„Ogmios miesto“ restoranai: pasmerkti sėkmei

Publikuota: 2019-01-29

Kai prieš ketverius metus „Ogmios mieste“ duris atvėrę pirmieji restoranai netruko viršyti lūkesčių, tapo aišku, kad atrasta daug žadanti verslo niša. Jie davė pradžią unikaliai šios vietos kulinarinei koncepcijai, kuri pasiteisino su kaupu: kalbama, kad čia veikiantys restoranai pasmerkti sėkmei. Gali būti, kad apgalvotai kuriamą restoranų bendruomenę „Ogmios mieste“ netrukus papildys dar viena išskirtinė vieta: legendomis apipinta vaikų kavinė.

Vilniuje po atviru dangumi įsikūrusio „Ogmios miesto“ istorija ypatinga: jis gimė kaip atskira kultūrinė erdvė ir užsitarnavo simpatijas žmonių, nemėgstančių minti įprastinių prekybos centrų koridorių. Daugiau nei pusantro šimto parduotuvių, paslaugų įmonių, laisvalaikio terasa, pramogų erdvės, kulinarinės įstaigos kartu su žaliosiomis erdvėmis, fontanais, vaikų žaidimo aikštelėmis išties suformavo miestą mieste – vietą, kurioje yra visko ir kur smagu leisti laiką.

Atskiras traukos taškas šiandien čia yra ir daugiau nei dvi dešimtys restoranų, siūlančių įvairių virtuvių maistą. Visi jie, nuo picų kepėjų iki chinkalių ar šliurpiamų makaronų gamintojų, valgytojų trūkumu nesiskundžia ir galėtų papasakoti savo sėkmės istoriją.

Tinkamas laikas ir gera vieta

„Restoranai „Ogmios mieste“ atsirado ne nuo pat pradžių – tai greičiau buvo pilotinis projektas, savotiškas startupas“, – pasakoja Edgaras Valickas, AB „Ogmios centras“ rinkodaros vadovas. Pirmieji prekybos centro teritorijoje, pastate, kur kadaise veikė vandens pumpavimo stotis, įsikūrė „Sushi Express“, „Vero Cafe“ ir „Jurgis ir Drakonas“ . Neginčijamu restoranų flagmanu tapo JD – Tomo ir Beatos Nicholsonų šeimos verslas, sukurtas su dideliu idėjiniu užtaisu ir į mūsų šalį atnešęs tikros neapolietiškos picos tradiciją.

Žmonės puikiai priėmė naujovę, nes pataikyta buvo tiesiai į įsisenėjusį šios Vilniaus dalies skaudulį – gerų vietų pavalgyti aplinkiniuose rajonuose praktiškai negalėjai rasti. Buvo akivaizdu, kad restoranų tinklas „Ogmios mieste“ plėsis. „Jurgis ir Drakonas“ aukštai užkėlė lūkesčių kartelę – po jo surasti konceptualiai stiprius restoranų operatorius buvo tikrai nelengva“, – prisimena pašnekovas. Nuspręsta ieškoti įdomių, nišinių, nestandartinių maitintojų. Ne vienam jų „Ogmios miestas“ tapo starto aikštele dar tik ore tebesklandžiusiai verslo idėjai įgyvendinti.

Daugumą „Ogmios miesto“ kulinarinio tinklo narių vienija tai, kad ant lėkštės jie patiekia ne tik gerą maistą, bet ir unikalią idėją, yra savotiški maisto kultūros novatoriai. Apie tokius restoranus valgytojai paprastai sako, kad juose juntama „gera aura“. „Jurgis ir drakonas“, „Peri Peri“, „Vaflių namai“ ar „La Pasta“ – tik keletas vardų, čia kuriančių savo istoriją. Kone visos kavinės ar maisto parduotuvės yra šeimų valdomi verslai, kur dažnu atveju už prekystalio stovi ir klientus sutinka pats savininkas.

Kai kurie pripažinimo įkvėpti „Ogmios miesto“ restoranai bandė sėkmės istoriją pakartoti Senamiestyje – ir turėjo pripažinti klydę. Paaiškėjo, kad patogus automobilių parkavimas ir didelė restoranų koncentracija netoli namų žmonėms yra ne mažesnė vertybė, už gerą maistą.

Vaikų kavinė – neužimta niša

Šiandien „Ogmios miestas“ gali patenkinti įvairiausio kulinarinio skonio valgytojų lūkesčius – veikia 27 restoranai. Svarbiausias tikslas – suteikti čia atvažiuojantiems žmonėms galimybę dvi savaites kasdien valgyti vis kitoje vietoje – jau beveik pasiektas.

Vis dėlto vieno restorano čia nėra – tokio, kuris būtų skirtas vaikams. Specialus meniu ar atskiras žaidimų kampelis dar nepaverčia kavinės vaikiška – tai tik vieta, kur patogu pavalgyti su vaikais. Kavinės, kurioje pagrindinis svečias būtų vaikas, kur interjeras bei maistas būtų skirtas mažajam lankytojui, ne tik čia, bet ir visame Vilniuje nesama nuo pat garsiojo „Nykštuko“ laikų.

Šis dabartinėje Pamėnkalnio gatvėje prieš keletą dešimtmečių veikęs vaikų restoranas iki šiol gyvas vyresnės kartos miestelėnų atmintyje. Už vitrininių langų striksinčios gyvos voveraitės matydavosi ir lauke, o tie, kurie atstovėdavo ilgą eilę prieškambaryje, galiausiai patekdavo į tikrą vaikystės karalystę. Žemi, vaikams pritaikyti baldai ir indai, kuriuose ant stalo atkeliaudavo zuikio kotletukai, varškėtukai ir kiti paprasti, skanūs, išmoningai patiekti vaikiški patiekalai. Žinomų pasakų herojais išpieštos sienos, akvariumuose plaukiojančios žuvytės, ratą sukančios voveraitės ir šventės atmosfera, įsimenanti ilgam. Gal net visam gyvenimui – dažnas iki šiol nešiojasi „Nykštuką“ širdyje kaip šviesiausią vaikystės prisiminimą. Ir mielai pasidalytų juo jau su savo vaikais arba anūkais, jeigu tik kas nors užsimotų atgaivinti kavinės vaikams idėją.

„Beveik neabejoju, kad jei dabar Vilniuje duris vėl atvertų „Nykštukas“, į jį mažuosius atvestų netgi tie, kurie jo legendos nežino – nauja sąmoningos tėvystės banga į vaiko gyvenimą iš naujo sugrąžina kadaise primirštas pasakas. Aišku, šiandien tokia kavinė turėtų paieškoti naujų, XXI a. vaikams patrauklių formų. Tačiau aplinka, kurioje pasijunti it pasakoje, sveikas, bet skanus ir žaismingas maistas bei magiška aura, paverčianti vaiką svarbiausiu restorano herojumi – tokie dalykai nepavaldūs laikui. Juos galima atkurti ir paversti vienintelio vaikiško restorano Lietuvoje šerdimi“, – įsitikinęs p. Valickas.

Jeigu tokiam restoranui reikėtų išrinkti vietą, turbūt mažai kas tiktų labiau nei „Ogmios miestas“, kuris ir sukurtas kaip erdvė šeimoms su vaikais. Čia kavinė galėtų įsikurti greta neseniai atsidariusio zoo sodo, kuriame laigančias beždžionėles sėdint kavinėje galima būtų stebėti pro stiklinę sieną. O ar atsiras žmonių, tikinčių „Nykštuko“ idėja ir pasiryžusių ją atgaivinti būsimoms kartoms – parodys laikas.

FOTOGALERIJA „Ogmios miesto“ restoranai: pasmerkti sėkmei (21 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vyriausybė nepritarė PVM lengvatai maistui

Ministrų kabinetas nesutiko su Seime gimusia iniciatyva nustatyti lengvatinį pridėtinės vertės mokesčio (PVM)...

„Akropolių“ apyvartų augimas lėtėja Premium 6

Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ 2018 m. pirkėjai išleido 573,6 mln. Eur. Palyginti su...

Prekyba
11:30
Investuotojams į „Apple“ akcijas – atgaiva tapę rezultatai 2

JAV technologijų milžinės „Apple“ akcijos po bendrovės paskelbtų rezultatų antradienį šoktelėjo 6%, iki 165...

Rinkos
10:56
Lankomiausios internetinės parduotuvės: lyderiai auga kartais Premium

Visiškai objektyviai palyginti elektroninių parduotuvių lankomumo rodiklių beveik neįmanoma, nes srautą...

Prekyba
09:01
Verslo atstovus piktina „Lietuvos geležinkelių“ planai stotyse kurti maisto parduotuves 18

Verslo atstovai kritikuoja „Lietuvos geležinkelių“ planus įkurti maisto parduotuvėles stotyse – jų teigimu,...

Prekyba
08:29
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
08:00
VMI paskelbė TOP 500 mokesčių mokėtojų sąrašą – įmonės nustebo Premium 4

Po to, kai Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) paskelbė daugiausia mokesčių 2018 m. sumokėjusių įmonių...

Finansai
05:45
„Charlie pizza“ ir „La Crepe“ reklamos – klaidinančios 9

Maitinimo tinklų „Charlie pizza“ ir „La Crepe“ skleistos reklamos, kuriose skelbta apie picoms taikomas iki...

Rinkodara
2019.01.29
„BaltCap“ fondas perka ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Livinn“ ir „Biosala“ 16

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF)...

Pramonė
2019.01.29
Atmetama PVM lengvata maisto produktams Premium 18

Vyriausybė nelinkusi sutikti su valdančiosios koalicijos partnerių socialdarbiečių pateiktu pasiūlymu...

Verslo aplinka
2019.01.29
 „Ogmios miesto“ restoranai: pasmerkti sėkmei Rėmėjo turinys 14

Kai prieš ketverius metus „Ogmios mieste“ duris atvėrę pirmieji restoranai netruko viršyti lūkesčių, tapo...

Prekyba
2019.01.29
Nauja investicijų kryptis e. prekyboje – nuosava fotostudija Premium 1

Aprangos, avalynės ir aksesuarų e. parduotuvės investuoja į prekių vaizdą – Lietuvos įmonės greta sandėlių...

Gazelė
2019.01.29
Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta 2018 m. augo 6,5%

2018 m. sausio-gruodžio mėn. mažmeninės prekybos apyvarta sudarė 11,38 mlrd. Eur, ir buvo 9,71% nei 2017 m.

Prekyba
2019.01.28
 Vokietijoje paskutinį kartą pasirodys „Otto“ katalogas 8

Vokietijoje išleidus paskutinį „Otto“ katalogą, baigėsi katalogų gyvavimo era. Dešimtmečius šis kilograminis...

Prekyba
2019.01.28
Planavusi reorganizuotis „Sanitex“ neprisijungė „Officeday“ Premium

Didžiausia šalyje didmeninės prekybos UAB „Sanitex“ buvo pradėjusi reorganizavimo procesą, kuriam pasibaigus...

Prekyba
2019.01.28
Skaitmeniniai asistentai „Siri“, „Alexa“ – nebe žaislai, o verslo šiandiena Premium

Balsu valdomi įrenginiai ir jų suteikiamos galimybės – dar viena paradigma keičianti ir verslų kryptį, ir...

Rinkodara
2019.01.28
Amerikiečiai aplanko mažiau parduotuvių 1

„Financial Times“ duomenimis, 1971 m. pusė JAV gyventojų ne maisto prekes įsigydavo maždaug 200 skirtingų...

Prekyba
2019.01.27
„Lietuvos geležinkelių“ stotyse – naujas maisto parduotuvėlių tinklas 26

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina kurti maisto parduotuvėlių tinklą geležinkelio...

Prekyba
2019.01.27
„Ermitažas“ į naują parduotuvę Kaune investavo per 5 mln. Eur 1

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ penktadienį atidarė 12.000 kv. m ploto...

Prekyba
2019.01.25
„Ogmios“ grupė išsirinko sporto klubą, kurį įrengs naujame PC Premium 1

Tinklo „Lemon Gym“ didžiausias sporto klubas, užimsiantis 1.500 kv. m ploto, įsikurs naujame „Ogmios“ grupės...

Prekyba
2019.01.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau