Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Publikuota: 2019-02-16
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už pirkinius turgavietėse ar paslaugų vietose, bet ir kai kuriose parduotuvėse. 

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), siekdama paskatinti gyventojus aktyviai dalyvauti žaidime, nuo kitos savaitės plečia prekybos ir paslaugų vietų sąrašą. Jame bus ir prekybos tinklai, išskyrus didžiausius – „Maximą“, „Iki“, „Norfą“, „Rimi“, „Lidl“ ir „Senukus“. Žaidime galės dalyvauti ir specializuotos alkoholio bei tabako parduotuvės. 

„Šiuo metu numatyta, kad kvitų loterijoje negalės dalyvauti tik šeši didieji prekybos tinklai. Svarstėme daug alternatyvių sprendimų, bet vis dėlto nusprendėme, kad žaidimas yra skirtas gyventojams, norime, kad jie jame aktyviai dalyvautų, todėl siekis buvo jį padaryti kuo paprastesnį. Kad gyventojams nereikėtų galvoti, kiekvieną kartą tikrinti sąrašą, kuriuos kvitus galima registruoti, o kuriuos ne“, – BNS sakė Rolandas Puncevičius, VMI Kvitų žaidimo projekto vadovas.

Pasak jo, būtent dėl to buvo nuspręsta iš žaidimo eliminuoti didžiausią apyvartą generuojančius prekybos tinklus, o ne atskiras prekybos vietas.

„Buvo atrinkti pagrindiniai šeši mažmeninės prekybos tinklai, kurie kartu sudėjus pagal generuojamą apyvartą užima 34 proc. rinkos“, – teigė p. Puncevičius.

Jis sakė nematantis problemų konkurencijos požiūriu, jog kartu su maisto prekybos tinklais eliminuojami „Senukai“, tačiau jų konkurentai „Depo“, „Moki veži“, ar „Ermitažas“ dalyvaus kvitų žaidime. 

„Visų pirma, pats žaidimas nėra orientuotas į vienokį ar kitokį prekybos skatinimą. Pasikartosiu, kad sudarant dalyvauti negalinčių prekybos tinklų sąrašą, buvo remtasi metinėmis apyvartomis“, – aiškino p. Puncevičius.

Tuo metu Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovas Laurynas Vilimas portalui 15min.lt teigė nematantis logikos iš kvitų žaidimo eliminuoti didžiuosius prekybos tinklus. 

„Kai ši priemonė buvo nukreipta į turgus, dar galėjome nekreipti dėmesio į konkurencijos iškraipymą, o dabar tai jau būtų nepateisinama“, – sakė p. Vilimas.

Iki šiol žaidime buvo galima registruoti tik kvitus už turgaviečių prekes bei už įvairias paslaugas. Šiame sektoriuje, anot p. Puncevičiaus, niekas nesikeičia. 

Nuo kitos savaitės iki 300.000 Eur didinamas žaidimo prizinis fondas bei savaitinių laimėtojų skaičius, tačiau vidutinis laimėjimas sumažės. Nuo šiol kiekvieną antradienį bus skelbiama nebe 10, o 100 kvitų, laimėjusių po 50 Eur (dabar – 200 Eur), o kiekvieną pirmąjį mėnesio antradienį ir toliau bus skelbiamas vienas 5.000 Eur laimėtojas.

2019 metai yra antrieji, kai vyksta kvitų loterija. Naujausiais duomenimis, Kvitų žaidime iš viso užregistruota  2,36 mln. kvitų, iš jų kvitų už paslaugas – 1,26 mln., už turgavietėse įsigytas prekes – 1,1 milijono.

Šiuo metu jau paskelbta 630 laimingų savaitinių kvitų ir 14 laimingų mėnesinių kvitų, todėl paskelbtų laimėjimų prizinis fondas siekia 196.000 Eur.

Pirmoji šalies istorijoje nacionalinė kvitų loterija rengiama nuo 2017 metų lapkričio. Išmaniųjų kasos aparatų kvitų loterijos ar įvairios jų variacijos rengiamos Kroatijoje, Gruzijoje, Portugalijoje, Lenkijoje.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
12:09
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
10:41
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
09:47
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
05:45
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau