„Zalando“ skelbia rekordinius ketvirčio rezultatus

Publikuota: 2019-05-02
Ralph Orlowski („Reuters“) nuotr.
Ralph Orlowski („Reuters“) nuotr.

Vokietijos mados prekių elektroninės komercijos platforma „Zalando“ EBITDA šių metų pirmąjį ketvirtį siekė 6,5 mln. Eur. Pernai tuo pačiu metu šis rodiklis sudarė 400.000 Eur.

Pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Zalando“ pardavimai augo 15,2% ir pasiekė 1,4 mlrd. Eur.

Nuo metų pradžios „Zalando“ klientų bazė sparčiai augo ir jau sudaro 27,2 mln., o apsilankymų tinklalapyje skaičius siekia 924 mln, rašo „Retail Gazette“.

„Pasiteisino mūsų sprendimas sutelkti dėmesį į klientus“, – augimo priežastį įvardija Rubinas Ritteris, „Zalando“ vadovas.

Įmonės finansų vadovas Davidas Schroderis ketvirtadienį žurnalistams teigė esantis patenkintas rezultatais, kurie rodo augimą ir galimybę pasiekti suplanuotus metinius tikslus.

„Economist“ pastebi, kad didžiausia Europos prekybininkė „Zalando“ paprastai pirmąjį ketvirtį patiria nuostolių, nes išparduoda kalėdinio laikotarpio prekes su nuolaidomis. Sudėtingoje prekybos industrijoje paskelbti rezultatai yra geros žinios.

 „Zalando“, kurios įkūrėjai Davidas Schneideris and Robertas Gentzas 2008 m. startavo prekiaudami šlepetėmis iš savo buto Berlyne, išaugo į milžinišką elektroninės komercijos dalyvį. Bendrovė turi 15.6000 darbuotojų.

FOTOGALERIJA „Zalando“ prekes išbando modeliai (8 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lidl“ tęsia komunikacijos liniją su darbuotojais 1

Prekybos tinklas naujojoje komunikacijos kampanijoje vėl pasitelkia savo darbuotojus.

Rinkodara
13:11
Prabangos rinka telkiasi Azijoje Premium

Net 60% pasaulio tūkstantmečio kartos atstovų gyvena Azijoje. Prabangos prekių ir paslaugų rinka jau kurį...

Laisvalaikis
08:15
Lietuvos verslas įžengė į Kinijos socialinį tinklą „WeChat“ 5

Sukurta nacionalinė Lietuvos paskyra Kinijos socialiniame tinkle „WeChat“. Čia prisistato 30 Lietuvos...

Gazelė
2019.08.24
Neparduotas prekes „Amazon“ atiduos labdarai 

JAV technologijų ir prekybos milžinė „Amazon“, iki šiol sulaukusi nemažai kritikos dėl to, kad neparduotas...

Prekyba
2019.08.24
FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 2

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
IKEA paskelbė atidarymo Estijoje datą 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA elektroninę parduotuvę bei prekių užsakymo ir atsiėmimo vietą Estijoje atidarys...

Prekyba
2019.08.23
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 2

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
Turtingųjų gretos Vilniuje ir Kaune auga sparčiau nei Rygoje ir Taline Premium 21

Vilniaus ir kitų Lietuvos didmiesčių turtingųjų gretos auga ir artimiausiais metais gausės sparčiau ne tik...

Finansai
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Vinted“ savo programinės įrangos valdymui kuria naują įmonę Premium 5

Lietuviška drabužių mainų ir prekybos UAB „Vinted“ informavo Registrų centrą, kad yra parengtos įmonės...

Paslaugos
2019.08.23
„Kesko Senukai Latvia“ gavo 20.000 Eur baudą už pirkėjų klaidinimą 1

Latvijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20.000 Eur baudą statybos, remonto ir buities prekių...

Prekyba
2019.08.22
„Live Square“ komplekse atidaryta naujos koncepcijos „Rimi“ 1

Vilniuje, Gedimino prospekte esančiame daugiafunkciame komplekse „Live Square“, atidaryta prekybos tinklo...

Prekyba
2019.08.22
Tyrimas: pigiausias maisto krepšelis – „Lidl“, brangiausias – „Rimi“ 9

Rugpjūčio pradžioje 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose pigiausiai buvo galima apsipirkti „Lidl“ tinkle,...

Prekyba
2019.08.22
ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium 8

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
2019.08.22
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 4

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 2

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau