„Akropolių“ įmonių grupės apyvarta augo 4,3%

Publikuota: 2019-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nekilnojamojo turto projektų vystymo ir nuomos paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje valdančios „Akropolių“ įmonių grupės kombinuota apyvarta 2018 m. sudarė 62,3 mln. Eur ir buvo 4,3% didesnė nei 2017 m.

„Akropolių“ įmonių grupės rezultatai skelbiami be bendrovės „Delano“, kuri buvo parduota 2017 m. pabaigoje, apyvartos.


Vytautas Labeckas, „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas, teigia, kad 2018 m. „Akropolių“ įmonių grupė vykdė du ypač svarbius projektus.


Pagal grafiką baigtas statyti pirmasis „Akropolis Group“ užsienyje valdomas prekybos ir pramogų centras Rygos „Akropole“, atidarytas balandžio pradžioje. Į 98.000 kv. m ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo infrastruktūrą investuota 180 mln. Eur. Čia įsikūrė daugiau kaip 170 nuomininkų, – tarp jų didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės, pirmieji Latvijoje „Apollo“ kino ir „O‘Learys“ laisvalaikio centrai, taip pat pirmoji Baltijos šalyse žinomų prekių ženklų gausa išsiskiriančio Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė.


„Akropolis Group“ vykdė didelio masto prekybos ir pramogų centrų veikiančių Lietuvoje atnaujinimą – per metus „Akropoliuose“ atsinaujino arba naujai atsidarė per 120 nuomininkų.


Ypač dideles permainas lankytojai mato Vilniaus „Akropolyje“ – čia įgyvendinamas projektas „Akropolis persirengia“ yra didžiausias nuo pat prekybos ir pramogų centro atidarymo, jo metu bus atnaujinta 49.000 kv. m. ploto. Trečdalis šių darbų buvo atlikta 2018 m., pagrindinį dėmesį skiriant prekybos ploto atnaujinimui, naujų prekių ženklų pritraukimui. Vilniaus „Akropolyje“ pernai atidaryta 21 nauja parduotuvė, dar 38 atnaujino savo interjerą ir koncepcijas.


Praėjusiais metais Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrė pirmosios Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų parduotuvės, atsidarė moderniausi ir didžiausi „Tele2“ ir „Bitė“ salonai, užimamą plotą padidino „Luminor“ banko klientų konsultavimo centras, atidarytos naujos „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, prekybinius plotus atsinaujino „Guess“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės.


Bendri „Akropolių“ įmonių grupės Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų pardavimai 2018 m. siekė (573,9) mln. Eur ir, lyginant su 2017 m., išaugo (5,7) mln. Eur (1%).  Iš viso per 2018 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ sulaukė 33,3 mln. lankytojų – 200 tūkstančių daugiau nei 2017 m.


Interviu VŽ vasario pabaigoje Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, teigė, kad „Vilniaus prekyba“ pasirengusi statyti dar vieną „Akropolį“ prie Vingio parko, konkrečius planus tikimasi patvirtinti šių metų pirmąjį ketvirtį. Ieškoma galimybių išplėsti pirmąjį „Akropolį“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 8

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
2019.11.12
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau