C. Jamelotas: kaip daryti įtaką klientų elgesiui

Publikuota: 2019-05-16
Cyrilas Jamelotas, „Strategic Marketing & Storytelling“ vykdomasis direktorius. Bendrovės nuotr.
Cyrilas Jamelotas, „Strategic Marketing & Storytelling“ vykdomasis direktorius. Bendrovės nuotr.

Cyrilas Jamelotas, „Strategic Marketing & Storytelling“ vykdomasis direktorius sako, kad socialiniai tinklai suteikia galimybių prekybininkams priartėti prie pirkėjų, o kuriant tam tikrus pasakojimus, sutelkti klientus aplink savo parduotuves ir daryti įtaką jų veiksmams.

Prekyboje svarbi ne tik klasikinė komunikacija, apimanti daugiausia reklamas televizijoje ir laikraščiuose, bet ir visi apsipirkimo patirties elementai, pradedant tuo, kaip su klientu bendrauja ir kaip parduotuvėje elgiasi pardavėjai, kokios pirmos asociacijos kyla prisiminus konkretų pardavėją.

„Kokybė, kaina, produkto kilmės vieta ir ekologiškumas yra vis svarbesni komunikacijoje. Socialiniuose tinkluose klientai dalijasi savo patirtimi ir tampa ambasadoriais, būtent jie kuria geriausius pasakojimus, ir jokie įmonės darbuotojai nesukurs paveikesnių istorijų“, – pabrėžia p. Jamelotas.

Pasak eksperto, apsipirkdami žmonės nori kažką patirti. Jeigu patirtys teigiamos ir atitinka jų poreikius, tuomet apsilankymų daugėja, auga pirkinių krepšelio vertė.

„Svarbu gerbti savo klientus ir klausytis, suvokti, kokie yra jų poreikiai. Su klientai vertėtų kalbėti apie juos, o ne apie jus! Darysite įtaką, jeigu būtite skaidrūs, gebėsite klausytis, atitiksite tendencijas“, – sako p. Jamelotas.

Socialiniai tinklai leidžia prekybininkams priartėti prie klientų per savo darbuotojus, turinčius paskyras socialiniuose tinkluose. Tai gerai perpratęs prekybos tinklas „Leclerc“ Prancūzijoje, „TOM‘s“ Jungtinėje Karalystėje.

Plačiau šia tema ekspertas kalbės gegužės 21 d. „Verslo žinių“ organizuojamame prekybos festivalyje RETAIL.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Buvusi „Apple“ prekybos vadovė prisijungia prie „Airbnb“ 2

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikiančios interneto platformos „Airbnb“...

Prekyba
08:26
Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 17

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 5

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau