„Sanitex“ pardavimai augo 5,1%

Publikuota: 2019-05-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos, platinimo ir logistikos lyderės Lietuvoje ir Latvijoje, pastaruoju metu aktyviai besiplėtusios Estijoje ir Lenkijoje, 2018 m. pardavimo pajamos pasiekė 1,094 mlrd. Eur.

Palyginti su 2017 m., kai „Sanitex“ apyvarta sudarė 1,040 mlrd. Eur, pernai augimas kilo 5,1%. Į milijardo zoną bendrovė įžengė 2017 m., kai apyvarta pasiekė 1,040 mlrd. Eur, rodo įmonės svetainėje pateikti duomenys.

„Sanitex“ bendradarbiauja su daugiau nei 500 gamintojų ir aptarnauja per 32.000 klientų Baltijos šalyse. Prekių asortimentas siekia 43.000 pavadinimų.

Įmonė teikia platinimo, pardavimo ir logistikos paslaugas tarptautiniams bei vietos gamintojams, tokiems kaip „Philip Morris International“, JTI, „Procter & Gamble“, „Bunge“, „Estrella“, „Gallina Blanca“, „Mondelez International“, „Unilever“, „Kellogg's“, „Pringles“, „Santa Maria“, 3M ir daugeliui kitų.

Nuo 1992 m. veikianti „Sanitex“ 1997 m. įkūrė nuosavą didmeninės prekybos tinklą „Promo Cash&Carry“, aptarnaujantį mažesnes parduotuves, kioskus, kavines, barus. Šiuo metu tinklą sudaro 17 parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Utenoje, keliuose Latvijos, Estijos miestuose. Į Latviją įmonė žengė 2005 m., o į Estiją – 2010 m. Praėjusį rugsėjį bendrovė atidarė parduotuvę Kaune, birželį – naują parduotuvę Alytuje.

Įmonės darbuotojų skaičius per pastaruosius ketverius metus išaugo trečdaliu: nuo 2.400 2014 m. iki 3.657 2018 m., rodo įmonės svetainėje pateikti duomenys.

VŽ rašė, kad „Sanitex“ buvo pradėjusi reorganizavimo procesą, kuriam pasibaigus įmonei turėjo pereiti visas taip pat reorganizuotos, tų pačių akcininkų valdomos bendrovės „Officeday“ turtas, darbuotojai, organizacinė struktūra, taip pat teisės ir pareigos. Registrų centro Juridinių asmenų registre viešai skelbiama informacija rodo, kad buvo gauti „Sanitex“ ir „Officeday“ prašymai išregistruoti teisinį statusą atitinkamai „dalyvaujantis reorganizavime“ ir „reorganizuojamas“. „Sanitex“ visuotinio akcininkų susirinkimo sprendimu ir vienintelio „Officeday“ akcininko sprendimu įmonių reorganizavimas „Officeday“ prijungiant prie „Sanitex“ buvo atšauktas.

VŽ taip pat rašė, kad „Sanitex“ yra antra didžiausia mokesčių mokėtoja, lyginant 2018 m. didmenininkų sumokėtus mokesčius. Bendrovės sumokėta mokesčių suma siekia 144 mln. Eur.

[infogram id="b08c4a07-14c7-44c8-a422-07b2b5e33617" prefix="LG5" format="interactive" title="Copy: EP projekcijos_Verslo aplinka"]

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
12:09
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
10:41
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
09:47
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
05:45
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau