H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė Hennes&Mauritz atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo nariams: perkantiems nedaug nelieka nemokamo pristatymo galimybės, nes bendrovė turi mažinti logistikos sąnaudas ir didinti pelningumą.
Antra didžiausia pasaulyje mados prekių gamintoja pristatė naują klientų lojalumo programą.
Samuelis Hilstas, sparčiai augančio H&M lojalumo klubo vadovas, Reuters sako, kad nuspręsta suskirstyti narius į dvi kategorijas, remiantis tuo, kiek taškų jie surinko per pastaruosius metus. Nariams suteikiami taškai už atsiliepimus, paliktus įsigijus prekę internetu bei kitaip aktyviai dalyvaujant H&M programėlėje.
Pavyzdžiui, Vokietijoje H&M klientai turės išleisti mažiausiai 25 Eur, jeigu norės pasinaudoti nemokamo pristatymo galimybe.
Aptarnaudami internetu perkančius klientus turime atlikti nemažai logistikos, todėl nemokamai prekes pristatysime tik tiems, kurie perka daugiau. Žinoma, prekių grąžinimas visiems yra nemokamas, sako p. Hilstas.
Jis neįvardija, kiek šis sprendimas leis sutaupyti. H&M klubas apima 71 šalį. Iki šių metų pabaigos planuojama pridėti dar septynias rinkas, įskaitant JAV.
2018 m. narių skaičius išaugo dvigubai ir pasiekė 30 mln. Ekspertai mano, kad tokį spartų augimą iš dalies lėmė galimybė prekes atsisiųsti nemokamai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti