„Vision Express“ apyvarta augo 18,5%

Publikuota: 2019-04-29
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Optikų tinklą „Vision Express“ valdanti bendrovė 2018 m. gavo 8,4 mln. Eur pardavimo pajamų (su PVM), 18,5% daugiau nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 7,1 mln. Eur. Panašaus augimo tikimasi ir šiemet.

Ernestas Petrauskas, „Vision Express“ generalinis direktorius, sako, kad akinių rinka Lietuvoje auga keturis kartus greičiau nei Vakarų Europoje: Vakarų Europoje ir Skandinavijoje akinių rinka per pastaruosius metus išaugo 2,5%, Baltijos šalių regione optikų verslas pernai ūgtelėjo apie 10%. Lietuviai vis daugiau dėmesio skiria regai ir akių sveikatai, vis dažniau nešioja korekcinius akinius. Tęsiantis ekonominiam pakilimui, panašaus augimo galima tikėtis ir šiais metais.

Posovietinių šalių problema yra ta, kad sveikatai vis dar skiriama per mažai dėmesio, o rega – ne išimtis. Anksčiau regos priežiūros asortimentas buvo itin mažas, todėl žmonės neturėdavo iš ko rinktis, o ir bendra regos sveikatos būklė nebuvo tokia svarbi. Vakarų pasaulyje situacija visiškai kitokia – tai rodo didesnės akinių pardavimų apimtys tūkstančiui žmonių. Be to, ten regėjimą įprasta tikrintis žymiai dažniau – kartą per dvejus metus, kai Lietuvoje – kartą per trejus ar ketverius metus, teigia p. Petrauskas.

„Lietuvos atotrūkis nuo kitų šalių kasmet mažėja: didėja gyventojų perkamoji galia, vartojamos aukštesnės kokybės prekės ir paslaugos, žmonės skiria daugiau dėmesio reguliariai regėjimo diagnostikai. Vis svarbesnės tampa technologijų naujovės regėjimo korekcijos srityje“, – sako p. Petrauskas.

Keičiasi pirkimo įpročiai

Pastaruoju metu labiausiai auga akinių nuo saulės pardavimai (40%), o šiemet prognozuojama, kad šuolis bus dar didesnis. Tai lemia mažėjantis sezoniškumas, kadangi akiniai nuo saulės perkami ne tik vasarą.

Korekcinių akinių pernai parduota 14% daugiau nei 2017 m. Augo ir akinių be dioptrijų su specialia danga, kuri apsaugo nuo žalingos, skaitmeninių prietaisų skleidžiamos, mėlynojo spektro šviesos, pardavimai.

Vertinant pardavimus pagal kainą, didėja vidutinės ir aukštesnės kainų kategorijos akinių segmentų pardavimai.

„Daug potencialo optikų verslas mato prekyboje internetu, kur didžiausią pardavimų dalį sudaro kontaktiniai lęšiai“, – sako p. Petrauskas.  „Vision Express“ valdoma „Dr.Lensor“ elektroninė parduotuvė Lietuvoje vien per keturis šių metų mėnesius, palyginti su visais 2018 m., augo 95%.

Palanki situacija rinkoje leidžia plėsti optikų tinklą.

„Praeiti metai parodė, jog perkamoji galia ir darbo užmokestis labiausiai didėjo žemesnio ir vidutinio pajamų lygio tikslinėje grupėje – tai klientai, kurie anksčiau žymiai rečiau tikrindavosi regėjimą arba įsigydavo žemos kokybės korekcinius akinius ne optikos parduotuvėse, tačiau jų įpročiai ir poreikiai keičiasi. Tad nors didžioji mūsų verslo dalies koncentracija yra didmiesčiuose, akivaizdu, jog regionuose trūksta plačios pasiūlos bei kokybišką aptarnavimą garantuojančių optikų“, – teigia p. Petrauskas.

Šiuo metu tinklą sudaro penki salonai Vilniuje, trys Kaune ir po vieną Panevėžyje, Šiauliuose ir Klaipėdoje, teigiama įmonės interneto svetainėje.  

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
16:00
URM: JAV muitai paveiks 0,12% Lietuvos eksporto į JAV

JAV prezidentui Donaldui Trumpui praėjusią savaitę įvedus muitus 7,5 mlrd. USD vertės importui iš Europos...

Prekyba
13:23
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
12:01
Eksporto ir importo statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. rugpjūtį, palyginti su 2018 m. rugpjūčiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 3,2%,...

Prekyba
10:38
Didžiųjų patirtis: kaip paskatinti augimą, įdarbinant didžiuosius duomenis Premium

Dauguma smagurių ir sveikatingumo šalininkų per pastaruosius kelerius metus tikriausiai bus ragavę kombučios,...

Prekyba
2019.10.20
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Moody’s“: Europos prekybos sektoriaus augimas išliks lėtas, bet yra ir galimybių Premium

Artimiausius pusantrų metų Europos prekybininkų apyvartoms neigiamą įtaką darys keli nesusiję veiksniai,...

Prekyba
2019.10.20
„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 3

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
„JPMorgan“ žvalgosi, kam parduoti JAV valdomą e. prekybos įmonę „Fresh Direct“

Keli tarpusavyje nesusiję šaltiniai „New York Post“ patvirtino, kad vėl aktyviai ieškoma pirkėjo JAV e.

Prekyba
2019.10.18
„Danone“  apkarpė lūkesčius, nepaisant stipraus 3 ketvirčio 

Prancūzijos maisto produktų gamintojos „Danone“ pardavimai šiemet 3-iąjį ketvirtį paspartėjo. Bendrovė...

Prekyba
2019.10.18
Prie IKEA planuoja 23.400 kv. m biurų projektą Premium 3

Vilniuje, prie IKEA, „Decathlon“ parduotuvių bei „Nordikos“ prekybos centro, braižomas verslo centro statybos...

Statyba ir NT
2019.10.18
„Lidl“ Belgijoje pasiūlė klientams „pick up“ paslaugą 1

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Destelbergene, Belgijoje, esančioje parduotuvėje pasiūlė...

Prekyba
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 6

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Mėsinėms augti padeda ir tingintys klientai Premium

Specializuotos mėsos krautuvėlių kuriama vis daugiau, nes pirkėjai linkę mokėti ne tik už kokybę, bet ir už...

Gazelė
2019.10.18
„Jysk“ nusprendė investuoti į erdvesnes parduotuves  4

Pirmąją naujos koncepcijos erdvesnę parduotuvę Baltijos šalyse „Jysk“ atidarė sostinės prekybos ir pramogų...

Prekyba
2019.10.17
„Litexpo“ prasidėjo „Baltic fashion & textile Vilnius“ paroda

Spalio 17–19 d. Vilniuje, parodų centre „Litexpo“ vyksta 28-oji tarptautinė specializuota aprangos, tekstilės...

Laisvalaikis
2019.10.17
Asociacija: prekybos mokestis neteisėtas, nes dubliuoja PVM 17

Apyvartos mokestis yra neteisėtas ES, nes jis dubliuoja PVM mokestį ir todėl negali būti įvestas Lietuvoje,...

Finansai
2019.10.17
Daliai pensininkų ir neįgaliųjų kompensuojami vaistai nekainuos

Nuo kitų metų liepos visi 75 metų ir vyresni asmenys, taip pat labai mažas pajamas gaunantys pensininkai ir...

Prekyba
2019.10.17
„Iki“ pasiūlė užsisakyti prekių internetu 4

Mažmeninės prekybos tinklas „Iki“, bendradarbiaudamas su startuoliu „LastMile“, sostinės gyventojams siūlo...

Prekyba
2019.10.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau