3 perkamiausi ir geriausiai vartotojų įvertinti produktai Baltijos šalyse

Publikuota: 2019-03-28
Populiariausi produktai 2018 m. Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje.
Populiariausi produktai 2018 m. Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje.

Sėkmingiausias 2018 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – nealkoholinio alaus kokteilis „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“. Kaimyninėje Latvijoje – ledai „Pols Lemon Ice Cream“, Estijoje – sūris „Estover Eesti Juust Whole Milk“.

VŽ rašė, kad Lietuvos aludariai 2018 m. susigrąžino sėkmingiausio naujo per metus pasirodžiusio produkto titulą. Šį kartą jis teko „Švyturio-Utenos alaus“.

Antrąją vietą sėkmingiausių naujų, per 2018 m. pasirodžiusių produktų trejetuke užėmė bulvių traškučiai „Estrella Fine Slices Sourcream & Onion chips“, trečiąją – kava „Jacobs Selection Ground Coffee“, rodo kasmet daroma rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujai per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

nuotrauka::1nocrop

Latvijoje sėkmingiausiu per 2018 m. pasirodžiusio gaminio titulas teko ledams „Pols Lemon Ice Cream“, antroji – kavai „Nescafe Classic Strong Instant Coffee“, trečia – užkandžiui „Karums Mango Curd Snack“.

nuotrauka::2nocrop

Estijoje pirmoji vieta teko sūriui „Estover Eesti Juust Whole Milk“, antroji – ledams „Balbiino Nurr Vanilla-Chocolate“, trečia – alkoholiniam kokteiliui „A. Le Coq Premium Double Hops“.

nuotrauka::3nocrop

Ilona Lepp, „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims, teigia, kad palyginti visų trijų Baltijos šalių vartotojų pasirinkimus, Latvijoje ir Estijoje šiemet matome labiau išreikštą prieraišumą vietos prekės ženklams bei tradiciniams produktams, tarp jų – pieno kategorijos gaminiams.

nuotrauka::4left

„Tuo tarpu Lietuvoje ryškios alaus gaminimo bei gėrimo tradicijos, tarp kurių pastaruoju metu smarkiai kyla susidomėjimas nealkoholiniu alumi ir jo kokteiliais. Lietuviai mėgsta eksperimentuoti ir nors kiekvienai šaliai būdingos savos tradicijos, mentalitetas bei gyvenimo įpročiai, mūsų pirkėjai drąsiai bando tarptautiniu mastu rinkai siūlomų naujovių bei jas pamėgsta“, – tyrimo duomenis komentuoja p. Lepp.

VŽ primena, kad sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų FMCG (greito vartojimo prekių) produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07
Analitikai esmingai keičia požiūrį į „Aprangos“ akcijas Premium

Pasaulio biržose trečiadienį išsilaikė teigiamas fonas. Baltijos biržoje rezultatų proveržiu rinką...

Rinkos
2019.11.06
Statistikos departamentas išanalizavo, kaip keitėsi didmeninė prekyba pagal prekių grupes

Statistikos departamentas skelbia kas penkerius metus atliekamos didmeninės prekybos įmonių apyvartos...

Prekyba
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau