„Kalnapilio-Tauro“ nealkoholinio alaus pardavimai augo kartais

Publikuota: 2019-03-28
Marijus Kirstukas, alaus gamybos UAB "Kalnapilio-Tauro grupė" generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marijus Kirstukas, alaus gamybos UAB "Kalnapilio-Tauro grupė" generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai litrais per praėjusius metus augo 2,5 karto ir pasiekė 1,7 mln. litrų. Daugiau nei pusę šių pardavimų sudarė „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus pardavimai.

Marijus Kirstukas, aludarės generalinis direktorius, teigia, kad augo visų „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekės ženklų – „Kalnapilio“, „Tauro“, „Heineken“ – nealkoholinio alaus pardavimai.

Daugiausiai parduota „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus. Jo pardavimai sudaro daugiau nei 4% pardavimų visame „Kalnapilio“ prekės ženklų krepšelyje.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinis alus buvo pripažintas ne tik „namų“ rinkoje – jo eksporto apimtys pernai augo dvigubai. Pagrindinės eksporto kryptys buvo Ukraina, Rusija, Izraelis ir Australija", – išplatintame pranešime cituojamas p. Kirstukas.

Šiemet planuoja toliau plėstis: „Sėkmingai bendradarbiaujame su didžiausio JAV mažmeninės prekybos tinklo „Walmart“ parduotuvėmis Čilėje ir Kinijoje. Mūsų nealkoholinio alaus patekimas į šių parduotuvių lentynas – vienas artimiausių eksporto uždavinių.“

Pasak p. Kirstuko, pardavimo augimo priežastys yra kompleksiškos. Viena vertus, didelės įtakos nealkoholinio alaus segmento augimui turi visame pasaulyje plintančios sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio tendencijos, kurios ypač pastebimos tarp jaunesnių žmonių.

„Nealkoholinio alaus segmentas auga ne tik alkoholinių gėrimų sąskaita, bet ir tampa konkurentu tradiciniams gaiviesiems gėrimams. Įtakos pardavimams, be abejo, turi ir daugiau nei metus Lietuvoje galiojantis visiškas alkoholio reklamos draudimas. Perdėliojus rinkodaros biudžetą, tačiau jo reikšmingai nemažinus, nealkoholinis alus tapo pačiu populiariausiu aludarių produktu komunikacijoje“, – kalba Kirstukas.

Auga ir konkurentai

VŽ rašė, sparčiausiai – daugiau nei du kartus – augo ir „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus pardavimai.
„2014 m. nealkoholinis alus užėmė vos 0,8% rinkos. Po 4 metų ši dalis padidėjo daugiau nei 5 kartus – iki 4,2%. Tiesa, nealkoholinio alaus pardavimai labiau auga miestuose nei kaimo vietovėse“, – vasarį surengtoje konferencijoje kalbėjo Rolandas Viršilas, ŠUA ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas.

Lietuvoje „Švyturio-Utenos alaus“ pardavimai kiekiu augo 4% – nuo 134 iki 139 mln. litrų, o pardavimo pajamos, pagal „Carslberg“ grupės standartą, didėjo 7,2% – nuo 153 iki 164 mln. Eur su mokesčiais.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 1

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 2

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau