Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas Lidl Lietuva, latvių pasidaryk pats segmento prekybininkas Depo, lenkų drabužių prekybininkė Pepco.
- Šiaurės investicijų bankas (angl. Nordic Investment Bank, NIB) ir Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas Lidl Lietuva pasirašė dešimties metų trukmės 50 mln. Eur paskolos sutartį dėl Lidl parduotuvių tinklo plėtros Lietuvoje 20172019 m.
- Maxima grupė, valdanti prekybos tinklus Maxima Baltijos šalyse, Stokrotka Lenkijoje ir T-Market Bulgarijoje, šiose rinkose 2019 m. planuoja atidaryti 120140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje. Investicijos sieks 100 mln. Eur.
- 2019 m. strategijoje ypatinga vieta teko prekybos tinklo Iki plėtros planams. Planuojama rekonstruoti 50 parduotuvių ir atidaryti 20 naujų.
- Rygoje atidaryta Švedijos baldų milžinės IKEA parduotuvė. Jos plotas siekia 34.500 kv. m, investicijos sudaro 50 mln. Eur.
- Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas Ermitažas atidarė naujų parduotuvių keliuose miestuose.
- Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre Pupa atidaryta Pepco parduotuvė. Tai jau šešiolikta Pepco parduotuvė Lietuvoje.
- Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę Proficentras1000 Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę Senukai daugiau dėmesio skiria profesionaliems meistrams ir kituose miestuose. Kaune ir Klaipėdoje Senukų parduotuvėse atidaromi profesionaliems meistrams ir statybų įmonėms skirti skyriai.
- Kaune atidaryta nauja vokiečių koncerno Wurth Group parduotuvė, užimanti beveik 1.000 kv. m ploto. Investuota 300.000 Eur.
- Dvi Latvijos įmonės statybų bendrovė SIA Merks, AS Merko Ehitus group antrinė įmonė, ir SIA Lidl Latvija pasirašė sutartį dėl 47.000 kv. m ploto logistikos centro Rygos Ulbroko gatvėje statybos.
- Suomijos koncerno Kesko grupei priklausanti nekilnojamojo turto kompanija KS Holding Rygoje pradėjo įgyvendinti prekybos centro Galerija Azur rekonstrukcijos projektą, kuris atsieis 35 mln. Eur. Iš viso iki 2022 m. KS Holding Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje planuoja investuoti per 100 mln. Eur.
- Valstybės valdoma AB Lietuvos paštas 2019 m. planuoja intensyvią savitarnos siuntų terminalų tinklo plėtrą į ją ketinama investuoti 1,5 mln. Eur.
- Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė Barbora pradėjo veiklą Estijoje.
- Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė Decathlon atidarė pirmą parduotuvę Lietuvoje.
- Akropolis Group patvirtino projektą Akropolis persirengia, kurio metu į sostinėje esančio prekybos centro atnaujinimą investuojama per 14 mln. Eur.
- Mažmeninės prekybos drabužiais Aprangos grupė Vilniuje, Didžiojoje gatvėje, atidaro prieinamos prabangos prekės ženklų Sandro ir Maje parduotuves.
- Į Vilniaus Akropolio Maximą per keturis mėnesius planuojama investuoti apie 10 mln. Eur. Beveik 5 mln. Eur bendrovė skirs parduotuvės erdvių atnaujinimui, 4 mln. Eur modernios prekybinės įrangos diegimui, dar per 1 mln. Eur moderniems informacinių technologijų sprendimams įgyvendinti.
- Maxima grupė steigia naują bendrovę Maxima International Sourcing. Ji teiks agentavimo paslaugas grupės valdomiems prekybos tinklams Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Bulgarijoje, vystys privačius prekės ženklus, užsiims didmenine prekyba.
Šis straipsnis skelbtas Verslo žinių leidžiamoje Prekybos sektoriaus apžvalgoje 2018.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti