Ekspertai: „Akropolio“ parduotuvę žymėdama keturiais x „Maxima“ didina lūkesčius

Publikuota: 2019-03-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po dviejų savaičių planuojamą atidaryti „Akropolio“ „Maximą“ prekybos tinklas žymės keturiais x. Ekspertai sako, kad išskirtinis naujo formato žymėjimas didina pirkėjų lūkesčius, kurie vis tik gali būti neišpildyti, jei stigs išskirtinės apsipirkimo patirties, unikalaus asortimento ar gero aptarnavimo.

Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ įsikūrusi „Maxima“, kurią planuojama atidaryti balandžio 11 d., bus didžiausia ir moderniausia tinklo parduotuvė Baltijos šalyse, todėl nuspręsta suteikti jai išskirtinį žymėjimą „Maxima XXXX“.

„Asortimento gausa ir dydžiu regione parduotuvei neprilygs jokia kita „Maxima“. Pasirinkome „Maximos“ prekės ženklui artimą formato transformaciją, kai pavadinimo nereikia paaiškinti, jis kalba pats už save ir išraiškingai nusako pasirinkimo gausą“, – sako p. Meidė.

Pasak jos, kita didžiausia tinklo parduotuvė Lietuvoje yra „Maxima bazė“, veikianti Savanorių prospekte. Prekybinis parduotuvės plotas siekia apie 7.600 kv. m., bet planų keturių x vardą suteikti jai ar kitoms prekybos tinklo parduotuvėms nėra.

Didina dėmesį 

Daiva Tonkūnienė, reklamos agentūros „DDB Vilnius“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad jeigu iš tiesų atnaujinta parduotuvė bus tokia, kokia žadama, t.y., suteiks išskirtinę apsipirkimo patirtį, turės unikalų prekių asortimentą, ir jei iš tiesų pavyks užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, tuomet sprendimas išskirti šią parduotuvę yra geras. Paskelbus apie tai, kad ši parduotuvė bus kitokia, klientų lūkesčiai didėja.

„Bus gerai, jei lūkesčiai bus išpildyti ir parduotuvė liks išskirtinė. Tai kartu ir ambicija į ateitį, ypač kalbant apie klientų aptarnavimo kokybės palaikymą“, – sako p. Tonkūnienė.

Vaidotas Valantiejus, strategijų planuotojas, dirbantis su kūrybinėmis reklamos agentūromis, svarsto, kad galbūt tiesiog siekiama iš parduotuvės atidarymo padaryti didesnį įvykį, o naujas formatas, naujas žymėjimas atkreipia dėmesį.

„Anksčiau ši parduotuvė buvo žymima trimis x, o dabar keturiais, pasižada pristatyti inovacijų, ir tai yra stiprus pažadas. Vartotojai gali įsivaizduoti įvairių dalykų, o jų nepamatę, nusivilti“, – sako p. Valantiejus.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 1

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
05:45
„Vinted“ savo programinės įrangos valdymui kuria naują įmonę Premium 1

Lietuviška drabužių mainų ir prekybos UAB „Vinted“ informavo Registrų centrą, kad yra parengtos įmonės...

Paslaugos
05:45
„Kesko Senukai Latvia“ gavo 20.000 Eur baudą už pirkėjų klaidinimą 1

Latvijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20.000 Eur baudą statybos, remonto ir buities prekių...

Prekyba
2019.08.22
„Live Square“ komplekse atidaryta naujos koncepcijos „Rimi“ 1

Vilniuje, Gedimino prospekte esančiame daugiafunkciame komplekse „Live Square“, atidaryta prekybos tinklo...

Prekyba
2019.08.22
Tyrimas: pigiausias maisto krepšelis – „Lidl“, brangiausias – „Rimi“ 8

Rugpjūčio pradžioje 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose pigiausiai buvo galima apsipirkti „Lidl“ tinkle,...

Prekyba
2019.08.22
ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium 8

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
2019.08.22
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 3

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 2

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Lidl“ rengiasi plėtrai į Estiją 1

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ Estijoje įsigijo kelis sklypus, kuriuose statys parduotuves, o šiuo metu...

Prekyba
2019.08.20
Pigiau atsivežėme dujų, bet brango akmenys, smėlis ir molis  3

2019 m. birželį, palyginti su 2018 m. tuo pačiu mėnesiu, eksportuotų prekių kainos sumažėjo 0,2%, importuotų...

Prekyba
2019.08.20
Premjeras: draudimas prekiauti alkoholiu lauko kavinėse gali būti peržiūrėtas 1

Premjeras Saulius Skvernelis siūlo iš naujo įvertinti 2017 metų birželį Seimo įteisintus kai kuriuos prekybos...

Prekyba
2019.08.20
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Turint tikslą, net ir Kinija netoli

Smulkieji verslininkai pradėjo minti kelius į eksporto rinkas – vieni žvalgybą pradeda nuo kaimynių Latvijos...

Gazelė
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau