės iki 12–13%“, – rašoma komentare.

Analitikai pastebi, kad per pastaruosius devynerius metus „Apranga“ išmokėjo apie 80% grynojo pelno akcininkams. Už 2018 m. bendrovė išmokėjo 95% grynojo pelno akcininkams arba 0,13 Eur. Prognozuojama, kad „Aprangai“ pakaks ūpo mokėti panašaus dydžio dividendus ateinančiais metais.

„Palikome savo „neutralią“ rekomendaciją ir 1,80 Eur tikslinę kainą“, – rašo „Swedbank“ analitikai.

VŽ rašė, kad drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė pradeda prekybą internetu naujoje platformoje „Soulz.lt“. Nauja internetinė parduotuvė apjungia didžiąją dalį „Aprangos“, „Aprangos galerijos“, „City“, „Tommy Hilfiger“, „Aldo“ ir kitų parduotuvių asortimento.

„Soulz.lt“ prekiaujama daugiau nei 80 žinomų prekinių ženklų, tokių kaip „Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Armani Exchange“, „Calvin Klein Jeans“, „Aldo”, „Tom Tailor“, „Diesel“, „Jack&Jones“, „Miss Sixty“, „Superdry“, „Coccinelle“, „Marella“, „Michael Kors“ drabužiais, avalyne ir aksesuarais.

2019 m. „Aprangos“ grupė planuoja rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių, o grynosios investicijos sieks apie 12-15 mln. Eur. 2019 m. planuojama pasiekti 242,6 mln. eurų apyvartą – 7% daugiau nei per praėjusį laikotarpį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau