Atidarė pirmą naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvę

Publikuota: 2019-04-10
Atnaujinta 2019-04-11 10:20
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Vilniaus prekybos centre „Akropolis“ po rekonstrukcijos atidaryta naujos koncepcijos „Monton“: prekybinė erdvė suskirstyta zonomis pagal poreikius ir gyvenimo būdą, manekenus pakeitė skaitmeniniai ekranai, erdvė dekoruota gyvomis gėlėmis.

„Vilniaus „Akropolio“ renovacija šiek tiek paspartino mūsų įmonės planus iš esmės atnaujinti „Monton“ prekės ženklą ir parduotuvių tinklą. Pokyčius, kuriuos esame suplanavę savo parduotuvių portfelyje, kosmetiniais nepavadinsi. Esame įsivertinę, kad apie 30% klientų mūsų parduotuvėse persidengia, be to, parduotuvių tinklus vienija bendra lojalumo sistema, todėl 2020 m. įmonė yra numačiusi apjungti „Monton“ ir „Mosaic“ ženklus bei parduotuvių tinklus ir savo portfelyje greta „Monton“ turėti ir „Monton Studio“ bei „Monton Office“ prekių ženklus“, – pranešime spaudai cituojama Viktorija Krolytė, „Baltika Lietuva“ direktorė. 

VŽ rašė apie šiuos įmonės pokyčius ir naują strategiją.

nuotrauka::1left

Pirmąjį ketvirtį įmonės apyvarta, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 6%, iki 2,16 mln. Eur (be PVM). Toks apyvartos augimas pasiektas net tada, kai keturioms savaitėms rekonstrukcijai buvo uždaryta viena stipriausių įmonės parduotuvių Vilniaus „Akropolyje“. Palyginus apyvartas tokiame pačiame prekybiniame plote (angl. like for like), pirmojo ketvirčio augimas yra 7,4%, teigiama pranešime.

„Baltika Lietuva“ yra Estijos kapitalo bendrovės „Baltika Group“ dukterinė įmonė Lietuvoje. Šiuo metu bendrovė valdo „Monton“, „Baltman“, „Mosaic“, „Ivo Nikkolo“ ir „Bastion“ prekės ženklus bei internetinę parduotuvę andmorefashion.com. Lietuvoje šiuo metu veikia 30 bendrovei priklausančių parduotuvių. 

FOTOGALERIJA „Monton“ parduotuvė (19 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
11:12
„Sanitex“ turi naują vadovą 3

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
10:46
Prekių pristatymo versle apstu nišų Premium 1

Besiplečianti e. prekyba rodo, kad pristatymo ir su juo susijusių paslaugų poreikis auga, o partnerių, kurie...

Prekyba
05:45
4 įmonės negali prekiauti naftos produktais 4

Įsiskolinusios valstybei bendrovės „Singora“, „Energijos kodas“, „Sunergus“ ir „Jumps“ nebegali prekiauti...

Prekyba
2019.07.22
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
„Aibės“ pajamos augo 6,7%, iki 138 mln. Eur  4

Prekybos įmonių aljansas „Aibė“ praėjusiais metais gavo 138,058 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 6,7% daugiau...

Prekyba
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 2

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Po rekonstrukcijos atidaro G9 3

Po 7 mėnesius trukusios rekonstrukcijos liepos 29 d. atidaromas Gedimino pr. 9 esantis prekybos centras G9.

Prekyba
2019.07.22
„Škoda“ prekiaujanti ARX tikisi stabilaus iki 11% augimo

Naujais „Škoda“ automobiliais prekiaujanti bendrovė ARX pernai gavo 66,133 mln. Eur pajamų – 13% daugiau nei...

Prekyba
2019.07.22
Paleičikų „Vaizgos“ pajamos pernai augo 29% 19

Paleičikų šeimos valdoma degalinių, motelių ir žemės nuomos, transporto paslaugų grupė „Vaizga“ praėjusiais...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 5

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Carrefour“ atidarė pirmą BIO parduotuvę Belgijoje

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ atidarė pirmą organiškų produktų parduotuvę Briuselyje.

Prekyba
2019.07.20
Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Prancūzų „Auchan“ galimai žvalgosi įsigijimo Baltijos šalyse Premium 9

Prancūzų mažmenininkas „Auchan“, turintis parduotuvių Lenkijoje, svarsto galimybę žengti į Baltijos šalis, o...

Prekyba
2019.07.19
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 4

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
„Kesko Senukai Digital“ gavo 4.000 Eur baudą už vartotojų klaidinimą 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nubaudė UAB „Kesko Senukai Digital“ dėl vykdytos...

Prekyba
2019.07.18
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau