„Walmart“ po dviejų metų taps „Amazon“ košmaru, sako ekspertai

Publikuota: 2019-02-21
Nandita Bose („Reuters“) nuotr.
Nandita Bose („Reuters“) nuotr.

Didžiausia JAV prekybininkė „Walmart“ netrukus elektroninės komercijos milžinei „Amazon“ kels dar daugiau rūpesčių, nes ji geba atsirinkti deramus darbuotojus,  CNBC sako ekspertai.

Burtas Flickingeris, Strateginės žmogiškųjų išteklių grupės vykdomasis direktorius CNBC sako, kad „Amazon“ nebūtinai išlaikys dominavimą rinkoje.

„Walmart“ gali išplėsti savo įtaką visame pasaulyje ir tapti didžiausiu „Amazon“ košmaru jau po dviejų metų“, – komentuodamas „Walmart“ rezultatus sakė p. Flickingeris.

Pasak jo, „Walmart“ siekia savo tikslų perimdama geriausius ir šviesiausius „Amazon“ darbuotojus. Pavyzdžiui, Marcas Lore, anksčiau dirbęs „Amazon“, dabar atsakingas už „Walmart“ JAV elektroninės komercijos veiklą. Davidas Criscione, išplėtojęs „Amazon Go“ formato parduotuves, 2016 m. perėjo dirbti į „Walmart“.

VŽ rašė, kad „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“ konkuruojančią prekybininkę augina populiarėjanti produktų pristatymo į namus paslauga, prie parduotuvių įrengti maistomatai.

Dougas McMillonas, „Walmart“ generalinis direktorius, CNBC sako, kad 2018 m. didinti pardavimus ir rinkos dalį padėjo palanki ekonominė aplinka.

Pastarojo ketvirčio, į kurį patenka pardavimai šventinį gruodį, rezultatai viršijo ekspertų prognozes. „Walmart“ antradienį skelbia savo 2019 finansinių metų rezultatus. Prekybininkės finansiniai metai baigiasi sausio 31 d.

Paskelbus žinią apie sėkmingus „Walmart“ finansinius rezultatus, bendrovės akcijų kaina pakilo 4%.

Pastarąjį ketvirtį pardavimai „Walmart“ parduotuvėse, veikiančiose visus metus, išaugo 4,2%. Ekspertai prognozavo, kad augimas sieks 3,2%. Pirkėjų srautas kilo 0,9%. Vidutinė pirkinių krepšelio vertė didėjo 3,3%. Pastarąjį ketvirtį internetu parduota 43% daugiau prekių, per visus metus augimas siekia 40%.

„Walmart“ pranešime teigiama, kad praėjusiais metais investuota į naujus produktus, kurie didino jos elektroninės prekybos kanalo patrauklumą ir padėjo konkuruoti su „Amazon“.

 „Walmart“ nepakeitė savo pardavimų prognozės 2020 m., kurią bendrovė pristatė investuotojams praėjusį spalį. Tikimasi, kad grynieji pardavimai didės mažiausiai 3%.

Laukiama, kad 2020 m. internetinė prekyba augs 35%.

„Walmart“ didina dividendus, tenkančius akcijai, 2%, iki 2,12 USD akcijai (nuo 2,08 USD akcijai). „Walmart“ rinkos kapitalizacija siekia 290,5 mlrd. USD. Palyginkime: varžovo „Target“ rinkos kapitalizacija siekia 37,7 mlrd. USD.

„Walmart“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį pakilo beveik 2%: nuo 136,27 mlrd. USD pernai iki 138,79 mlrd. USD šiemet. Rezultatas viršijo ekspertų lūkesčius (138,7 mlrd. USD). Grynasis pelnas ketvirtį, kuris baigiasi sausio 31 d., siekė 3,69 mlrd. USD (pernai jis sudarė 2,18 mlrd. USD).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 25

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau