Išrinko populiariausias lietuviškas prekes

Publikuota: 2019-03-13
Lietuvos vartotojai lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Organizatorių nuotr.
Lietuvos vartotojai lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Organizatorių nuotr.

Vartotojai rinkdamiesi pirkinius lieka lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Nominuojamos tik neprikaištingos kokybės prekės.

„Parduotuvių lentynose prekės tarpusavyje konkuruoja kasdien, todėl pelnyti populiariausios titulą yra nelengva užduotis, dar sudėtingiau yra jį išlaikyti ne vienerius metus. Populiariausias prekes šalyje renkame jau dešimtus metus iš eilės, tad matome, kad lietuviškos prekės išlieka lyderės, tačiau krepšelyje esančių prekių kokybė tampa vis svarbesniu kriterijumi“, – išplatintame pranešime cituojamas Laurynas Vilimas, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius.

Asociacija jau dešimtus metus iš eilės rengia „Populiariausios prekės“ apdovanojimus, šiame sąraše šį kartą – 50 prekių.

Renkant populiariausias prekes, vertinamas parduotų prekių kiekis per metus, o į apdovanojimą pretenduoja tik nepriekaištingos kokybės prekės. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba įvertina, ar per pastaruosius 24 mėnesius nominuota prekė nebuvo sulaukusi nuobaudų už kokybę ir saugą. Šiemet apie 5% rinkimams pasiūlytų prekių neatitiko nugalėtojams keliamų kokybės reikalavimų, todėl neteko galimybių pelnyti įvertinimo.

Pasak asociacijos, nuo pat pirmųjų apdovanojimų dešimt metų iš eilės lyderio pozicijas išlaiko saulėgrąžų aliejus „Natura“, makaronai „Pasaka“, aukščiausios rūšies kvietiniai miltai „Malsena“, įvairių vaisių sulčių gėrimas „Elmenhorster“, glaistytas vanilinis varškės sūrelis „Magija“.

Taip pat vartotojai yra ištikimi rinkdamiesi fermentinį sūrį „Rokiškis“, „Daumantų“ pomidorų padažą „Tradicinis“ ir „Suslavičiaus“ garstyčias. Šios prekės taip pat patenka į ilgamečių lyderių sąrašą.

Pastaruosius septynerius metus pozicijas tarp populiariausių prekių išlaiko „Dvaro“ pienas, „Pieno žvaigždžių“ grūdėta varškė ir grietinė, kietasis fermentinis sūris „Džiugas“.

Šiemet tarp į sąrašą įžengusių naujovių, kurias vartotojai spėjo įvertinti, – raugintos pasukos „Bifi active“, „Šventinė“ sūdyta silkių filė su džiovintais pomidorais aliejuje, „Vilniaus“ margarinas su sviestu, „Fuzetea“ persikų ir kinrožės skonio juodosios arbatos gėrimas.

[infogram id="e0fca92e-cd31-4c12-b5ab-91cb43abea2f" prefix="Yg1" format="interactive" title="Prekyba: Populiariausios prekės 2018 m."]

 „Tai, kad tie patys produktai dominuoja krepšeliuose, lemia ne tik kokybė, inovacijų paieška, bet ir prekių ženklų sugebėjimas būti pastebėtiems ir įvertintiems. Prekės populiarumą apibrėžia ir tai, ar ją rekomenduoja artimieji – šeima, draugai, pažįstami“, – kalba Ilona Lepp, tyrimų bendrovės „Nielsen“ generalinė direktorė.

„Nielsen“ duomenys rodo, kad mūsų šalyje rekomendacijomis linkę pasikliauti net 59% pirkėjų – tai didžiausia pirkėjų dalis visoje Europoje, kurios vidurkis – 34%, palyginimui, pasaulinis vidurkis siekia 46%.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
11:12
„Sanitex“ turi naują vadovą 3

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
10:46
Prekių pristatymo versle apstu nišų Premium 1

Besiplečianti e. prekyba rodo, kad pristatymo ir su juo susijusių paslaugų poreikis auga, o partnerių, kurie...

Prekyba
05:45
4 įmonės negali prekiauti naftos produktais 4

Įsiskolinusios valstybei bendrovės „Singora“, „Energijos kodas“, „Sunergus“ ir „Jumps“ nebegali prekiauti...

Prekyba
2019.07.22
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
„Aibės“ pajamos augo 6,7%, iki 138 mln. Eur  4

Prekybos įmonių aljansas „Aibė“ praėjusiais metais gavo 138,058 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 6,7% daugiau...

Prekyba
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 2

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Po rekonstrukcijos atidaro G9 3

Po 7 mėnesius trukusios rekonstrukcijos liepos 29 d. atidaromas Gedimino pr. 9 esantis prekybos centras G9.

Prekyba
2019.07.22
„Škoda“ prekiaujanti ARX tikisi stabilaus iki 11% augimo

Naujais „Škoda“ automobiliais prekiaujanti bendrovė ARX pernai gavo 66,133 mln. Eur pajamų – 13% daugiau nei...

Prekyba
2019.07.22
Paleičikų „Vaizgos“ pajamos pernai augo 29% 19

Paleičikų šeimos valdoma degalinių, motelių ir žemės nuomos, transporto paslaugų grupė „Vaizga“ praėjusiais...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 5

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Carrefour“ atidarė pirmą BIO parduotuvę Belgijoje

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ atidarė pirmą organiškų produktų parduotuvę Briuselyje.

Prekyba
2019.07.20
Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Prancūzų „Auchan“ galimai žvalgosi įsigijimo Baltijos šalyse Premium 9

Prancūzų mažmenininkas „Auchan“, turintis parduotuvių Lenkijoje, svarsto galimybę žengti į Baltijos šalis, o...

Prekyba
2019.07.19
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 4

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
„Kesko Senukai Digital“ gavo 4.000 Eur baudą už vartotojų klaidinimą 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nubaudė UAB „Kesko Senukai Digital“ dėl vykdytos...

Prekyba
2019.07.18
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau