Rygos „Akropole“ duris atvers balandį

Publikuota: 2019-03-14
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers balandžio 4 d.

Tarp pagrindinių Rygos „Akropole“ nuomininkų yra didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės ir pirmoji Baltijos šalyse Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė, taip pat nauji ženklai „Oysho“, „River Island“ ir t.t. Iš viso čia bus beveik 170 nuomininkų, tarp kurių „Lemon Gym“ sporto klubas, 9 salių „Apollo Kino“ kino centras, daugiau nei 30 restoranų ir kavinių.

„Rygos „Akropole“ išsiskirs ir pastato architektūra bei interjero sprendimais. Architektams meistriškai pavyko į modernų pastatą įkomponuoti istorinį buvusio Kuznecovo porceliano fabriko paveldą. Džiaugiuosi, kad mūsų prekybos ir pramogų centras taip pat tapo galimybę įžengti į Latvijos rinką ne vienam Lietuvoje gimusiam prekės ženklui“, – išplatintame pranešime cituojamas Vytautas Labeckas, projektą įgyvendinančios Lietuvos bendrovės „Akropolis Group“ valdybos pirmininkas.

Tarp tokių lietuviškų prekės ženklų – restoranai „Grill London“ ir „Paslėpti receptai“, „Ali šokoladinė“, „Thierry“ kepyklėlė.

VŽ rašė, kad Rygos „Akropole“ yra vienas didžiausių ir reikšmingiausių komercinio nekilnojamojo turto projektų, įgyvendinamų Latvijoje per pastarąjį dešimtmetį.

Į 98.000 kv.m. ploto prekybos ir pramogų centrą ir jo infrastruktūrą projektą vystanti bendrovė „Akropolis Group“ investavo 180 mln. Eur.

Neseniai p. Labeckas VŽ interviu teigė, kad naujasis projektas pakeis Rygos prekybos centrų rinką.

„Dešimt metų Rygoje nebuvo atidarytas nė vienas naujas prekybos centras, nuo tada, kai pastatyta „Riga Plaza“. Ryga neturėjo tokio didelio, visiškai kitokio prekybos centro. Daug dėmesio ir investicijų skyrėme infrastruktūrai prekybos centro kaimynystėje sutvarkyti: finansavome viaduko statybą, kartu su Rygos miesto savivaldybe įrengėme viešojo transporto stoteles, pasodinsime 400 medžių“, – vardino p. Labeckas.

Pasak jo, kiti prekybos centrai „Riga Plaza“, „Spice“, „Alfa“ išsidėstę taip, kad yra patogiai pasiekiami skirtingų rajonų gyventojams, o Rygoje labai svarbi upės linija.

„Vilniuje upė vingiuota kaip gyvatė, nejučiomis ją kertame daugelį kartų, o ten – upės kirtimas yra tam tikras psichologinis momentas, paprastai vengiama ją kirsti, jei nėra didelio reikalo. „Akropolis“ yra vienoje upės pusėje, „Spice“ ir „Riga Plaza“ – kitoje. Ryga ir Vilnius yra panašūs rinkos dydžiu, tačiau prekybos plotu, tenkančiu tūkstančiui gyventojų, Ryga šiek tiek lenkia Vilnių. Taline šis rodiklis dar aukštesnis, tad lygindami skaičius matome, kad Vilniuje tikrai tilptų dar vienas didelis prekybos centras“, – kalba p. Labeckas.

Apie tolimesnius planus Vilniuje, visą interviu skaitykite čia.

„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau