Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta sumažėjo 2% 

Publikuota: 2019-02-21
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta 2018 m. sudarė apie 292 mln. Eur ir buvo 2% mažesnė nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 298 mln. Eur. Kuklesnius pardavimus lėmė tai, kad pernai Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino arba pasikeitė 25% prekybinio ploto užimantys nuomininkai, parduotuvės kurį laiką nedirbo.

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad 2018 m. pradėjus įgyvendinti „Akropolis persirengia“ projektą Vilniuje, ketvirtadalis prekybinių patalpų buvo atnaujinamos.

„Akivaizdu, kad nuomininkų skaičiai ne tokie džiuginantys, kokie būdavo anksčiau, nors lankytojų srauto pokytis išliko teigiamas. Vilniaus „Akropolyje“ bendros nuomininkų apyvartos buvo 2% mažesnės nei 2017 m., kituose miestuose buvo 4–5% augimas. Taigi apskritai išlaikėme augimą“, – sako p. Labeckas.

Kiek anksčiau bendrovė skelbė, kad Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ 2018 m. pirkėjai išleido 573,6 mln. Eur. Palyginti su ankstesniais metais, augimas sudaro 1% arba 5,3 mln. Eur.

Pernai Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino arba pasikeitė 25% prekybinio ploto užimantys nuomininkai. Šiemet šis skaičius bus dar didesnis – atsinaujins „Maxima“, didės „Zara“, „Reserved“, nes „Deichmann“ persikelia į kitą vietą.

nuotrauka::1left

Ponas Labeckas neatmeta galimybės, kad šiemet nuomininkų apyvartos dar labiau kris, nes vienas didžiausių nuomininkų „Maxima“ esminiam atnaujinimui uždaryta trims mėnesiams, o tai daro didelę įtaką rezultatui.

Paklaustas, ar „Akropoliai“ yra pasiekę geriausius savo laikus, ar dar galima didinti grąžą akcininkui, pašnekovas teigė, kad grąža dar gali būti didesnė. Atnaujinimu neatsiribojama, peržiūrimos Vilniaus „Akropolio“ plėtros galimybes.

„Jei „Akropolis“ būtų išplėstas, galėtume priimti kai kuriuos nuomininkus, kuriems šiandien turime atsakyti dėl vietos stokos“, – sako p. Labeckas.

Visą interviu skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 14

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 12

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau