Rygos „Akropole“ pastatas priduotas eksploatacijai

Publikuota: 2019-03-07
„Akropolis Group“ direktorius ir valdybos narys Vytautas Labeckas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Akropolis Group“ direktorius ir valdybos narys Vytautas Labeckas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Rygos miesto statybos valdyba priėmė eksploatacijai prekybos ir pramogų centro „Akropole“ pastatą, įsikūrusį beveik 16 hektarų sklype Latvijos sostinės Kengaragso rajone, šalia Pietinio tilto.

Rygos „Akropole“ yra vienas didžiausių ir reikšmingiausių komercinio nekilnojamojo turto projektų, įgyvendinamų Latvijoje per pastarąjį dešimtmetį. Naujajame 98.000 kv.m. ploto prekybos centre, lankytojų lauks didžiausias parduotuvių ir pramogų pasirinkimas, Latvijos rinkoje nauji prekių ženklai, tokie kaip „Van Graaf“, „Oysho“, „O‘Learys“, didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“ ir „Reserved“ parduotuvės, dešimtys kavinių ir restoranų, ledo arena, sporto centras bei moderniausias Latvijoje kino teatras „Apollo“.

Projektą įgyvendina Lietuvos bendrovė „Akropolis Group“, valdanti Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“.

„Akropolis Group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas pažymi, kad į naujo prekybos ir pramogų centro statybas, įskaitant transporto infrastruktūros sukūrimą ir teritorijos sutvarkymą, investuota beveik 180 mln. Eur.

„Džiaugiamės, kad atsakingos Latvijos valstybės ir Rygos miesto tarnybos patvirtino „Akropole“ pastato kokybę. Kruopščiai apgalvotas pastato išplanavimas ir atrinktos medžiagos, technologijos bei sistemos leido Rygos „Akropole“ tapti pirmuoju Latvijoje prekybos ir pramogų centru, kuris gavo prestižinį BREEAM tvarių pastatų vertimo standarto sertifikatą“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Labeckas.

Rygos „Akropole“ statybos darbai buvo pradėti 2017 m. gegužę. Prekybos ir pramogų centro atidarymo data bus paskelbta artimiausiu metu.

Prieš kelias savaites p. Labeckas VŽ interviu teigė, kad naujasis projektas pakeis Rygos prekybos centrų rinką.

„Dešimt metų Rygoje nebuvo atidarytas nė vienas naujas prekybos centras, nuo tada, kai pastatyta „Riga Plaza“. Ryga neturėjo tokio didelio, visiškai kitokio prekybos centro. „Akropolis“ išsiskirs ne tik ledo arena, įdomiu pramogų ir mados prekės ženklų rinkiniu, bet ir išskirtiniais architektūriniais sprendimais. Daug dėmesio ir investicijų skyrėme infrastruktūrai prekybos centro kaimynystėje sutvarkyti: finansavome viaduko statybą, kartu su Rygos miesto savivaldybe įrengėme viešojo transporto stoteles, pasodinsime 400 medžių“, – vardino p. Labeckas.

Pasak jo, kiti prekybos centrai „Riga Plaza“, „Spice“, „Alfa“ išsidėstę taip, kad yra patogiai pasiekiami skirtingų rajonų gyventojams. Rygoje labai svarbi upės linija.

„Vilniuje upė vingiuota kaip gyvatė, nejučiomis ją kertame daugelį kartų, o ten – upės kirtimas yra tam tikras psichologinis momentas, paprastai vengiama ją kirsti, jei nėra didelio reikalo. „Akropolis“ yra vienoje upės pusėje, „Spice“ ir „Riga Plaza“ – kitoje. Ryga ir Vilnius yra panašūs rinkos dydžiu, tačiau prekybos plotu, tenkančiu tūkstančiui gyventojų, Ryga šiek tiek lenkia Vilnių. Taline šis rodiklis dar aukštesnis, tad lygindami skaičius matome, kad Vilniuje tikrai tilptų dar vienas didelis prekybos centras“, – kalba p. Labeckas.

Apie tolimesnius planus Vilniuje, visą interviu skaitykite čia.

„Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje.

FOTOGALERIJA Rygos „Akropole“ pastatas. (5 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Carrefour“ atidarė pirmą BIO parduotuvę Belgijoje

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ atidarė pirmą organiškų produktų parduotuvę Briuselyje.

Prekyba
2019.07.20
Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Prancūzų „Auchan“ galimai žvalgosi įsigijimo Baltijos šalyse Premium 6

Prancūzų mažmenininkas „Auchan“, turintis parduotuvių Lenkijoje, svarsto galimybę žengti į Baltijos šalis, o...

Prekyba
2019.07.19
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 2

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
„Kesko Senukai Digital“ gavo 4.000 Eur baudą už vartotojų klaidinimą 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nubaudė UAB „Kesko Senukai Digital“ dėl vykdytos...

Prekyba
2019.07.18
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
Nematoma prekybos tinklų pusė: sprendimai, mažinantys energijos vartojimą Verslo tribūna

Praktika rodo, kad įmonės gali sumažinti energijos sąnaudas iki 20% atlikdamos paprastus pakeitimus. Tai...

Prekyba
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Tikslūs algoritmai Turkijos prekybininkei „Migros Ticaret“ garantuoja augimą Premium

Turkijos ekonomikai pastaruoju metu tenka įveikti nemažai iššūkių, tačiau sparčiai augančio antro didžiausio...

Prekyba
2019.07.18
Vyno ir degtinės butelių įtraukimo į užstato sistemą klausimą atidėjo 2

Trečiadienį posėdžiavęs Seimo Aplinkos apsaugos komitetas vėl nepriėmė sprendimo dėl įstatymo projekto,...

Paslaugos
2019.07.17
Verslas kyla prieš iniciatyvą į taromatus rinkti vyno bei degtinės butelius Premium 24

Šiandien Seimo Aplinkos komitetas spręs, ar įjungti žalią šviesą Seimo narės Virginijos Vingrienės...

Paslaugos
2019.07.17
„Biosalą“ pardavę akcininkai įsigytų kasdienių prekių distribucijos ar gamybos įmonę Premium

Rengdamasi didžiausio pasaulyje prekybininko „Amazon“ plėtrai į Lietuvą – o tai galėtų įvykti ir artimiausių...

Prekyba
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau