„Tesco“ kai kur atsisako specializuotų mėsos ir sūrio skyrių

Publikuota: 2019-02-25
Nicko Ansello („Reuters“) nuotr.
Nicko Ansello („Reuters“) nuotr.

Britų prekybos tinklas „Tesco“ 90-tyje Jungtinėje Karalystėje esančių parduotuvių atsisako specialių skyrių. Prekybininkė keičia parduotuves, nes keičiasi vartojimo įpročiai.

„Tesco“ parduotuvėse artimiausiu metu mėsos, žuvies ir paruošto vartoti maisto skyriai bus pertvarkyti, daugelyje jų nebeliks nuolatinių mėsininkų ir sūrininkų, skelbia BBC. Didžiausiojo britų prekybos tinklo sprendimą atsisakyti šviežios mėsos ir sūrio skyrių lėmė poreikis mažinti kaštus. Davis Lewisas, „Tesco“ vadovas, dar 2016 m. paskelbė apie planą per artimiausius trejus metus sumažinti sąnaudas 1,5 mlrd. GBP. Nuo 2014 m., kai jis pradėjo vadovauti tinklui, darbuotojų skaičius sumažėjo 10.000.

Žuvies, mėsos ir gatavų maisto produktų skyrių pertvarkymas yra dalis kaštų mažinimo plano, preliminariai darbo neteks apie 9.000 žmonių.

Specializuoti mėsos, sūrių, žuvies skyriai "Tesco" atsirado daugiau nei prieš 60 metų. Pirmieji įsikūrė anuomet atidarytoje tinklo parduotuvėje Moldone, Esekse.

Keičiasi pirkėjų įpročiai

Žemų kainų tinklai „Aldi“, „Lidl“ niekada neturėjo specializuotų šviežios mėsos, sūrio skyrių, visi gaminiai parduodami fasuoti. Vienintelis šviežio maisto skyrius yra kepykla.

„Rinka kelia mums vis daugiau iššūkių, turime ieškoti galimybių išlikti konkurencingi ir pasiūlyti klientams galimybę apsipirkti taip, kaip jiems labiau patinka“, – sako Jasonas Tarry, „Tesco“ Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje generalinis direktorius.

Diane Wehrle, prekybos rinkos tyrimų bendrovės „Springboard“ analitikė, BBC sako, kad apsipirkimo įpročių tendencijos nebe tokios kaip prieš 30-40 metų, kai pirkėjams svarbiausia buvo lankytis erdviuose, švariuose, naujuose supermarketuose.

Catherine Shuttleworth, rinkodaros agentūros „Savvy“ vadovė, pastebi, kad dabar pirkėjas, atsidūręs didelėje parduotuvėje, nori kaip įmanoma greičiau susirinkti savo krepšelį.

2017 m. „Tesco“ gavo 55,9 mlrd. GBP pardavimo pajamų. Tinklą sudarė 6.553 parduotuvės. Jose dirbo 476.000 žmonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 3

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
13:15
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
11:56
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
11:18
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
10:58
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
10:55
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
10:00
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
05:45
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau