Ekspertai: „Akropolio“ parduotuvę žymėdama keturiais x „Maxima“ didina lūkesčius

Publikuota: 2019-03-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po dviejų savaičių planuojamą atidaryti „Akropolio“ „Maximą“ prekybos tinklas žymės keturiais x. Ekspertai sako, kad išskirtinis naujo formato žymėjimas didina pirkėjų lūkesčius, kurie vis tik gali būti neišpildyti, jei stigs išskirtinės apsipirkimo patirties, unikalaus asortimento ar gero aptarnavimo.

Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ įsikūrusi „Maxima“, kurią planuojama atidaryti balandžio 11 d., bus didžiausia ir moderniausia tinklo parduotuvė Baltijos šalyse, todėl nuspręsta suteikti jai išskirtinį žymėjimą „Maxima XXXX“.

„Asortimento gausa ir dydžiu regione parduotuvei neprilygs jokia kita „Maxima“. Pasirinkome „Maximos“ prekės ženklui artimą formato transformaciją, kai pavadinimo nereikia paaiškinti, jis kalba pats už save ir išraiškingai nusako pasirinkimo gausą“, – sako p. Meidė.

Pasak jos, kita didžiausia tinklo parduotuvė Lietuvoje yra „Maxima bazė“, veikianti Savanorių prospekte. Prekybinis parduotuvės plotas siekia apie 7.600 kv. m., bet planų keturių x vardą suteikti jai ar kitoms prekybos tinklo parduotuvėms nėra.

Didina dėmesį 

Daiva Tonkūnienė, reklamos agentūros „DDB Vilnius“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad jeigu iš tiesų atnaujinta parduotuvė bus tokia, kokia žadama, t.y., suteiks išskirtinę apsipirkimo patirtį, turės unikalų prekių asortimentą, ir jei iš tiesų pavyks užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, tuomet sprendimas išskirti šią parduotuvę yra geras. Paskelbus apie tai, kad ši parduotuvė bus kitokia, klientų lūkesčiai didėja.

„Bus gerai, jei lūkesčiai bus išpildyti ir parduotuvė liks išskirtinė. Tai kartu ir ambicija į ateitį, ypač kalbant apie klientų aptarnavimo kokybės palaikymą“, – sako p. Tonkūnienė.

Vaidotas Valantiejus, strategijų planuotojas, dirbantis su kūrybinėmis reklamos agentūromis, svarsto, kad galbūt tiesiog siekiama iš parduotuvės atidarymo padaryti didesnį įvykį, o naujas formatas, naujas žymėjimas atkreipia dėmesį.

„Anksčiau ši parduotuvė buvo žymima trimis x, o dabar keturiais, pasižada pristatyti inovacijų, ir tai yra stiprus pažadas. Vartotojai gali įsivaizduoti įvairių dalykų, o jų nepamatę, nusivilti“, – sako p. Valantiejus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau