Išrinktas skaniausias nealkoholinis alus

Publikuota: 2019-04-02
„Kalnapilio“ vyriausiasis aludaris Ričardas Barakūnas.
„Kalnapilio“ vyriausiasis aludaris Ričardas Barakūnas.

Pernai naują nealkoholinio alaus skonį pristatę „Kalnapilio“ aludariai džiaugiasi savo darbo rezultatais. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus buvo išrinktas skaniausiu, o jo pardavimai 2018 metais išaugo daugiau nei du kartus.

„Kalnapilio“ nealkoholinį alų skaniausiu išrinko jį ragavę ir vertinę aklo skonio tyrimo, kurį atliko nepriklausoma tyrimų bendrovė „Rinkos tyrimų centras“, dalyviai. Keli šimtai žmonių žiemą buvo pakviesti dalyvauti pirmajame tyrimo etape ir išrinkti geriausio skonio nealkoholinį alų.

Tyrime galėjo dalyvauti ne rečiau nei kartą per dvi savaites nealkoholinį alų vartojantys asmenys. Kas antras tyrimo dalyvis patvirtino, kad skaniausias iš visų ragautų jiems yra būtent „Kalnapilio“ nealkoholinis alus.

Aklo skonio tyrimo metodas labai paprastas – jo dalyviai vertina jiems patiekiamus maisto produktus ar gėrimus nežinodami jų prekės ženklo, todėl sprendimo neveikia jokios išankstinės nuostatos.

Receptūros formulės raktas – ypatingos mielės

Kaip pasakoja „Kalnapilio“ vyriausiasis aludaris Ričardas Barakūnas, darykloje nuoseklus kūrybinis darbas ieškant geriausio naujo nealkoholinio alaus skonio užtruko daugiau nei metus. To rezultatas – unikalus gamybos būdas, niekuo nesiskiriantis nuo įprasto alkoholinio alaus gaminimo.

nuotrauka::2 right

„Nealkoholinio alaus gamybai naudojame visas tradicinio alaus sudedamąsias dalis – apynius, salyklą, vandenį, mieles. Mūsų receptūros raktas – ypatingos mielės, kurias atradome Vokietijos mielių banke. Jos „užkuria“ alui įprastą fermentacijos procesą, tik, priešingai nei įprasto alaus gamyboje, neišskiria jokio alkoholio. Tai reiškia, kad nealkoholinis alus gali būti supilstomas tiesiai į butelius be jokių papildomų alkoholio šalinimo etapų“, – pasakoja „Kalnapilio“ vyriausiasis aludaris.

R. Barakūnas priduria, kad paprastai nealkoholinis alus gaminamas fermentuojant standartinį alų ir vėliau iš jo išfiltruojant alkoholį, taip rizikuojant prarasti arba susilpninti jo aromatą ir skonį.

„Kalnapilio“ pasirinkta nealkoholinio alaus gamybos technologija Europoje imta taikyti vos prieš kelerius metus. Ričardas teigia, jog dabar Lietuvos alaus mėgėjai turi galimybę rinktis nealkoholinį alų, gaminamą pagal naujausias tarptautines tendencijas. Tokiu būdu gaminamas nealkoholinis alus ypač populiarus ir Vokietijoje, lagero gimtinėje.

„Kalnapilio“ nealkoholinis alus dabar yra ypač švelnaus ir lengvo skonio bei išreikšto apynių kartumo. Kaip pastebi R. Barakūnas, būtent tai žmonėms ir patinka.

Prie geriausio skonio tyrimo kviečia prisijungti 20 tūkst. žmonių

Savo darbo rezultatu – geriausio skonio nealkoholiniu alumi – neabejojantis aludaris Ričardas atskleidžia, kad jau visai netrukus kiekvienas galės pats dalyvauti antrajame tyrimo etape ir pareikšti savo nuomonę. Balandžio pradžioje prasideda analogų neturintis ir visoje Lietuvoje vyksiantis beveik 20 tūkst. žmonių nuomonę sujungsiantis aklo skonio tyrimas. Jame bus vertinamas nealkoholinio alaus skonis.

Antrasis skonio tyrimo etapas prasidės balandžio pradžioje. Jo vietos skelbiamos www.kalnapilisnealkoholinis.lt.

„Didžiuojuosi mūsų pasiektu rezultatu, todėl drąsiai kviečiu prisijungti prie mūsų tyrimo. Neabejoju, kad „Kalnapilio“ nealkoholinį alų sėkmė ir įvertinimas lydės ir kitame tyrimo etape“, – sako žinomas aludaris, tarptautinių konkursų komisijos narys.

Labiausiai nealkoholinį alų mėgsta europiečiai

Pasakodamas apie kintančius vartotojų poreikius, R. Barakūnas pabrėžia, kad nealkoholinis alus sparčiai populiarėja visame pasaulyje. Vis dėlto Europoje, kaip nė viename kitame žemyne, jo populiarumas auga sparčiausiai – vien pernai jo pardavimas mūsų žemyne išaugo beveik 80 proc.

„Stebime reikšmingus visuomenės gyvenimo būdo pokyčius, ir jie vyksta labai sparčiai. Naujos gyvenimo būdo tendencijos, kurios apima sveiką gyvenseną, aktyvų laisvalaikį, augantį žmonių poreikį judėti ir visur suspėti, labai prisideda prie nealkoholinio alaus vartojimo augimo. Nealkoholiniu alumi žmonės gali mėgautis įvairiose gyvenimo situacijose“, – sako Ričardas.

Pasak aludario, nealkoholinio alaus sudėtis ir mažas kaloringumas atitinka daugumos sveikesnį gyvenimo būdą propaguojančių žmonių poreikius. Jis tampa labai rimtu, o kartais – ir sveikesniu konkurentu tradiciniams gaiviesiems gėrimams.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekiniai limitai: „Maximai“ prekių skolon saugu parduoti už 1,5 mln. Eur Premium 2

Didžiausiems verslams Lietuvoje vienas tiekėjas skolon gali parduoti prekių ir paslaugų už 1,5 mln. Eur. Kita...

Finansai
2019.06.28
Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
2019.06.27
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 4

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Statyba ir NT
2019.06.27
Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Verslo aplinka
2019.06.27
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 21

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna 1

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 26

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 10

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
ERROR: Script GetRssFeed.vbs is missing!
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau