„Walmart“ po dviejų metų taps „Amazon“ košmaru, sako ekspertai

Publikuota: 2019-02-21
Nandita Bose („Reuters“) nuotr.
Nandita Bose („Reuters“) nuotr.

Didžiausia JAV prekybininkė „Walmart“ netrukus elektroninės komercijos milžinei „Amazon“ kels dar daugiau rūpesčių, nes ji geba atsirinkti deramus darbuotojus,  CNBC sako ekspertai.

Burtas Flickingeris, Strateginės žmogiškųjų išteklių grupės vykdomasis direktorius CNBC sako, kad „Amazon“ nebūtinai išlaikys dominavimą rinkoje.

„Walmart“ gali išplėsti savo įtaką visame pasaulyje ir tapti didžiausiu „Amazon“ košmaru jau po dviejų metų“, – komentuodamas „Walmart“ rezultatus sakė p. Flickingeris.

Pasak jo, „Walmart“ siekia savo tikslų perimdama geriausius ir šviesiausius „Amazon“ darbuotojus. Pavyzdžiui, Marcas Lore, anksčiau dirbęs „Amazon“, dabar atsakingas už „Walmart“ JAV elektroninės komercijos veiklą. Davidas Criscione, išplėtojęs „Amazon Go“ formato parduotuves, 2016 m. perėjo dirbti į „Walmart“.

VŽ rašė, kad „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“ konkuruojančią prekybininkę augina populiarėjanti produktų pristatymo į namus paslauga, prie parduotuvių įrengti maistomatai.

Dougas McMillonas, „Walmart“ generalinis direktorius, CNBC sako, kad 2018 m. didinti pardavimus ir rinkos dalį padėjo palanki ekonominė aplinka.

Pastarojo ketvirčio, į kurį patenka pardavimai šventinį gruodį, rezultatai viršijo ekspertų prognozes. „Walmart“ antradienį skelbia savo 2019 finansinių metų rezultatus. Prekybininkės finansiniai metai baigiasi sausio 31 d.

Paskelbus žinią apie sėkmingus „Walmart“ finansinius rezultatus, bendrovės akcijų kaina pakilo 4%.

Pastarąjį ketvirtį pardavimai „Walmart“ parduotuvėse, veikiančiose visus metus, išaugo 4,2%. Ekspertai prognozavo, kad augimas sieks 3,2%. Pirkėjų srautas kilo 0,9%. Vidutinė pirkinių krepšelio vertė didėjo 3,3%. Pastarąjį ketvirtį internetu parduota 43% daugiau prekių, per visus metus augimas siekia 40%.

„Walmart“ pranešime teigiama, kad praėjusiais metais investuota į naujus produktus, kurie didino jos elektroninės prekybos kanalo patrauklumą ir padėjo konkuruoti su „Amazon“.

 „Walmart“ nepakeitė savo pardavimų prognozės 2020 m., kurią bendrovė pristatė investuotojams praėjusį spalį. Tikimasi, kad grynieji pardavimai didės mažiausiai 3%.

Laukiama, kad 2020 m. internetinė prekyba augs 35%.

„Walmart“ didina dividendus, tenkančius akcijai, 2%, iki 2,12 USD akcijai (nuo 2,08 USD akcijai). „Walmart“ rinkos kapitalizacija siekia 290,5 mlrd. USD. Palyginkime: varžovo „Target“ rinkos kapitalizacija siekia 37,7 mlrd. USD.

„Walmart“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį pakilo beveik 2%: nuo 136,27 mlrd. USD pernai iki 138,79 mlrd. USD šiemet. Rezultatas viršijo ekspertų lūkesčius (138,7 mlrd. USD). Grynasis pelnas ketvirtį, kuris baigiasi sausio 31 d., siekė 3,69 mlrd. USD (pernai jis sudarė 2,18 mlrd. USD).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Buvusi „Apple“ prekybos vadovė prisijungia prie „Airbnb“ 3

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikiančios interneto platformos „Airbnb“...

Prekyba
2019.05.26
Butelio forma – taip pat prekės ženklas 1

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 19

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 5

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau