Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Publikuota: 2019-02-16
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už pirkinius turgavietėse ar paslaugų vietose, bet ir kai kuriose parduotuvėse. 

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), siekdama paskatinti gyventojus aktyviai dalyvauti žaidime, nuo kitos savaitės plečia prekybos ir paslaugų vietų sąrašą. Jame bus ir prekybos tinklai, išskyrus didžiausius – „Maximą“, „Iki“, „Norfą“, „Rimi“, „Lidl“ ir „Senukus“. Žaidime galės dalyvauti ir specializuotos alkoholio bei tabako parduotuvės. 

„Šiuo metu numatyta, kad kvitų loterijoje negalės dalyvauti tik šeši didieji prekybos tinklai. Svarstėme daug alternatyvių sprendimų, bet vis dėlto nusprendėme, kad žaidimas yra skirtas gyventojams, norime, kad jie jame aktyviai dalyvautų, todėl siekis buvo jį padaryti kuo paprastesnį. Kad gyventojams nereikėtų galvoti, kiekvieną kartą tikrinti sąrašą, kuriuos kvitus galima registruoti, o kuriuos ne“, – BNS sakė Rolandas Puncevičius, VMI Kvitų žaidimo projekto vadovas.

Pasak jo, būtent dėl to buvo nuspręsta iš žaidimo eliminuoti didžiausią apyvartą generuojančius prekybos tinklus, o ne atskiras prekybos vietas.

„Buvo atrinkti pagrindiniai šeši mažmeninės prekybos tinklai, kurie kartu sudėjus pagal generuojamą apyvartą užima 34 proc. rinkos“, – teigė p. Puncevičius.

Jis sakė nematantis problemų konkurencijos požiūriu, jog kartu su maisto prekybos tinklais eliminuojami „Senukai“, tačiau jų konkurentai „Depo“, „Moki veži“, ar „Ermitažas“ dalyvaus kvitų žaidime. 

„Visų pirma, pats žaidimas nėra orientuotas į vienokį ar kitokį prekybos skatinimą. Pasikartosiu, kad sudarant dalyvauti negalinčių prekybos tinklų sąrašą, buvo remtasi metinėmis apyvartomis“, – aiškino p. Puncevičius.

Tuo metu Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovas Laurynas Vilimas portalui 15min.lt teigė nematantis logikos iš kvitų žaidimo eliminuoti didžiuosius prekybos tinklus. 

„Kai ši priemonė buvo nukreipta į turgus, dar galėjome nekreipti dėmesio į konkurencijos iškraipymą, o dabar tai jau būtų nepateisinama“, – sakė p. Vilimas.

Iki šiol žaidime buvo galima registruoti tik kvitus už turgaviečių prekes bei už įvairias paslaugas. Šiame sektoriuje, anot p. Puncevičiaus, niekas nesikeičia. 

Nuo kitos savaitės iki 300.000 Eur didinamas žaidimo prizinis fondas bei savaitinių laimėtojų skaičius, tačiau vidutinis laimėjimas sumažės. Nuo šiol kiekvieną antradienį bus skelbiama nebe 10, o 100 kvitų, laimėjusių po 50 Eur (dabar – 200 Eur), o kiekvieną pirmąjį mėnesio antradienį ir toliau bus skelbiamas vienas 5.000 Eur laimėtojas.

2019 metai yra antrieji, kai vyksta kvitų loterija. Naujausiais duomenimis, Kvitų žaidime iš viso užregistruota  2,36 mln. kvitų, iš jų kvitų už paslaugas – 1,26 mln., už turgavietėse įsigytas prekes – 1,1 milijono.

Šiuo metu jau paskelbta 630 laimingų savaitinių kvitų ir 14 laimingų mėnesinių kvitų, todėl paskelbtų laimėjimų prizinis fondas siekia 196.000 Eur.

Pirmoji šalies istorijoje nacionalinė kvitų loterija rengiama nuo 2017 metų lapkričio. Išmaniųjų kasos aparatų kvitų loterijos ar įvairios jų variacijos rengiamos Kroatijoje, Gruzijoje, Portugalijoje, Lenkijoje.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 14

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 12

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau