Mylimiausi prekių ženklai JAV

Publikuota: 2019-04-23
Mike Blake, Pascalo Rossignolo, Lucy Nicholson („Reuters“) nuotr., VŽ koliažas.
Mike Blake, Pascalo Rossignolo, Lucy Nicholson („Reuters“) nuotr., VŽ koliažas.

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia yra elektroninės komercijos milžinė „Amazon“.

Respondentų buvo klausiama, kurie prekių ženklai jiems labiausiai patinka, kuriais pasitiki, kurie daro įtaką bendruomenei bei kuriuos rekomenduotų savo artimiesiems.

Tyrimo rezultatai išskaidyti ir pagal apklaustųjų amžiaus grupes. Tyrimų bendrovės „Morning Consult“ duomenimis, pilnamečiai amerikiečiai labiausiai mėgsta „Google“, „Netflix“, UPS ir „The Home Depot“. Z kartos atstovai (18-21 m.) labiausiai mėgsta  „Google“, „Netflix“, „YouTube“, „Amazon“ ir „Oreo“. Tūkstantmečio kartos atstovams (22-37 m.) mieliausi: „Netflix“, „Google“, „Amazon“, „YouTube“ ir „Target“. X karta (38-53 m.) geriausiai vertina „Google“, „Amazon“, „Netflix“, UPS, „The Home Depot“. „Kūdikių bumo“ karta (54-72 m.) teigė, kad jiems patinka UPS, „The Home Depot“, USPS, „Lowe’s“ ir „FedEx“.

[infogram id="178247c2-5f9c-4262-8372-4ca01c3edfe4" prefix="oiw" format="interactive" title="Mylimiausi prekių ženklai JAV"]

VŽ rašė, kad Lietuvoje komunikacijos grupės „Havas“ atliktas „Prasmingiausių prekių ženklų“ tyrimas rodo, kad šalies vartotojai iš tarptautinių prekių ženklų labiausiai pasigestų „Google“, „Facebook“, „Microsoft“, „YouTube“, „Swedbank“ ir „Mastercard“, o iš nacionalinių – „Lietuvos pašto“, „LRT“, „LNK“ ir „TV3“.
„Havas“ tyrime analizuojama ne tik sektoriai, bet ir atskirų kategorijų žaidėjai. Žvelgiant per šią prizmę, telekomunikacijų sektoriuje Lietuvoje vartotojai labiausiai pasigestų „Tele2“ ženklo. Jį respondentai mato ir kaip prasmingiausią.
Vaistinių tinklų sektoriuje abiejuose parametruose lyderiauja „Camelia“ prekės ženklas, „Pasidaryk pats“ – „Senukai“.
Tuo tarpu mažmeninės prekybos kategorijoje lyderis nėra vienareikšmis: vartotojai labiausiai pasigestų „Maxima“ ženklo, o kaip prasmingiausią įvertino „Lidl“.
Prekių ženklai tyrime vertinami trimis pjūviais – funkcinės vertės (produkto kokybės, kainos, asortimento ir pan.), asmeninės (kaip prekių ženklai padeda taupyti laiką, išmokti kažko naujo ir pan.) ir visuomeninės vertės (prekių ženklų indėlis į darbo vietų kūrimą, ekonomiką, aplinkosaugą ir pan.) požiūriu.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau