„Kesko Senukų“ pardavimai Baltijos šalyse augo 18,1%

Publikuota: 2019-05-05
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ne maisto prekių prekybos tinklo „Kesko Senukai“ grynieji pardavimai 2018 m. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje siekė 602 mln. Eur ir buvo 18,1% didesni nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 510 mln. Eur, teigiama Suomijos koncerno „Kesko“ metinėje ataskaitoje.

Tai yra labiausiai augęs regionas „Kesko“ grupėje. Taip pat sparčiai augo vėdinimo ir oro kondicionavimo prekių „Onninen“ segmentas Baltijos šalyse ir Lenkijoje, atitinkamai 11,1% ir 10,4%. Bendri grupės grynieji pardavimai 2018 m. sudarė 4,103 mlrd. Eur ir buvo 4,6% mažesni nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 4,3 mlrd. Eur. Atskirai pagal šalis duomenys neskelbiami, „Kesko Senukai Lithuania“ rezultatai bus aiškūs įmonei pateikus finansinės atskaitomybės dokumentus Registrų centrui.

[infogram id="3f10239a-6b6c-43d5-9270-2f3619f875f3" prefix="w6D" format="interactive" title="Copy: ES BVP ir skolos santykis"]

VŽ rašė, kad mažmeninės prekybos ne maisto prekėmis tinklas „Kesko Senukai“ už 350.000 Eur įsidiegė išmanią konsultantų iškvietimo sistemą.

Konsultantų iškvietimo sistema įdiegta pagrindinėse prekybos centrų erdvėse, kiekviename praėjime. Su parduotuvės specialistais pasikonsultuoti norintiems klientams nuo šiol tereikia prieiti prie konsultanto iškvietimo stendo ir paspausti sistemą aktyvuojantį mygtuką. Konsultantas pranešimą apie iškvietimą gaus per turimas ausines ir netrukus prieis.

Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius, sako, kad įdiegta sistema gerina tiek klientų apsipirkimo patirtį, tiek konsultantų darbo efektyvumą.

VŽ taip pat rašė, kad duomenų analitikai vis daugiau dėmesio skiriančio ne maisto prekių prekybos tinklo „Kesko Senukai“ klientų pasitenkinimo rodiklis NPS per pastaruosius dvejus metus paaugo nuo 17 iki 38 taškų. Pakilo ne atsitiktinai, bet to nuosekliai siekiant.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
16:00
URM: JAV muitai paveiks 0,12% Lietuvos eksporto į JAV

JAV prezidentui Donaldui Trumpui praėjusią savaitę įvedus muitus 7,5 mlrd. USD vertės importui iš Europos...

Prekyba
13:23
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
12:01
Eksporto ir importo statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. rugpjūtį, palyginti su 2018 m. rugpjūčiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 3,2%,...

Prekyba
10:38
Didžiųjų patirtis: kaip paskatinti augimą, įdarbinant didžiuosius duomenis Premium

Dauguma smagurių ir sveikatingumo šalininkų per pastaruosius kelerius metus tikriausiai bus ragavę kombučios,...

Prekyba
2019.10.20
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Moody’s“: Europos prekybos sektoriaus augimas išliks lėtas, bet yra ir galimybių Premium

Artimiausius pusantrų metų Europos prekybininkų apyvartoms neigiamą įtaką darys keli nesusiję veiksniai,...

Prekyba
2019.10.20
„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 3

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
„JPMorgan“ žvalgosi, kam parduoti JAV valdomą e. prekybos įmonę „Fresh Direct“

Keli tarpusavyje nesusiję šaltiniai „New York Post“ patvirtino, kad vėl aktyviai ieškoma pirkėjo JAV e.

Prekyba
2019.10.18
„Danone“  apkarpė lūkesčius, nepaisant stipraus 3 ketvirčio 

Prancūzijos maisto produktų gamintojos „Danone“ pardavimai šiemet 3-iąjį ketvirtį paspartėjo. Bendrovė...

Prekyba
2019.10.18
Prie IKEA planuoja 23.400 kv. m biurų projektą Premium 3

Vilniuje, prie IKEA, „Decathlon“ parduotuvių bei „Nordikos“ prekybos centro, braižomas verslo centro statybos...

Statyba ir NT
2019.10.18
„Lidl“ Belgijoje pasiūlė klientams „pick up“ paslaugą 1

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Destelbergene, Belgijoje, esančioje parduotuvėje pasiūlė...

Prekyba
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 6

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Mėsinėms augti padeda ir tingintys klientai Premium

Specializuotos mėsos krautuvėlių kuriama vis daugiau, nes pirkėjai linkę mokėti ne tik už kokybę, bet ir už...

Gazelė
2019.10.18
„Jysk“ nusprendė investuoti į erdvesnes parduotuves  4

Pirmąją naujos koncepcijos erdvesnę parduotuvę Baltijos šalyse „Jysk“ atidarė sostinės prekybos ir pramogų...

Prekyba
2019.10.17
„Litexpo“ prasidėjo „Baltic fashion & textile Vilnius“ paroda

Spalio 17–19 d. Vilniuje, parodų centre „Litexpo“ vyksta 28-oji tarptautinė specializuota aprangos, tekstilės...

Laisvalaikis
2019.10.17
Asociacija: prekybos mokestis neteisėtas, nes dubliuoja PVM 17

Apyvartos mokestis yra neteisėtas ES, nes jis dubliuoja PVM mokestį ir todėl negali būti įvestas Lietuvoje,...

Finansai
2019.10.17
Daliai pensininkų ir neįgaliųjų kompensuojami vaistai nekainuos

Nuo kitų metų liepos visi 75 metų ir vyresni asmenys, taip pat labai mažas pajamas gaunantys pensininkai ir...

Prekyba
2019.10.17
„Iki“ pasiūlė užsisakyti prekių internetu 4

Mažmeninės prekybos tinklas „Iki“, bendradarbiaudamas su startuoliu „LastMile“, sostinės gyventojams siūlo...

Prekyba
2019.10.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau