„Walmart“ po dviejų metų taps „Amazon“ košmaru, sako ekspertai

Publikuota: 2019-02-21
Nandita Bose („Reuters“) nuotr.
Nandita Bose („Reuters“) nuotr.

Didžiausia JAV prekybininkė „Walmart“ netrukus elektroninės komercijos milžinei „Amazon“ kels dar daugiau rūpesčių, nes ji geba atsirinkti deramus darbuotojus,  CNBC sako ekspertai.

Burtas Flickingeris, Strateginės žmogiškųjų išteklių grupės vykdomasis direktorius CNBC sako, kad „Amazon“ nebūtinai išlaikys dominavimą rinkoje.

„Walmart“ gali išplėsti savo įtaką visame pasaulyje ir tapti didžiausiu „Amazon“ košmaru jau po dviejų metų“, – komentuodamas „Walmart“ rezultatus sakė p. Flickingeris.

Pasak jo, „Walmart“ siekia savo tikslų perimdama geriausius ir šviesiausius „Amazon“ darbuotojus. Pavyzdžiui, Marcas Lore, anksčiau dirbęs „Amazon“, dabar atsakingas už „Walmart“ JAV elektroninės komercijos veiklą. Davidas Criscione, išplėtojęs „Amazon Go“ formato parduotuves, 2016 m. perėjo dirbti į „Walmart“.

VŽ rašė, kad „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“ konkuruojančią prekybininkę augina populiarėjanti produktų pristatymo į namus paslauga, prie parduotuvių įrengti maistomatai.

Dougas McMillonas, „Walmart“ generalinis direktorius, CNBC sako, kad 2018 m. didinti pardavimus ir rinkos dalį padėjo palanki ekonominė aplinka.

Pastarojo ketvirčio, į kurį patenka pardavimai šventinį gruodį, rezultatai viršijo ekspertų prognozes. „Walmart“ antradienį skelbia savo 2019 finansinių metų rezultatus. Prekybininkės finansiniai metai baigiasi sausio 31 d.

Paskelbus žinią apie sėkmingus „Walmart“ finansinius rezultatus, bendrovės akcijų kaina pakilo 4%.

Pastarąjį ketvirtį pardavimai „Walmart“ parduotuvėse, veikiančiose visus metus, išaugo 4,2%. Ekspertai prognozavo, kad augimas sieks 3,2%. Pirkėjų srautas kilo 0,9%. Vidutinė pirkinių krepšelio vertė didėjo 3,3%. Pastarąjį ketvirtį internetu parduota 43% daugiau prekių, per visus metus augimas siekia 40%.

„Walmart“ pranešime teigiama, kad praėjusiais metais investuota į naujus produktus, kurie didino jos elektroninės prekybos kanalo patrauklumą ir padėjo konkuruoti su „Amazon“.

 „Walmart“ nepakeitė savo pardavimų prognozės 2020 m., kurią bendrovė pristatė investuotojams praėjusį spalį. Tikimasi, kad grynieji pardavimai didės mažiausiai 3%.

Laukiama, kad 2020 m. internetinė prekyba augs 35%.

„Walmart“ didina dividendus, tenkančius akcijai, 2%, iki 2,12 USD akcijai (nuo 2,08 USD akcijai). „Walmart“ rinkos kapitalizacija siekia 290,5 mlrd. USD. Palyginkime: varžovo „Target“ rinkos kapitalizacija siekia 37,7 mlrd. USD.

„Walmart“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį pakilo beveik 2%: nuo 136,27 mlrd. USD pernai iki 138,79 mlrd. USD šiemet. Rezultatas viršijo ekspertų lūkesčius (138,7 mlrd. USD). Grynasis pelnas ketvirtį, kuris baigiasi sausio 31 d., siekė 3,69 mlrd. USD (pernai jis sudarė 2,18 mlrd. USD).

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
05:45
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau