„Maximos grupės“ parduotuvės Lenkijoje veiks su vienu vardu

Publikuota: 2019-02-01
VŽ nuotr.
VŽ nuotr.

Vasario 1 d. užbaigtas „Maxima grupės“ Lenkijoje valdomų prekybos tinklų „Stokrotka“ ir „Sano“ sujungimas.
Sujungtos įmonės veiks po vienu prekės ženklu – „Stokrotka“.

„Sano“ parduotuvių pavadinimo keitimas bus vykdomas keliais etapais, jį užbaigti numatyta per pirmąjį šių metų pusmetį, rašoma išplatintame pranešime.

Su „Sano“ prekės ženklu Lenkijos šiaurės vakarų dalyje šiuo metu veikia 36 parduotuvės. 2017 m. jų apyvarta viršijo 71 mln. Eur.

2018 m. pabaigoje taip pat įvykdyta tinklo „Aldik“, kurį „Maxima grupė“ Lenkijoje valdė nuo 2012 m., integracija. Jos metu 30-ies tinklo parduotuvių pavadinimai pakeisti į „Stokrotka“.

„Tris skirtingų pavadinimų tinklus Lenkijoje netrukus baigsime jungti į vieną. „Stokrotka“ prekės ženklą šiam tinklui pasirinkome, nes tai gerai žinomas ir pirkėjų pamėgtas vardas, užimantis tvirtas pozicijas šalia namų įsikūrusių parduotuvių segmente. Dabar Lenkijoje pradėsime naują veiklos etapą, kuriame didžiausią dėmesį skirsime veiklos tobulinimui ir naujų parduotuvių atidarymui“, – pranešime spaudai cituojamas Dalius Misiūnas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Šiemet penkiose rinkose „Maxima Grupė“ iš viso planuoja atidaryti 120-140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje. Į parduotuvių tinklo plėtrą ir atnaujinimą visose rinkose iki metų pabaigos numatyta investuoti ne mažiau kaip 100 mln. Eur.

Baltijos šalyse „Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“, „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.

2018 m. įmonė sėkmingai išplatino 300 mln. Eur 5 m. trukmės obligacijų emisiją. „Maxima grupė“ priklauso „Vilniaus prekyba“ įmonių grupei.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasidavė kavinių madai, bet suprato, kad prekyba – kur kas geriau Premium

Krautuvėlių tinklas „Kmyninė“ ieško įdomių produktų smulkių gamintojų asortimentui papildyti, tačiau esminę...

Gazelė
05:45
„Decathlon“ srautą į fizinę parduotuvę didina e. prekyba  Premium

Vis didesnė dalis Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinės „Decathlon“ klientų,...

Prekyba
05:45
Nuo kovo 1 d. – apmokestinamas cigarečių skystis 3

Nuo kovo 1 d. keičiasi cigaretėms, rūkomajam tabakui taikomi akcizų tarifai, apmokestinamas elektroninių...

Finansai
2019.02.21
„Walmart“ po dviejų metų taps „Amazon“ košmaru, sako ekspertai 2

Didžiausia JAV prekybininkė „Walmart“ netrukus elektroninės komercijos milžinei „Amazon“ kels dar daugiau...

Prekyba
2019.02.21
Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta sumažėjo 2%  4

Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta 2018 m. sudarė apie 292 mln. Eur ir buvo 2% mažesnė nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.02.21
„Brexit“: VMI ir muitinė ragina paskubėti iki kovo 30 d. Premium 1

Muitinės procedūros be įprastų internetinių sistemų, negaliojančios prekių licencijos, sunkiau grąžinamas PVM...

Finansai
2019.02.21
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 5

Bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Biosala“...

Pramonė
2019.02.21
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti  2

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
2019.02.20
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  11

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 13

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 7

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium 3

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau