Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Publikuota: 2019-01-05
„Medaus magijos“ produkcija. Bendrovės nuotr.
„Medaus magijos“ produkcija. Bendrovės nuotr.

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai pasakoja, kad sekėsi skirtingai: vienų produkciją graibstė, kitiems joks pardavimo stebuklas neįvyko, o tretiems ten pat sekėsi visai kitaip nei prieš metus.

Todėl patys verslininkai kalba apie pasirengimą dalyvauti mugėse. Svarbiausia taisyklė – apsirūpinti pakankamu prekių kiekiu.

Kitas smulkiųjų patarimas – klausytis klientų. Juk į muges dažnas važiuoja ne vien dėl didesnių pardavimų, bet dėl galimybės parduoti tiesiogiai. Kitaip tariant – pasikalbėti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką būtų verta pakeisti.

Kad pirkėjų pamokos vertingos, iliustruoja ir Šilalės r. MB „Medaus magija“ patirtis. 2017 m. Vilniaus prekybos centro „Panorama“ mugėje dar nebaigęs prekybos, Tomas Žygaitis, „Medaus magijos“ bendraturtis, jau žinojo, kad iki kitų metų prekybos sukurs naują produktą, nes suprato, kad pirkėjams reikia įvairovės, nors tąkart ant prekystalio buvo išrikiuotas 8 rūšių medus.

Užmojo „Medaus magija“ laikėsi – sukūrė naują produktą. Trijų skonių trispalvis medaus desertas „Tėvynė“, skirtas Lietuvos šimtmečiui, tapo populiariausiu produktu ne tik kalėdinėse mugėse – juo susidomėjo valstybinės įstaigos, ministerijos, Seimo kanceliarija.

„Vieni jį pirko kaip suvenyrą, kuris kartu ir desertas, kiti – dėl naudos, nes viename stiklainyje yra trijų skonių – šaltalankių, pipirmėčių, aviečių – medaus. Su nauju produktu mums pasisekė – jis buvo nematytas, konkurentai jo neturėjo, tad kai buvome konkurencingesni, pavyko ir prekyba“, – sako Vilma Žygaitienė, „Medaus magijos“ vadovė ir bendraturtė.

Mugėje prekiautojus iš gausybės gamintojų gali išskirti vienintelis produktas, į kurį dėmesį atkreips pirkėjai. Ypač jei jis toks, kuriuo žiemos švenčių metu galima nustebinti kaip netradicine dovana.

Tokią istoriją VŽ neseniai pasakojo Justina Gikniūtė-Kočetova, gruodį Kėdainiuose įkūrusi parduotuvę „Gurkė“, o prieš pat jos atidarymą sukūrusi dar ir to paties pavadinimo agurkų džemą, kurio 1.000 stiklainių buvo kaipmat išgraibstyti.

„Apie 400 pardavėme parodose, mugėse. O likusius per savaitę išpirko mūsų parduotuvėje, kurią atidarėme gruodžio 10 d. Pataikėme pačiu laiku, nes pirkėjai ieškojo originalių dovanų ar netikėtų sprendimų šventiniam stalui. Neabejoju, kad daugelis produktų buvo išsiųsti ir užsienyje gyvenantiems lietuviams“, – sakė p. Gikniūtė-Kočetova.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
10:25
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
10:00
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 5

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau