Rygos „Akropole“ duris atvers balandį

Publikuota: 2019-03-14
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers balandžio 4 d.

Tarp pagrindinių Rygos „Akropole“ nuomininkų yra didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės ir pirmoji Baltijos šalyse Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė, taip pat nauji ženklai „Oysho“, „River Island“ ir t.t. Iš viso čia bus beveik 170 nuomininkų, tarp kurių „Lemon Gym“ sporto klubas, 9 salių „Apollo Kino“ kino centras, daugiau nei 30 restoranų ir kavinių.

„Rygos „Akropole“ išsiskirs ir pastato architektūra bei interjero sprendimais. Architektams meistriškai pavyko į modernų pastatą įkomponuoti istorinį buvusio Kuznecovo porceliano fabriko paveldą. Džiaugiuosi, kad mūsų prekybos ir pramogų centras taip pat tapo galimybę įžengti į Latvijos rinką ne vienam Lietuvoje gimusiam prekės ženklui“, – išplatintame pranešime cituojamas Vytautas Labeckas, projektą įgyvendinančios Lietuvos bendrovės „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas.

Tarp tokių lietuviškų prekės ženklų – restoranai „Grill London“ ir „Paslėpti receptai“, „Ali šokoladinė“, „Thierry“ kepyklėlė.

VŽ rašė, kad Rygos „Akropole“ yra vienas didžiausių ir reikšmingiausių komercinio nekilnojamojo turto projektų, įgyvendinamų Latvijoje per pastarąjį dešimtmetį.

Į 98.000 kv.m. ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo infrastruktūrą projektą vystanti bendrovė „Akropolis Group“ investavo 180 mln. Eur.

Neseniai p. Labeckas VŽ interviu teigė, kad naujasis projektas pakeis Rygos prekybos centrų rinką.

„Dešimt metų Rygoje nebuvo atidarytas nė vienas naujas prekybos centras, nuo tada, kai pastatyta „Riga Plaza“. Ryga neturėjo tokio didelio, visiškai kitokio prekybos centro. Daug dėmesio ir investicijų skyrėme infrastruktūrai prekybos centro kaimynystėje sutvarkyti: finansavome viaduko statybą, kartu su Rygos miesto savivaldybe įrengėme viešojo transporto stoteles, pasodinsime 400 medžių“, – vardino p. Labeckas.

Pasak jo, kiti prekybos centrai „Riga Plaza“, „Spice“, „Alfa“ išsidėstę taip, kad yra patogiai pasiekiami skirtingų rajonų gyventojams, o Rygoje labai svarbi upės linija.

„Vilniuje upė vingiuota kaip gyvatė, nejučiomis ją kertame daugelį kartų, o ten – upės kirtimas yra tam tikras psichologinis momentas, paprastai vengiama ją kirsti, jei nėra didelio reikalo. „Akropolis“ yra vienoje upės pusėje, „Spice“ ir „Riga Plaza“ – kitoje. Ryga ir Vilnius yra panašūs rinkos dydžiu, tačiau prekybos plotu, tenkančiu tūkstančiui gyventojų, Ryga šiek tiek lenkia Vilnių. Taline šis rodiklis dar aukštesnis, tad lygindami skaičius matome, kad Vilniuje tikrai tilptų dar vienas didelis prekybos centras“, – kalba p. Labeckas.

Apie tolimesnius planus Vilniuje, visą interviu skaitykite čia.

„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
05:45
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium 1

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau