„Aprangos“ apyvarta augo 1,7% 

Publikuota: 2019-01-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Neaudituotais duomenimis, 2018 m. „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) pasiekė 226,6 mln. Eur ir buvo 1,7% didesnė nei 2017 metais.

„Aprangos“ grupės tinklo apyvarta 2018 m. Lietuvoje sudarė 133,8 mln. Eur arba 2,4% daugiau nei 2017 metais. 2018 metais „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta Latvijoje pasiekė 52,7 mln. Eur ir sumažėjo 0,3%, apyvarta Estijoje sudarė 40,2 mln. Eur ir padidėjo 2,0%, per „Nasdaq“ biržą pranešė bendrovė.

Per 2018 m. „Aprangos“ grupė atidarė 8 naujas parduotuves, 6 parduotuves rekonstravo ir 8 uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 182 parduotuvių tinklą, kurių plotas sudaro 82.600 kv. m. Lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas sumažėjo 2,0%.


„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2018 m. gruodį sudarė 23 mln. Eur, ir buvo 5 % didesnė nei 2017 m. gruodį.

2018 m. gruodžio mėnesio apyvarta yra rekordinė mėnesio apyvarta „Aprangos“ grupės istorijoje, teigiama įmonės pranešime.

2018 m. 4-ą ketvirtį „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 65,1 mln. Eur, arba 2,5% daugiau, nei 2017 m. Per 2018 m. 4-ą ketvirtį, lyginant su atitinkamu 2017 m. ketvirčiu, apyvarta Lietuvoje išaugo 4,9%, Latvijoje sumažėjo 1,1%, Estijoje sumažėjo 1,0%.

„Aprangos“ grupė 2019 metais planuoja pasiekti 242,6 mln. Eur apyvartą (su PVM), arba 7,0% didesnę, nei faktinė 2018 m. apyvarta.

2019 m. „Aprangos“ grupė planuoja rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių. Grynosios investicijos sudarys apie 12-15 mln. Eur.

VŽ rašė, kad „Apranga“ Vilniuje atidarė pirmas Lietuvoje prieinamos prabangos parduotuves „Sandro“ ir „Maje“. Į parduotuves Didžiojoje g. investuota beveik 300.000 Eur.

Drabužių versle dabar tvyro tam tikra kūrybinė krizė: nėra fundamentalių idėjų, kaip galėtų būti plėtojamas drabužių verslas, neaišku, kokios įsigalės naujos tendencijos. Beveik visos didžiosios kompanijos eksperimentuoja, keičia filosofijas, strategijas. Keičiasi kartos, vartojimo įpročiai, prioritetai, daugėja apsiperkančių racionaliau, bet pavyksta išlaikyti nedidelį augimą, interviu VŽ sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas.

 [infogram id="ac8a1af6-2b8b-48f6-add8-e88f4bee0983" prefix="mNX" format="interactive" title="„Aprangos“ grupės apyvarta, mln. Eur"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
18:11
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
16:14
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
14:22
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
13:23
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 8

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
12:20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
09:51
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
09:39
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau