„Iki“ savininkės „Rewe“ apyvarta pirmąsyk viršijo 60 mlrd. Eur

Publikuota: 2019-04-07
Kolnas Lionelis Souque, „Rewe“ grupės vadovas. Seppo Spieglo („Photoweb/SIPA“) nuotr.
Kolnas Lionelis Souque, „Rewe“ grupės vadovas. Seppo Spieglo („Photoweb/SIPA“) nuotr.

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“ pardavimai 2018 m. sudarė 61,2 mlrd. Eur ir buvo 4,7% didesni nei 2017 m. Prekybininkas pirmąsyk peržengė 60 mlrd. Eur ribą.

Vokietijoje tinklo pardavimai augo 4,5%, o užsienio rinkose didėjo 5,2%. Pardavimai užsienio rinkose sudarė 28,7% visos tinklo apyvartos.

„Rewe“ grupė sveikai auga tiek namų rinkoje, tiek ir užsienyje. 2018 m. turėjome naudos iš pastaraisiais metais įdiegtų modernių sprendimų, plėtros ir investicijų. Esame kooperatyvas ir laikomės savo strateginės krypties ramiai, nors kartais rinkoje ir konkurencinėje aplinkoje įtampos nepavyksta išvengti“, – ESM sako Lionelis Souque, „Rewe“ generalinis direktorius.

Per praėjusius metus 180 „Rewe“ parduotuvių buvo atnaujintos pagal naujausią koncepciją.

„Rewe“ prekybos tinklai Austrijoje, Čekijos Respublikoje, Slovakijoje, Rusijoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje sudarė 9,4 mlrd. Eur ir, palyginti su 2017 m., didėjo 6,2%.

nuotrauka::1left

VŽ rašė, kad „Rewe“ nuo balandžio 600 parduotuvių organiškus vaisius ir daržoves pardavinės pakuotėse, pagamintose be plastiko. Tai bandomasis prekybininko projektas, apimsiantis parduotuves, esančias Badene-Viurtemberge, Saro krašte ir Reino krašte-Pfalce, rašo ESM. Beveik visi organiški vaisiai ir daržovės bus parduodami be plastikinių pakuočių, jas pakeis aplinkai draugiškos alternatyvos. Planuojama, kad šis sprendimas leis sutaupyti apie 90.000 kg pakuočių per metus, įskaitant 55.000 kg plastiko.

Į bandomąjį eksperimentą įtraukti maždaug 107 skirtingų rūšių vaisiai ir daržovės. Prekybininkas stebės, kokios įtakos šis sprendimas turi produktų šviežumui, gyvavimo lentynoje trukmei ir kaip naujovę vertins pirkėjai. Apibendrinus rezultatus bus sprendžiama, ar naudoti naujus pakavimo sprendimus visose tinklo parduotuvėse.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
05:45
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 9

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau