Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai 

Publikuota: 2019-03-23
Viktorija Krolytė, UAB „Baltika Lietuva" direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Viktorija Krolytė, UAB „Baltika Lietuva" direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m. pagrindiniuose šalies prekybos centruose matysime trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuves: didžiąsias „Monton“, „Monton Office“ ir „Monton Studio“.

Viktorija Krolytė, „Baltika Lietuva“ generalinė direktorė, interviu VŽ sako, kad iš trisdešimties parduotuvių, esančių penkiuose didžiuosiuose prekybos centruose (PC) nė viena nebus uždaryta. Svarstoma pakeisti dviejų iš jų vietas, o sprendimas bus priimtas po derybų su centrų valdytojais.
„Pagrindinė žinia yra ta, kad efektyviname prekių ženklų portfelį, nes esamas prekybos modelis yra ir komplikuotas, panašiai kaip gamyboje, ir labai brangus. Skaičiuojant su elektronine parduotuve įmonė turi šešis prekių ženklus, kiekvienam reikalingos atskiros dizaino kūrybos, prekybos, prekių ženklų vystymo komandos, atskiri rinkodaros biudžetai. Fiksuotų kaštų dalis pasiekia tokią ribą, kai ateina laikas priimti tokį sprendimą“, – aiškina p. Krolytė.

Pasak jos, sujungus ženklus parduotuves valdyti bus paprasčiau, efektyviau ir greičiau. Turint vieną prekės ženklą jis geriau matomas, atsiranda daugiau rinkodaros galimybių.

Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai

  • Kitoks apšvietimas. Naujos technologijos leidžia sumažinti elektros energijos sąnaudas 30-40%. Be to, kaitrinės lempos vitrinose buvo per intensyvios.
  • Srauto analitika. PC „Ozas“ jau įdiegta sistema, leidžianti analizuoti, kurioje parduotuvėje, kurioje vietoje sustojo klientas, ir vieno mygtuko paspaudimu matyti, kaip tas srautas judėjo. Tai įrankis siekiant efektyviau išdėstyti prekes.
  • Grindų dangos. Daug metų parduotuvėse vyravo plytelės, o dabar atsiranda ilgaamžiškesnė, geriau prižiūrimas vinilo grindų danga.
  • Kitokia baldų transformacija. Įrengtoje parduotuvėje nesudėtinga keisti net ir sieninių baldų išdėstymą.
  • Atsisakoma standartinės reklaminės medžiagos. Beveik nelieka manekenų, nes daugėja skaitmeninių ekranų, kuriuose paprasčiau parodyti drabužių derinimo galimybes.
    Įrengiami internetu užsakytų prekių atsiėmimo punktai.
  • Dirbtinis intelektas. Prekes į konkrečias parduotuves iš centrinio sandėlio užsako nebe žmogus, bet dirbtinis intelektas.
    Kitokia atmosfera. Parduotuvėje daugėja laisvalaikio zonų norintiems, pavyzdžiui, užsisakyti prekių internetu.
     

VŽ rašė, kad premium segmente „Baltika“ Lietuvoje turi šešias „Baltman“ ir tris „Ivo Nikkolo“ prekių ženklų parduotuves, apie kurių perspektyvas kalbėdama p. Krolytė sako, kad stebimos kelios potencialios vietos, tinkančios šių ženklų plėtrai.

„Baltman“ veidas labai pasikeitė jau prieš kelerius metus, atjaunėjo mūsų klientas visais penkiolika metų, ir dabar yra vidutiniškai 35-erių metų amžiaus“, – teigia p. Krolytė.

 Visą straipsnį apie „Baltikos“ pokyčius mažmeninėje prekyboje skaitykite ČIA.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

U. Neniškytė: laimę lemia dopamino ir dar trijų elementų balansas Premium 10

Laimė susideda iš skirtingų komponentų: atpildo, atitinkančio mūsų lūkesčius, pasiekiamų tikslų, džiugesio ir...

Rinkodara
2019.07.23
PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
2019.07.23
„Sanitex“ turi naują vadovą 4

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
2019.07.23
Prekių pristatymo versle apstu nišų Premium 1

Besiplečianti e. prekyba rodo, kad pristatymo ir su juo susijusių paslaugų poreikis auga, o partnerių, kurie...

Prekyba
2019.07.23
4 įmonės negali prekiauti naftos produktais 4

Įsiskolinusios valstybei bendrovės „Singora“, „Energijos kodas“, „Sunergus“ ir „Jumps“ nebegali prekiauti...

Prekyba
2019.07.22
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
„Aibės“ pajamos augo 6,7%, iki 138 mln. Eur  4

Prekybos įmonių aljansas „Aibė“ praėjusiais metais gavo 138,058 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 6,7% daugiau...

Prekyba
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 4

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Po rekonstrukcijos atidaro G9 3

Po 7 mėnesius trukusios rekonstrukcijos liepos 29 d. atidaromas Gedimino pr. 9 esantis prekybos centras G9.

Prekyba
2019.07.22
„Škoda“ prekiaujanti ARX tikisi stabilaus iki 11% augimo

Naujais „Škoda“ automobiliais prekiaujanti bendrovė ARX pernai gavo 66,133 mln. Eur pajamų – 13% daugiau nei...

Prekyba
2019.07.22
Paleičikų „Vaizgos“ pajamos pernai augo 29% 19

Paleičikų šeimos valdoma degalinių, motelių ir žemės nuomos, transporto paslaugų grupė „Vaizga“ praėjusiais...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 6

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Carrefour“ atidarė pirmą BIO parduotuvę Belgijoje

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ atidarė pirmą organiškų produktų parduotuvę Briuselyje.

Prekyba
2019.07.20
Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Prancūzų „Auchan“ galimai žvalgosi įsigijimo Baltijos šalyse Premium 9

Prancūzų mažmenininkas „Auchan“, turintis parduotuvių Lenkijoje, svarsto galimybę žengti į Baltijos šalis, o...

Prekyba
2019.07.19
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 4

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
„Kesko Senukai Digital“ gavo 4.000 Eur baudą už vartotojų klaidinimą 9

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nubaudė UAB „Kesko Senukai Digital“ dėl vykdytos...

Prekyba
2019.07.18
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau