Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ 2018 m. augo po daugiau nei 4%

Klaipėdos ir Šiaulių Akropoliuose pernai nuosekliai augo ir lankytojų srautai, ir nuomininkų apyvartos.
Vytautas Labeckas, bendrovės Akropolis Group valdybos pirmininkas, VŽ sako, kad Klaipėdos Akropolio nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 182,8 mln. Eur ir buvo 4,12% didesnė nei 2017 m. Šiaulių Akropolio nuomininkų apyvarta 2018 m. sudarė 99,2 mln. Eur ir buvo 4,83% didesnė nei 2017 m.
Klaipėdos ir Šiaulių Akropoliuose pernai nuosekliai augo ir lankytojų srautai, ir nuomininkų apyvartos. Tam, kad pirkėjai Akropoliuose rastų geriausią prekių ženklų pasirinkimą ir galėtų komfortiškai apsipirkti bei leisti laisvalaikį, nuolat ieškome naujovių ir reaguojame į kintančius pirkėjų lūkesčius, poreikius bei naujas mažmeninės prekybos rinkos tendencijas, sako p. Labeckas.
Klaipėdos Akropolyje 2018 m. atidaryta 17 naujų parduotuvių tarp jų tokių populiarių prekių ženklų kaip Tommy Hilfiger, Calvin Klein Underwear, Samsung, sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvė 4F.
Dar 21 parduotuvė Klaipėdos Akropolyje pernai atnaujinta čia atidaryta naujos koncepcijos Eurovaistinė, atsinaujino Creme de la Creme, Eurokos, Timberland, Lee Wrangler parduotuvės, Charlie pizza restoranas, kiti nuomininkai.
Šiaulių Akropolyje 2018 m. buvo atidaryta 11 naujų parduotuvių, dar 13 nuomininkų atsinaujino. Tarp naujų prekių ženklų, kuriuos Akropolyje gali rasti šiauliečiai, yra Pepco, Sizeer parduotuvės, Šiaulių Akropolyje po atnaujinimo pernai atidaryta naujos koncepcijos Eurovaistinė ir Aprangos parduotuvė, atsinaujino Alandeko salonas ir McDonalds restoranas.
VŽ rašė, kad Vilniaus Akropolio nuomininkų apyvarta sumažėjo 2%.
Sostinės prekybos centro Panorama nuomininkai 2018 m. gavo 132,7 mln. Eur pardavimo pajamų, 5,3% daugiau nei 2017 m.
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti