Prekybos įmonių asociacija stoja į tarptautinę organizaciją

Publikuota: 2019-04-17
Rūta Vainienė, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rūta Vainienė, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos įmonių asociacija taps asociacijos „EuroCommerce“, atstovaujančios didmeninės ir mažmeninės prekybos įmones ir ginančios jų interesus ES struktūrose, nare. Asociacija  vienija daugiau nei 100 organizacijų, individualių kompanijų 28-iose Europos šalyse. Tarp jų – ir Latvijos bei Estijos prekybos asociacijas.

Šis sprendimas priimtas trečiadienį visuotinio Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) narių susirinkime.

VŽ rašė, kad naująja vykdomąją asociacijos direktore tapo ekonomistė Rūta Vainienė. Interviu su p. Vainiene skaitykite ČIA. Visuotiniame LPĮA narių susitikime vadovė apžvelgė 2018 m. asociacijos veiklos rezultatus, pagrindinius šiuo metu prekybos sektoriaus įmonėms kylančius iššūkius ir pristatė veiklos viziją 2019 m.

„2018 m. buvo nemažai pokyčių prekybos sektoriui pažėrę metai, prie kurių prekybos sektoriaus įmonėms reikėjo ar dar reikia prisitaikyti. Tačiau svarbiausia – tai, kas mūsų sektoriaus laukia ateityje. Asociacija vienija įmones – savo sričių lyderes, kurių indėlis į Lietuvos ekonomiką – milžiniškas. Sieksiu, kad Asociacija būtų verta savo narių, todėl stiprinsiu proaktyvios Asociacijos veiklos sritis“, – pranešime spaudai cituojama p. Vainienė.

Ketinama ir toliau aktyviai atstovauti LPĮA narių interesams ir juos ginti valstybinėse institucijose, visuomeninėse organizacijose, kitose įstaigose ir organizacijose, diskutuoti, teikti poziciją dėl prekybos sektoriui aktualių teisinio reguliavimo iniciatyvų. Keletas jų – pakuočių atliekų tvarkymo sistemos peržiūra, darbo laiko švenčių dienomis ir sekmadieniais reguliavimas, tabako gaminių kontrolės įstatymo pakeitimo įgyvendinimas ir kitų.

„Mano tikslas – užtikrinti konstruktyvų pokalbį tarp prekybos sektoriaus įmonių ir įvairių suinteresuotų visuomenės grupių, kad būtų priimami tvarūs, vertę pokalbio dalyviams ir šalies ekonomikai kuriantys sprendimai“, – sako R. Vainienė

Tarp LPĮA uždavinių 2019 metais – projekto „Populiariausia prekė“ atnaujinimas ir tąsa, naujų projektų generavimas, asociacijos veiklos procesų revizija ir dar aktyvesnis viešinimas.

Lietuvos prekybos įmonių asociacija (LPĮA) vienija šešiolika šalyje registruotų lietuviško ir užsienio kapitalo mažmeninės prekybos įmonių: „Aljansas Aibė“, „Apranga“, „Baltika Lietuva“, „Douglas LT“, „Drogas“, „Lėvuo“, KB Lietuvos kooperatyvų sąjunga, „Maxima LT“, „Mobili linija“, „StrongPoint“, „Palink“, „Rimi Lietuva“, UAB „Topo grupė“, „Reitan Convenience Lithuania“, „Lidl Lietuva“, „Travel Retail Vilnius“. Tarp Asociacijos tikslų – narystės plėtimas, siekiant, kad kuo daugiau sektoriaus įmonių galėtų išsakyti savo poziciją ir naudotis Asociacijos teikiamais privalumais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 16

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 10

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau