„Akropolių“ įmonių grupės apyvarta augo 4,3%

Publikuota: 2019-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nekilnojamojo turto projektų vystymo ir nuomos paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje valdančios „Akropolių“ įmonių grupės kombinuota apyvarta 2018 m. sudarė 62,3 mln. Eur ir buvo 4,3% didesnė nei 2017 m.

„Akropolių“ įmonių grupės rezultatai skelbiami be bendrovės „Delano“, kuri buvo parduota 2017 m. pabaigoje, apyvartos.


Vytautas Labeckas, „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas, teigia, kad 2018 m. „Akropolių“ įmonių grupė vykdė du ypač svarbius projektus.


Pagal grafiką baigtas statyti pirmasis „Akropolis Group“ užsienyje valdomas prekybos ir pramogų centras Rygos „Akropole“, atidarytas balandžio pradžioje. Į 98.000 kv. m ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo infrastruktūrą investuota 180 mln. Eur. Čia įsikūrė daugiau kaip 170 nuomininkų, – tarp jų didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės, pirmieji Latvijoje „Apollo“ kino ir „O‘Learys“ laisvalaikio centrai, taip pat pirmoji Baltijos šalyse žinomų prekių ženklų gausa išsiskiriančio Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė.


„Akropolis Group“ vykdė didelio masto prekybos ir pramogų centrų veikiančių Lietuvoje atnaujinimą – per metus „Akropoliuose“ atsinaujino arba naujai atsidarė per 120 nuomininkų.


Ypač dideles permainas lankytojai mato Vilniaus „Akropolyje“ – čia įgyvendinamas projektas „Akropolis persirengia“ yra didžiausias nuo pat prekybos ir pramogų centro atidarymo, jo metu bus atnaujinta 49.000 kv. m. ploto. Trečdalis šių darbų buvo atlikta 2018 m., pagrindinį dėmesį skiriant prekybos ploto atnaujinimui, naujų prekių ženklų pritraukimui. Vilniaus „Akropolyje“ pernai atidaryta 21 nauja parduotuvė, dar 38 atnaujino savo interjerą ir koncepcijas.


Praėjusiais metais Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrė pirmosios Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų parduotuvės, atsidarė moderniausi ir didžiausi „Tele2“ ir „Bitė“ salonai, užimamą plotą padidino „Luminor“ banko klientų konsultavimo centras, atidarytos naujos „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, prekybinius plotus atsinaujino „Guess“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės.


Bendri „Akropolių“ įmonių grupės Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų pardavimai 2018 m. siekė (573,9) mln. Eur ir, lyginant su 2017 m., išaugo (5,7) mln. Eur (1%).  Iš viso per 2018 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ sulaukė 33,3 mln. lankytojų – 200 tūkstančių daugiau nei 2017 m.


Interviu VŽ vasario pabaigoje Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, teigė, kad „Vilniaus prekyba“ pasirengusi statyti dar vieną „Akropolį“ prie Vingio parko, konkrečius planus tikimasi patvirtinti šių metų pirmąjį ketvirtį. Ieškoma galimybių išplėsti pirmąjį „Akropolį“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Buvusi „Apple“ prekybos vadovė prisijungia prie „Airbnb“ 3

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikiančios interneto platformos „Airbnb“...

Prekyba
2019.05.26
Butelio forma – taip pat prekės ženklas 1

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 19

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 5

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau