„Akropolyje“ atidaryta 4-ių x „Maxima“ 

Publikuota: 2019-04-11

Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ atidaroma didžiausia „Maxima“ Baltijos šalyse.

Investicijos į 10.000 kv. m dydžio „Maximos“ parduotuvės atnaujinimą siekia apie 10 mln. Eur. Beveik 5 mln. Eur atsiėjo erdvių atnaujinimo darbai, 4 mln. Eur kainavo moderni prekybinė įranga, už kiek daugiau nei 1 mln. Eur įdiegta modernių informacinių technologijų sprendimų.

Atnaujinta „Maxima“ žymima išskirtinai – keturiais iksais. Iki šiol didžiausias tinklo formatas buvo žymimas trimis ikso ženklais.

Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė, VŽ teigia, kad asortimento gausa ir dydžiu regione parduotuvei neprilygsta jokia kita „Maxima“.

„Todėl ir pasirinkome „Maximos“ prekės ženklui artimą formato transformaciją, kai pavadinimo nereikia paaiškinti, jis kalba pats už save ir išraiškingai nusako pasirinkimo gausą“, – sako p. Meidė.

Parduotuvėje įdiegta 6.500 elektroninių kainų etikečių vaisių ir daržovių, rūkytų gaminių, pieno produkcijos bei alkoholinių gėrimų skyriuose. Ten, kur skirtingų, itin populiarių prekių pasirinkimas itin didelis.

Veikia savarankiško skenavimo paslauga „Scan&Go“: įrengta 216 mobilių skenerių bei naujos kartos svarstykles produktams be brūkšnių kodų pasverti bei kodui atspausdinti.

Šioje parduotuvėje kepta mėsa ruošiama naujoje panoraminėje grilio krosnyje, kurios naudojama technologija lemia, kad gaminiai kepa kaip ant laužo – apskrunda iš išorės, bet viduje lieka sultingi. Vienu metu tokiame griliuje gali kepti net 72 kg mėsos arba 60 viščiukų. Tokie griliai Baltijos šalyse yra tik trys: „Maximos“ parduotuvėse Mindaugo g. Vilniuje, naujai duris atvėrusioje „Maximoje“ Rygos „Akropolyje“ bei šioje parduotuvėje.

Naujai įrengtoje mėsos brandinimo spintoje brandinama mėsa. Nuo 4 iki 8 savaičių – tiek laiko prireikia, kad sauso brandinimo būdu ruošiama ji pakeistų vidinę struktūrą, išryškėtų sodrus mėsos aromatas. Brandintą mėsą klientai gali išsirinkti savitarnos skyriuje.

Įrengta nauja vytintų kumpių spinta, mėsos ir žuvies rūkymo krosnys. Parduotuvės erdvėje tarsi kavinėje kepamos itališkos picos. O apie tai, kad pica jau paruošta, klientus informuos išmanieji žetonai. Čia pat, prekybos salėje, ruošiami sušiai.

Iš viso „Maximoje XXXX“ klientai galės rinktis iš beveik 60.000 skirtingų prekių asortimento. Tai yra 10.000 skirtingų prekių didesnis pasirinkimas nei parduotuvė talpino iki šiol. Jame net 80% šviežio maisto produktų – lietuviški.

„Maximoje XXXX“ sukurtas naujos koncepcijos sveikesnio maisto produktų pasirinkimas. Asortimente vien ekologiškų produktų – 499, veganams tinkamų – 543. Pirkėjų patogumui čia išskirta dešimt sveikesnio maisto kategorijų: be druskos, be glitimo, be laktozės, be mielių, be pridėtinio cukraus, su daugiau baltymų, veganams ir vegetarams, ekologiškos, sportuojantiems.

„Pasaulio skonių“ skyriuje pateikiama daugiau nei 200 skirtingų prekių – iš Meksikos, Japonijos, Tailando, Kinijos, Turkijos, Indijos, Gruzijos, Maroko ir kitų šalių. Siūlomi sūriai iš 18 pasaulio šalių, 202 sūriai iš Lietuvos, o iš viso – 1.404 rūšių pieno produktų. Patenkinti bus ir žuvies mėgėjai – į „Maxima XXXX“ žuvies turgų gėrybės iš Baltijos, Šiaurės ir Viduržemio jūrų atkeliaus du kartus per savaitę.

Vilniaus „Akropolyje“ įgyvendinamo atnaujinimo projekto „Akropolis persirengia“ metu, prekybos ir pramogų centras dirbs nė dienai neužverdamas durų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 3

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 9

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
14:23
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
11:51
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
05:45
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau