Išrinko populiariausias lietuviškas prekes

Publikuota: 2019-03-13
Lietuvos vartotojai lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Organizatorių nuotr.
Lietuvos vartotojai lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Organizatorių nuotr.

Vartotojai rinkdamiesi pirkinius lieka lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Nominuojamos tik neprikaištingos kokybės prekės.

„Parduotuvių lentynose prekės tarpusavyje konkuruoja kasdien, todėl pelnyti populiariausios titulą yra nelengva užduotis, dar sudėtingiau yra jį išlaikyti ne vienerius metus. Populiariausias prekes šalyje renkame jau dešimtus metus iš eilės, tad matome, kad lietuviškos prekės išlieka lyderės, tačiau krepšelyje esančių prekių kokybė tampa vis svarbesniu kriterijumi“, – išplatintame pranešime cituojamas Laurynas Vilimas, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius.

Asociacija jau dešimtus metus iš eilės rengia „Populiariausios prekės“ apdovanojimus, šiame sąraše šį kartą – 50 prekių.

Renkant populiariausias prekes, vertinamas parduotų prekių kiekis per metus, o į apdovanojimą pretenduoja tik nepriekaištingos kokybės prekės. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba įvertina, ar per pastaruosius 24 mėnesius nominuota prekė nebuvo sulaukusi nuobaudų už kokybę ir saugą. Šiemet apie 5% rinkimams pasiūlytų prekių neatitiko nugalėtojams keliamų kokybės reikalavimų, todėl neteko galimybių pelnyti įvertinimo.

Pasak asociacijos, nuo pat pirmųjų apdovanojimų dešimt metų iš eilės lyderio pozicijas išlaiko saulėgrąžų aliejus „Natura“, makaronai „Pasaka“, aukščiausios rūšies kvietiniai miltai „Malsena“, įvairių vaisių sulčių gėrimas „Elmenhorster“, glaistytas vanilinis varškės sūrelis „Magija“.

Taip pat vartotojai yra ištikimi rinkdamiesi fermentinį sūrį „Rokiškis“, „Daumantų“ pomidorų padažą „Tradicinis“ ir „Suslavičiaus“ garstyčias. Šios prekės taip pat patenka į ilgamečių lyderių sąrašą.

Pastaruosius septynerius metus pozicijas tarp populiariausių prekių išlaiko „Dvaro“ pienas, „Pieno žvaigždžių“ grūdėta varškė ir grietinė, kietasis fermentinis sūris „Džiugas“.

Šiemet tarp į sąrašą įžengusių naujovių, kurias vartotojai spėjo įvertinti, – raugintos pasukos „Bifi active“, „Šventinė“ sūdyta silkių filė su džiovintais pomidorais aliejuje, „Vilniaus“ margarinas su sviestu, „Fuzetea“ persikų ir kinrožės skonio juodosios arbatos gėrimas.

[infogram id="e0fca92e-cd31-4c12-b5ab-91cb43abea2f" prefix="Yg1" format="interactive" title="Prekyba: Populiariausios prekės 2018 m."]

 „Tai, kad tie patys produktai dominuoja krepšeliuose, lemia ne tik kokybė, inovacijų paieška, bet ir prekių ženklų sugebėjimas būti pastebėtiems ir įvertintiems. Prekės populiarumą apibrėžia ir tai, ar ją rekomenduoja artimieji – šeima, draugai, pažįstami“, – kalba Ilona Lepp, tyrimų bendrovės „Nielsen“ generalinė direktorė.

„Nielsen“ duomenys rodo, kad mūsų šalyje rekomendacijomis linkę pasikliauti net 59% pirkėjų – tai didžiausia pirkėjų dalis visoje Europoje, kurios vidurkis – 34%, palyginimui, pasaulinis vidurkis siekia 46%.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
19:00
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
14:48
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
11:47
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 1

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
08:15
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
07:35
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
05:45
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
„Lidl“ atidarė parduotuvę Trakų Vokėje 

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ metus pradėjo atidarydamas naują parduotuvę.

Prekyba
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau