„Vision Express“ apyvarta augo 18,5%

Publikuota: 2019-04-29
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Optikų tinklą „Vision Express“ valdanti bendrovė 2018 m. gavo 8,4 mln. Eur pardavimo pajamų (su PVM), 18,5% daugiau nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 7,1 mln. Eur. Panašaus augimo tikimasi ir šiemet.

Ernestas Petrauskas, „Vision Express“ generalinis direktorius, sako, kad akinių rinka Lietuvoje auga keturis kartus greičiau nei Vakarų Europoje: Vakarų Europoje ir Skandinavijoje akinių rinka per pastaruosius metus išaugo 2,5%, Baltijos šalių regione optikų verslas pernai ūgtelėjo apie 10%. Lietuviai vis daugiau dėmesio skiria regai ir akių sveikatai, vis dažniau nešioja korekcinius akinius. Tęsiantis ekonominiam pakilimui, panašaus augimo galima tikėtis ir šiais metais.

Posovietinių šalių problema yra ta, kad sveikatai vis dar skiriama per mažai dėmesio, o rega – ne išimtis. Anksčiau regos priežiūros asortimentas buvo itin mažas, todėl žmonės neturėdavo iš ko rinktis, o ir bendra regos sveikatos būklė nebuvo tokia svarbi. Vakarų pasaulyje situacija visiškai kitokia – tai rodo didesnės akinių pardavimų apimtys tūkstančiui žmonių. Be to, ten regėjimą įprasta tikrintis žymiai dažniau – kartą per dvejus metus, kai Lietuvoje – kartą per trejus ar ketverius metus, teigia p. Petrauskas.

„Lietuvos atotrūkis nuo kitų šalių kasmet mažėja: didėja gyventojų perkamoji galia, vartojamos aukštesnės kokybės prekės ir paslaugos, žmonės skiria daugiau dėmesio reguliariai regėjimo diagnostikai. Vis svarbesnės tampa technologijų naujovės regėjimo korekcijos srityje“, – sako p. Petrauskas.

Keičiasi pirkimo įpročiai

Pastaruoju metu labiausiai auga akinių nuo saulės pardavimai (40%), o šiemet prognozuojama, kad šuolis bus dar didesnis. Tai lemia mažėjantis sezoniškumas, kadangi akiniai nuo saulės perkami ne tik vasarą.

Korekcinių akinių pernai parduota 14% daugiau nei 2017 m. Augo ir akinių be dioptrijų su specialia danga, kuri apsaugo nuo žalingos, skaitmeninių prietaisų skleidžiamos, mėlynojo spektro šviesos, pardavimai.

Vertinant pardavimus pagal kainą, didėja vidutinės ir aukštesnės kainų kategorijos akinių segmentų pardavimai.

„Daug potencialo optikų verslas mato prekyboje internetu, kur didžiausią pardavimų dalį sudaro kontaktiniai lęšiai“, – sako p. Petrauskas.  „Vision Express“ valdoma „Dr.Lensor“ elektroninė parduotuvė Lietuvoje vien per keturis šių metų mėnesius, palyginti su visais 2018 m., augo 95%.

Palanki situacija rinkoje leidžia plėsti optikų tinklą.

„Praeiti metai parodė, jog perkamoji galia ir darbo užmokestis labiausiai didėjo žemesnio ir vidutinio pajamų lygio tikslinėje grupėje – tai klientai, kurie anksčiau žymiai rečiau tikrindavosi regėjimą arba įsigydavo žemos kokybės korekcinius akinius ne optikos parduotuvėse, tačiau jų įpročiai ir poreikiai keičiasi. Tad nors didžioji mūsų verslo dalies koncentracija yra didmiesčiuose, akivaizdu, jog regionuose trūksta plačios pasiūlos bei kokybišką aptarnavimą garantuojančių optikų“, – teigia p. Petrauskas.

Šiuo metu tinklą sudaro penki salonai Vilniuje, trys Kaune ir po vieną Panevėžyje, Šiauliuose ir Klaipėdoje, teigiama įmonės interneto svetainėje.  

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 9

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 3

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau