„Ogmios miesto“ restoranai: pasmerkti sėkmei

Publikuota: 2019-01-29

Kai prieš ketverius metus „Ogmios mieste“ duris atvėrę pirmieji restoranai netruko viršyti lūkesčių, tapo aišku, kad atrasta daug žadanti verslo niša. Jie davė pradžią unikaliai šios vietos kulinarinei koncepcijai, kuri pasiteisino su kaupu: kalbama, kad čia veikiantys restoranai pasmerkti sėkmei. Gali būti, kad apgalvotai kuriamą restoranų bendruomenę „Ogmios mieste“ netrukus papildys dar viena išskirtinė vieta: legendomis apipinta vaikų kavinė.

Vilniuje po atviru dangumi įsikūrusio „Ogmios miesto“ istorija ypatinga: jis gimė kaip atskira kultūrinė erdvė ir užsitarnavo simpatijas žmonių, nemėgstančių minti įprastinių prekybos centrų koridorių. Daugiau nei pusantro šimto parduotuvių, paslaugų įmonių, laisvalaikio terasa, pramogų erdvės, kulinarinės įstaigos kartu su žaliosiomis erdvėmis, fontanais, vaikų žaidimo aikštelėmis išties suformavo miestą mieste – vietą, kurioje yra visko ir kur smagu leisti laiką.

Atskiras traukos taškas šiandien čia yra ir daugiau nei dvi dešimtys restoranų, siūlančių įvairių virtuvių maistą. Visi jie, nuo picų kepėjų iki chinkalių ar šliurpiamų makaronų gamintojų, valgytojų trūkumu nesiskundžia ir galėtų papasakoti savo sėkmės istoriją.

Tinkamas laikas ir gera vieta

„Restoranai „Ogmios mieste“ atsirado ne nuo pat pradžių – tai greičiau buvo pilotinis projektas, savotiškas startupas“, – pasakoja Edgaras Valickas, AB „Ogmios centras“ rinkodaros vadovas. Pirmieji prekybos centro teritorijoje, pastate, kur kadaise veikė vandens pumpavimo stotis, įsikūrė „Sushi Express“, „Vero Cafe“ ir „Jurgis ir Drakonas“ . Neginčijamu restoranų flagmanu tapo JD – Tomo ir Beatos Nicholsonų šeimos verslas, sukurtas su dideliu idėjiniu užtaisu ir į mūsų šalį atnešęs tikros neapolietiškos picos tradiciją.

Žmonės puikiai priėmė naujovę, nes pataikyta buvo tiesiai į įsisenėjusį šios Vilniaus dalies skaudulį – gerų vietų pavalgyti aplinkiniuose rajonuose praktiškai negalėjai rasti. Buvo akivaizdu, kad restoranų tinklas „Ogmios mieste“ plėsis. „Jurgis ir Drakonas“ aukštai užkėlė lūkesčių kartelę – po jo surasti konceptualiai stiprius restoranų operatorius buvo tikrai nelengva“, – prisimena pašnekovas. Nuspręsta ieškoti įdomių, nišinių, nestandartinių maitintojų. Ne vienam jų „Ogmios miestas“ tapo starto aikštele dar tik ore tebesklandžiusiai verslo idėjai įgyvendinti.

Daugumą „Ogmios miesto“ kulinarinio tinklo narių vienija tai, kad ant lėkštės jie patiekia ne tik gerą maistą, bet ir unikalią idėją, yra savotiški maisto kultūros novatoriai. Apie tokius restoranus valgytojai paprastai sako, kad juose juntama „gera aura“. „Jurgis ir drakonas“, „Peri Peri“, „Vaflių namai“ ar „La Pasta“ – tik keletas vardų, čia kuriančių savo istoriją. Kone visos kavinės ar maisto parduotuvės yra šeimų valdomi verslai, kur dažnu atveju už prekystalio stovi ir klientus sutinka pats savininkas.

Kai kurie pripažinimo įkvėpti „Ogmios miesto“ restoranai bandė sėkmės istoriją pakartoti Senamiestyje – ir turėjo pripažinti klydę. Paaiškėjo, kad patogus automobilių parkavimas ir didelė restoranų koncentracija netoli namų žmonėms yra ne mažesnė vertybė, už gerą maistą.

Vaikų kavinė – neužimta niša

Šiandien „Ogmios miestas“ gali patenkinti įvairiausio kulinarinio skonio valgytojų lūkesčius – veikia 27 restoranai. Svarbiausias tikslas – suteikti čia atvažiuojantiems žmonėms galimybę dvi savaites kasdien valgyti vis kitoje vietoje – jau beveik pasiektas.

Vis dėlto vieno restorano čia nėra – tokio, kuris būtų skirtas vaikams. Specialus meniu ar atskiras žaidimų kampelis dar nepaverčia kavinės vaikiška – tai tik vieta, kur patogu pavalgyti su vaikais. Kavinės, kurioje pagrindinis svečias būtų vaikas, kur interjeras bei maistas būtų skirtas mažajam lankytojui, ne tik čia, bet ir visame Vilniuje nesama nuo pat garsiojo „Nykštuko“ laikų.

Šis dabartinėje Pamėnkalnio gatvėje prieš keletą dešimtmečių veikęs vaikų restoranas iki šiol gyvas vyresnės kartos miestelėnų atmintyje. Už vitrininių langų striksinčios gyvos voveraitės matydavosi ir lauke, o tie, kurie atstovėdavo ilgą eilę prieškambaryje, galiausiai patekdavo į tikrą vaikystės karalystę. Žemi, vaikams pritaikyti baldai ir indai, kuriuose ant stalo atkeliaudavo zuikio kotletukai, varškėtukai ir kiti paprasti, skanūs, išmoningai patiekti vaikiški patiekalai. Žinomų pasakų herojais išpieštos sienos, akvariumuose plaukiojančios žuvytės, ratą sukančios voveraitės ir šventės atmosfera, įsimenanti ilgam. Gal net visam gyvenimui – dažnas iki šiol nešiojasi „Nykštuką“ širdyje kaip šviesiausią vaikystės prisiminimą. Ir mielai pasidalytų juo jau su savo vaikais arba anūkais, jeigu tik kas nors užsimotų atgaivinti kavinės vaikams idėją.

„Beveik neabejoju, kad jei dabar Vilniuje duris vėl atvertų „Nykštukas“, į jį mažuosius atvestų netgi tie, kurie jo legendos nežino – nauja sąmoningos tėvystės banga į vaiko gyvenimą iš naujo sugrąžina kadaise primirštas pasakas. Aišku, šiandien tokia kavinė turėtų paieškoti naujų, XXI a. vaikams patrauklių formų. Tačiau aplinka, kurioje pasijunti it pasakoje, sveikas, bet skanus ir žaismingas maistas bei magiška aura, paverčianti vaiką svarbiausiu restorano herojumi – tokie dalykai nepavaldūs laikui. Juos galima atkurti ir paversti vienintelio vaikiško restorano Lietuvoje šerdimi“, – įsitikinęs p. Valickas.

Jeigu tokiam restoranui reikėtų išrinkti vietą, turbūt mažai kas tiktų labiau nei „Ogmios miestas“, kuris ir sukurtas kaip erdvė šeimoms su vaikais. Čia kavinė galėtų įsikurti greta neseniai atsidariusio zoo sodo, kuriame laigančias beždžionėles sėdint kavinėje galima būtų stebėti pro stiklinę sieną. O ar atsiras žmonių, tikinčių „Nykštuko“ idėja ir pasiryžusių ją atgaivinti būsimoms kartoms – parodys laikas.

FOTOGALERIJA „Ogmios miesto“ restoranai: pasmerkti sėkmei (21 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Naujas sandėlis: naujos galimybės su naujais išbandymais Premium 4

Antrus visus veiklos metus skaičiuojantis UAB „Aibės logistika“ logistikos centras aptarnaujamo tinklo...

„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
Birželį vėl pagerintas naujų automobilių rinkos rekordas 

Praėjusį mėnesį oficiali Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka pasiekė naujas aukštumas, tačiau didele...

Automobiliai
2019.07.01
„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros...

Rinkodara
2019.07.01
„Aprangos“ grupės pajamos šiemet augo 7,3%  1

Šių metų sausio–birželio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 108,6...

Prekyba
2019.07.01
„Kesko Senukai Digital“ per įsigijimą pasiekė naują pirkėjų grupę Premium 3

Daugiausia „pasidaryk pats“ segmente veikianti „Kesko Senukai Digital“ e. parduotuvė, integravusi įsigytos...

Prekyba
2019.07.01
Prekiniai limitai: „Maximai“ prekių skolon saugu parduoti už 1,5 mln. Eur Premium 2

Didžiausiems verslams Lietuvoje vienas tiekėjas skolon gali parduoti prekių ir paslaugų už 1,5 mln. Eur. Kita...

Finansai
2019.06.28
Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
2019.06.27
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 4

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Statyba ir NT
2019.06.27
Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Verslo aplinka
2019.06.27
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 23

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna 1

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 26

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau