Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Publikuota: 2019-01-05
„Medaus magijos“ produkcija. Bendrovės nuotr.
„Medaus magijos“ produkcija. Bendrovės nuotr.

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai pasakoja, kad sekėsi skirtingai: vienų produkciją graibstė, kitiems joks pardavimo stebuklas neįvyko, o tretiems ten pat sekėsi visai kitaip nei prieš metus.

Todėl patys verslininkai kalba apie pasirengimą dalyvauti mugėse. Svarbiausia taisyklė – apsirūpinti pakankamu prekių kiekiu.

Kitas smulkiųjų patarimas – klausytis klientų. Juk į muges dažnas važiuoja ne vien dėl didesnių pardavimų, bet dėl galimybės parduoti tiesiogiai. Kitaip tariant – pasikalbėti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką būtų verta pakeisti.

Kad pirkėjų pamokos vertingos, iliustruoja ir Šilalės r. MB „Medaus magija“ patirtis. 2017 m. Vilniaus prekybos centro „Panorama“ mugėje dar nebaigęs prekybos, Tomas Žygaitis, „Medaus magijos“ bendraturtis, jau žinojo, kad iki kitų metų prekybos sukurs naują produktą, nes suprato, kad pirkėjams reikia įvairovės, nors tąkart ant prekystalio buvo išrikiuotas 8 rūšių medus.

Užmojo „Medaus magija“ laikėsi – sukūrė naują produktą. Trijų skonių trispalvis medaus desertas „Tėvynė“, skirtas Lietuvos šimtmečiui, tapo populiariausiu produktu ne tik kalėdinėse mugėse – juo susidomėjo valstybinės įstaigos, ministerijos, Seimo kanceliarija.

„Vieni jį pirko kaip suvenyrą, kuris kartu ir desertas, kiti – dėl naudos, nes viename stiklainyje yra trijų skonių – šaltalankių, pipirmėčių, aviečių – medaus. Su nauju produktu mums pasisekė – jis buvo nematytas, konkurentai jo neturėjo, tad kai buvome konkurencingesni, pavyko ir prekyba“, – sako Vilma Žygaitienė, „Medaus magijos“ vadovė ir bendraturtė.

Mugėje prekiautojus iš gausybės gamintojų gali išskirti vienintelis produktas, į kurį dėmesį atkreips pirkėjai. Ypač jei jis toks, kuriuo žiemos švenčių metu galima nustebinti kaip netradicine dovana.

Tokią istoriją VŽ neseniai pasakojo Justina Gikniūtė-Kočetova, gruodį Kėdainiuose įkūrusi parduotuvę „Gurkė“, o prieš pat jos atidarymą sukūrusi dar ir to paties pavadinimo agurkų džemą, kurio 1.000 stiklainių buvo kaipmat išgraibstyti.

„Apie 400 pardavėme parodose, mugėse. O likusius per savaitę išpirko mūsų parduotuvėje, kurią atidarėme gruodžio 10 d. Pataikėme pačiu laiku, nes pirkėjai ieškojo originalių dovanų ar netikėtų sprendimų šventiniam stalui. Neabejoju, kad daugelis produktų buvo išsiųsti ir užsienyje gyvenantiems lietuviams“, – sakė p. Gikniūtė-Kočetova.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 2

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
12:08
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
07:10
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 5

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 5

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau