Mylimiausi prekių ženklai JAV

Publikuota: 2019-04-23
Mike Blake, Pascalo Rossignolo, Lucy Nicholson („Reuters“) nuotr., VŽ koliažas.
Mike Blake, Pascalo Rossignolo, Lucy Nicholson („Reuters“) nuotr., VŽ koliažas.

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia yra elektroninės komercijos milžinė „Amazon“.

Respondentų buvo klausiama, kurie prekių ženklai jiems labiausiai patinka, kuriais pasitiki, kurie daro įtaką bendruomenei bei kuriuos rekomenduotų savo artimiesiems.

Tyrimo rezultatai išskaidyti ir pagal apklaustųjų amžiaus grupes. Tyrimų bendrovės „Morning Consult“ duomenimis, pilnamečiai amerikiečiai labiausiai mėgsta „Google“, „Netflix“, UPS ir „The Home Depot“. Z kartos atstovai (18-21 m.) labiausiai mėgsta  „Google“, „Netflix“, „YouTube“, „Amazon“ ir „Oreo“. Tūkstantmečio kartos atstovams (22-37 m.) mieliausi: „Netflix“, „Google“, „Amazon“, „YouTube“ ir „Target“. X karta (38-53 m.) geriausiai vertina „Google“, „Amazon“, „Netflix“, UPS, „The Home Depot“. „Kūdikių bumo“ karta (54-72 m.) teigė, kad jiems patinka UPS, „The Home Depot“, USPS, „Lowe’s“ ir „FedEx“.

[infogram id="178247c2-5f9c-4262-8372-4ca01c3edfe4" prefix="oiw" format="interactive" title="Mylimiausi prekių ženklai JAV"]

VŽ rašė, kad Lietuvoje komunikacijos grupės „Havas“ atliktas „Prasmingiausių prekių ženklų“ tyrimas rodo, kad šalies vartotojai iš tarptautinių prekių ženklų labiausiai pasigestų „Google“, „Facebook“, „Microsoft“, „YouTube“, „Swedbank“ ir „Mastercard“, o iš nacionalinių – „Lietuvos pašto“, „LRT“, „LNK“ ir „TV3“.
„Havas“ tyrime analizuojama ne tik sektoriai, bet ir atskirų kategorijų žaidėjai. Žvelgiant per šią prizmę, telekomunikacijų sektoriuje Lietuvoje vartotojai labiausiai pasigestų „Tele2“ ženklo. Jį respondentai mato ir kaip prasmingiausią.
Vaistinių tinklų sektoriuje abiejuose parametruose lyderiauja „Camelia“ prekės ženklas, „Pasidaryk pats“ – „Senukai“.
Tuo tarpu mažmeninės prekybos kategorijoje lyderis nėra vienareikšmis: vartotojai labiausiai pasigestų „Maxima“ ženklo, o kaip prasmingiausią įvertino „Lidl“.
Prekių ženklai tyrime vertinami trimis pjūviais – funkcinės vertės (produkto kokybės, kainos, asortimento ir pan.), asmeninės (kaip prekių ženklai padeda taupyti laiką, išmokti kažko naujo ir pan.) ir visuomeninės vertės (prekių ženklų indėlis į darbo vietų kūrimą, ekonomiką, aplinkosaugą ir pan.) požiūriu.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Smulkiesiems – papildoma paskata augti Verslo tribūna

Smulkiajam verslui nusprendus plėsti veiklą į užsienį, neretai tik entuziazmo nepakanka. Verslo pradžioje...

Prekyba
06:00
2020 m. biudžetas: 300 mln. Eur pajamos iš mokesčių pavirs socialinėmis išmokomis Premium

Kitų metų spalio 11 d. Lietuvos laukia Seimo rinkimai, todėl šiemet priimti valstybės finansus...

Finansai
05:45
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
05:45
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 7

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
Lenkijos prekybininkų atstovė: papildomai apmokestinus prekybininkus kiltų kainos Premium 1

Renata Juszkiewicz, Lenkijos prekybos įmonių asociacijos vadovė, VŽ sako neprarandanti vilties, kad Lenkijoje...

Prekyba
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Pigu“ investuoja į pelningą kvepalų kategoriją  Premium 7

Fizinėse parduotuvėse, kurių e. prekybininkė „Pigu“ turi visuose didžiuosiuose miestuose, 2–3 kartus,...

Prekyba
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Apklausa: po „Brexit“ 7 iš 10 europiečių nebepirktų JK e. parduotuvėse 5

Tuo atveju, jei Jungtinė Karalystė (JK) paliks Europos Sąjungą (ES) iki šio mėnesio pabaigos nesusitarusi dėl...

Prekyba
2019.10.15
Iš prekybos centro aikštelės su automobiliu iškritusi moteris reikalauja 200.000 Eur  55

Sostinėje iš prekybos centro „Europa“ daugiaaukštės aikštelės su automobiliu iškritusi ir stipriai sužalota...

Prekyba
2019.10.14
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Lietuviai sugalvojo būdą, kaip Europos interneto parduotuvėse apsipirkti pigiau Verslo tribūna 2

Įsigyti reikalingą prekę šiais laikais galima net neiškėlus kojos iš namų. Apsipirkti internetu vilioja ne...

Prekyba
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Didžiausia Baltarusijos prekybininkė plečiasi mažų parduotuvių segmente 1

Pirmąjį šių metų pusmetį didžiausios Baltarusijos prekybininkės „Eurotorg“ grynieji pardavimai augo 14% ir...

Prekyba
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau