„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

Publikuota: 2019-03-19
Vladimiro Iavnovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Iavnovo (VŽ) nuotr.

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis skaitmenizuotą vaistinę.

Daugiau nei 1.500 elektroninių etikečių įdiegtos investavus 18.000 Eur.

Irena Tėvelienė, „Gintarinės vaistinės“ rinkodaros vadovė, VŽ sako, kad vaistinės darbuotojai yra farmacijos specialistai, kurių pagrindinė užduotis ir tikslas koncentruotis į pirkėją – padėti parinkti tinkamiausius vaistus ar preparatus, konsultuoti sveikatos klausimais ir operatyviai reaguoti į lankytojų poreikius. O tokie šalutiniai, bet būtini darbai, kaip teisingų kainų užtikrinimas prekybos salėje, popierinių kainų etikečių keitimas – ligi šiol buvo trukdis, reikalavęs laiko.

Rimantas Mažulis, „StrongPoint“, pardavusios elektronines etiketes, vadovas Baltijos šalyse, sako, kad šias etiketes atnaujinti galima kelių mygtukų spustelėjimu, patogu taikyti skubias ar riboto galiojimo akcijas. Jis prognozuoja, kad vaistinės veiklos produktyvumas augs.

Elektroninės kainų etiketės nėra naujiena. Automatizuotai kainas lentynose savo naujo formato parduotuvėje Vilniuje, Ukmergės g., keičia „Topo centras“, tai daryti rengiasi „Maxima“. 

VŽ rašė, kad mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ diegs elektronines kainų etiketes pieno produktų, vaisių ir daržovių skyriuose, o vėliau jos gali atsirasti alkoholinių gėrimų skyriuose. Tokias etiketes pernai didžiausiose parduotuvėse įsidiegė „Topo centras“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Populiariausių bendrovių finansuose – nevienareikšmės naujienos Premium

Volstrite – aktyviausia šį rezultatų skelbimo sezoną savaitė. Po pranešimų kai kurios akcijos fiksuoja...

Rinkos
05:45
Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 9

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
2019.04.25
Lietuvos „Eugesta“ ketina įsigyti Estijos kavos prekybos įmonę „Kafo Eesti“

Lietuvos didmeninės prekybos grupės „Eugesta“ padalinys Latvijoje planuoja įsigyti Estijos kavos aparatų ir...

Prekyba
2019.04.25
ES: Už skirtingą tų pačių produktų sudėtį grės baudos  1

Už Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamas tas pačias, tačiau skirtingos kokybės prekes bus taikomos...

Prekyba
2019.04.25
„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
2019.04.25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
2019.04.25
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 27

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Antros kartos farmacininko kryptis – dirbti ten, kur neįdomu didiesiems Premium 1

Kad išsitektų šalia didelių vaistinių tinklų, nepriklausomoms vaistinėms svarbu turėti bent kokį pranašumą,...

Gazelė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vyriausybė svarstys elektronikos PVM pokyčius 1

Elektronikos prekėms – standiesiems diskams, mobiliesiems telefonams, planšetėms ir nešiojamiesiems...

Prekyba
2019.04.24
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
2019.04.24
„Samsung“ dėl defektų atideda „Galaxy Fold“ prekybos pradžią 2

Pietų Korėjos kompanija „Samsung Electronics“ nusprendė atidėti savo naujojo sulankstomo telefono „Galaxy...

Paslaugos
2019.04.23
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Mylimiausi prekių ženklai JAV 1

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia...

Prekyba
2019.04.23
„Amazon Go“: ateities parduotuvė ar tik gražus fasadas Premium

JAV elektroninės komercijos milžinės parduotuvės be kasų „Amazon Go“ turi nemažai trūkumų ir sakydami, kad ši...

Prekyba
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
„Walmart“ pertvarkys 500 parduotuvių 1

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ paskelbė planus pagal naują koncepciją pertvarkyti 500...

Prekyba
2019.04.22
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 13

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau