Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Publikuota: 2019-01-05
„Medaus magijos“ produkcija. Bendrovės nuotr.
„Medaus magijos“ produkcija. Bendrovės nuotr.

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai pasakoja, kad sekėsi skirtingai: vienų produkciją graibstė, kitiems joks pardavimo stebuklas neįvyko, o tretiems ten pat sekėsi visai kitaip nei prieš metus.

Todėl patys verslininkai kalba apie pasirengimą dalyvauti mugėse. Svarbiausia taisyklė – apsirūpinti pakankamu prekių kiekiu.

Kitas smulkiųjų patarimas – klausytis klientų. Juk į muges dažnas važiuoja ne vien dėl didesnių pardavimų, bet dėl galimybės parduoti tiesiogiai. Kitaip tariant – pasikalbėti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką būtų verta pakeisti.

Kad pirkėjų pamokos vertingos, iliustruoja ir Šilalės r. MB „Medaus magija“ patirtis. 2017 m. Vilniaus prekybos centro „Panorama“ mugėje dar nebaigęs prekybos, Tomas Žygaitis, „Medaus magijos“ bendraturtis, jau žinojo, kad iki kitų metų prekybos sukurs naują produktą, nes suprato, kad pirkėjams reikia įvairovės, nors tąkart ant prekystalio buvo išrikiuotas 8 rūšių medus.

Užmojo „Medaus magija“ laikėsi – sukūrė naują produktą. Trijų skonių trispalvis medaus desertas „Tėvynė“, skirtas Lietuvos šimtmečiui, tapo populiariausiu produktu ne tik kalėdinėse mugėse – juo susidomėjo valstybinės įstaigos, ministerijos, Seimo kanceliarija.

„Vieni jį pirko kaip suvenyrą, kuris kartu ir desertas, kiti – dėl naudos, nes viename stiklainyje yra trijų skonių – šaltalankių, pipirmėčių, aviečių – medaus. Su nauju produktu mums pasisekė – jis buvo nematytas, konkurentai jo neturėjo, tad kai buvome konkurencingesni, pavyko ir prekyba“, – sako Vilma Žygaitienė, „Medaus magijos“ vadovė ir bendraturtė.

Mugėje prekiautojus iš gausybės gamintojų gali išskirti vienintelis produktas, į kurį dėmesį atkreips pirkėjai. Ypač jei jis toks, kuriuo žiemos švenčių metu galima nustebinti kaip netradicine dovana.

Tokią istoriją VŽ neseniai pasakojo Justina Gikniūtė-Kočetova, gruodį Kėdainiuose įkūrusi parduotuvę „Gurkė“, o prieš pat jos atidarymą sukūrusi dar ir to paties pavadinimo agurkų džemą, kurio 1.000 stiklainių buvo kaipmat išgraibstyti.

„Apie 400 pardavėme parodose, mugėse. O likusius per savaitę išpirko mūsų parduotuvėje, kurią atidarėme gruodžio 10 d. Pataikėme pačiu laiku, nes pirkėjai ieškojo originalių dovanų ar netikėtų sprendimų šventiniam stalui. Neabejoju, kad daugelis produktų buvo išsiųsti ir užsienyje gyvenantiems lietuviams“, – sakė p. Gikniūtė-Kočetova.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 24

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 9

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
„Iki“ šviežių skyrių sąnaudos išaugo, bet sugrąžino pirkėjus Premium 1

Vilniaus Antakalnio mikrorajone pertvarkęs 1.000 kv. m dydžio supermarketą prekybos tinklas „Iki“ sulaukė 6%...

Prekyba
2019.06.21
Maisto teisė: gamintojų laukiantys svarbiausi pokyčiai Premium

Netrukus visos Europos Sąjungos (ES) lygmeniu įsigalios šūsnis teisės aktų, reglamentuojančių maisto produktų...

Pramonė
2019.06.20
Susitarusios nekonkuruoti įmonės stengiasi nuslėpti kartelius 

Kartelinius susitarimus bendrovės įprastai sudaro siekdamos išvengti tarpusavio konkurencijos ir uždirbti...

Prekyba
2019.06.20
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau