3 perkamiausi ir geriausiai vartotojų įvertinti produktai Baltijos šalyse

Publikuota: 2019-03-28
Populiariausi produktai 2018 m. Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje.
Populiariausi produktai 2018 m. Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje.

Sėkmingiausias 2018 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – nealkoholinio alaus kokteilis „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“. Kaimyninėje Latvijoje – ledai „Pols Lemon Ice Cream“, Estijoje – sūris „Estover Eesti Juust Whole Milk“.

VŽ rašė, kad Lietuvos aludariai 2018 m. susigrąžino sėkmingiausio naujo per metus pasirodžiusio produkto titulą. Šį kartą jis teko „Švyturio-Utenos alaus“.

Antrąją vietą sėkmingiausių naujų, per 2018 m. pasirodžiusių produktų trejetuke užėmė bulvių traškučiai „Estrella Fine Slices Sourcream & Onion chips“, trečiąją – kava „Jacobs Selection Ground Coffee“, rodo kasmet daroma rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujai per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

nuotrauka::1nocrop

Latvijoje sėkmingiausiu per 2018 m. pasirodžiusio gaminio titulas teko ledams „Pols Lemon Ice Cream“, antroji – kavai „Nescafe Classic Strong Instant Coffee“, trečia – užkandžiui „Karums Mango Curd Snack“.

nuotrauka::2nocrop

Estijoje pirmoji vieta teko sūriui „Estover Eesti Juust Whole Milk“, antroji – ledams „Balbiino Nurr Vanilla-Chocolate“, trečia – alkoholiniam kokteiliui „A. Le Coq Premium Double Hops“.

nuotrauka::3nocrop

Ilona Lepp, „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims, teigia, kad palyginti visų trijų Baltijos šalių vartotojų pasirinkimus, Latvijoje ir Estijoje šiemet matome labiau išreikštą prieraišumą vietos prekės ženklams bei tradiciniams produktams, tarp jų – pieno kategorijos gaminiams.

nuotrauka::4left

„Tuo tarpu Lietuvoje ryškios alaus gaminimo bei gėrimo tradicijos, tarp kurių pastaruoju metu smarkiai kyla susidomėjimas nealkoholiniu alumi ir jo kokteiliais. Lietuviai mėgsta eksperimentuoti ir nors kiekvienai šaliai būdingos savos tradicijos, mentalitetas bei gyvenimo įpročiai, mūsų pirkėjai drąsiai bando tarptautiniu mastu rinkai siūlomų naujovių bei jas pamėgsta“, – tyrimo duomenis komentuoja p. Lepp.

VŽ primena, kad sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų FMCG (greito vartojimo prekių) produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 16

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau