„Akropolių“ įmonių grupės apyvarta augo 4,3%

Publikuota: 2019-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nekilnojamojo turto projektų vystymo ir nuomos paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje valdančios „Akropolių“ įmonių grupės kombinuota apyvarta 2018 m. sudarė 62,3 mln. Eur ir buvo 4,3% didesnė nei 2017 m.

„Akropolių“ įmonių grupės rezultatai skelbiami be bendrovės „Delano“, kuri buvo parduota 2017 m. pabaigoje, apyvartos.


Vytautas Labeckas, „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas, teigia, kad 2018 m. „Akropolių“ įmonių grupė vykdė du ypač svarbius projektus.


Pagal grafiką baigtas statyti pirmasis „Akropolis Group“ užsienyje valdomas prekybos ir pramogų centras Rygos „Akropole“, atidarytas balandžio pradžioje. Į 98.000 kv. m ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo infrastruktūrą investuota 180 mln. Eur. Čia įsikūrė daugiau kaip 170 nuomininkų, – tarp jų didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės, pirmieji Latvijoje „Apollo“ kino ir „O‘Learys“ laisvalaikio centrai, taip pat pirmoji Baltijos šalyse žinomų prekių ženklų gausa išsiskiriančio Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė.


„Akropolis Group“ vykdė didelio masto prekybos ir pramogų centrų veikiančių Lietuvoje atnaujinimą – per metus „Akropoliuose“ atsinaujino arba naujai atsidarė per 120 nuomininkų.


Ypač dideles permainas lankytojai mato Vilniaus „Akropolyje“ – čia įgyvendinamas projektas „Akropolis persirengia“ yra didžiausias nuo pat prekybos ir pramogų centro atidarymo, jo metu bus atnaujinta 49.000 kv. m. ploto. Trečdalis šių darbų buvo atlikta 2018 m., pagrindinį dėmesį skiriant prekybos ploto atnaujinimui, naujų prekių ženklų pritraukimui. Vilniaus „Akropolyje“ pernai atidaryta 21 nauja parduotuvė, dar 38 atnaujino savo interjerą ir koncepcijas.


Praėjusiais metais Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrė pirmosios Lietuvoje „Oysho“ ir „Superdry“ prekių ženklų parduotuvės, atsidarė moderniausi ir didžiausi „Tele2“ ir „Bitė“ salonai, užimamą plotą padidino „Luminor“ banko klientų konsultavimo centras, atidarytos naujos „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein Underwear“, „Orsay“ parduotuvės, prekybinius plotus atsinaujino „Guess“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės.


Bendri „Akropolių“ įmonių grupės Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų pardavimai 2018 m. siekė (573,9) mln. Eur ir, lyginant su 2017 m., išaugo (5,7) mln. Eur (1%).  Iš viso per 2018 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ sulaukė 33,3 mln. lankytojų – 200 tūkstančių daugiau nei 2017 m.


Interviu VŽ vasario pabaigoje Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, teigė, kad „Vilniaus prekyba“ pasirengusi statyti dar vieną „Akropolį“ prie Vingio parko, konkrečius planus tikimasi patvirtinti šių metų pirmąjį ketvirtį. Ieškoma galimybių išplėsti pirmąjį „Akropolį“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
05:45
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
05:45
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 3

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 19

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau