Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Publikuota: 2018-12-31
Bobby Yipo („Reuters“) nuotr.
svg svg
Bobby Yipo („Reuters“) nuotr.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl Lietuva“, latvių „pasidaryk pats“ segmento prekybininkas „Depo“, lenkų drabužių prekybininkė „Pepco“.  

  • Šiaurės investicijų bankas (angl. Nordic Investment Bank, NIB) ir Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pasirašė dešimties metų trukmės 50 mln. Eur paskolos sutartį dėl „Lidl“ parduotuvių tinklo plėtros Lietuvoje 2017–2019 m.
  • „Maxima grupė“, valdanti prekybos tinklus „Maxima“ Baltijos šalyse, „Stokrotka“ Lenkijoje ir „T-Market“ Bulgarijoje, šiose rinkose 2019 m. planuoja atidaryti 120–140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje. Investicijos sieks 100 mln. Eur.
  • 2019 m. strategijoje ypatinga vieta teko prekybos tinklo „Iki“ plėtros planams. Planuojama rekonstruoti 50 parduotuvių ir atidaryti 20 naujų.
  • Rygoje atidaryta Švedijos baldų milžinės IKEA parduotuvė. Jos plotas siekia 34.500 kv. m, investicijos sudaro 50 mln. Eur.
  • Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ atidarė naujų parduotuvių keliuose miestuose.
  • Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidaryta „Pepco“ parduotuvė. Tai jau šešiolikta „Pepco“ parduotuvė Lietuvoje.
  • Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę „Senukai“ daugiau dėmesio skiria profesionaliems meistrams ir kituose miestuose. Kaune ir Klaipėdoje „Senukų“ parduotuvėse atidaromi profesionaliems meistrams ir statybų įmonėms skirti skyriai.
  • Kaune atidaryta nauja vokiečių koncerno „Wurth Group“ parduotuvė, užimanti beveik 1.000 kv. m ploto. Investuota 300.000 Eur.
  • Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl Latvija“ – pasirašė sutartį dėl 47.000 kv. m ploto logistikos centro Rygos Ulbroko gatvėje statybos.
  • Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausanti nekilnojamojo turto kompanija „KS Holding“ Rygoje pradėjo įgyvendinti prekybos centro „Galerija Azur“ rekonstrukcijos projektą, kuris atsieis 35 mln. Eur. Iš viso iki 2022 m. „KS Holding“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje planuoja investuoti per 100 mln. Eur.
  • Valstybės valdoma AB Lietuvos paštas 2019 m. planuoja intensyvią savitarnos siuntų terminalų tinklo plėtrą – į ją ketinama investuoti 1,5 mln. Eur.
  • Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradėjo veiklą Estijoje.
  • Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ atidarė pirmą parduotuvę Lietuvoje.
  • „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio metu į sostinėje esančio prekybos centro atnaujinimą investuojama per 14 mln. Eur.
  • Mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė Vilniuje, Didžiojoje gatvėje, atidaro prieinamos prabangos prekės ženklų „Sandro“ ir „Maje“ parduotuves.
  • Į Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ per keturis mėnesius planuojama investuoti apie 10 mln. Eur. Beveik 5 mln. Eur bendrovė skirs parduotuvės erdvių atnaujinimui, 4 mln. Eur – modernios prekybinės įrangos diegimui, dar per 1 mln. Eur – moderniems informacinių technologijų sprendimams įgyvendinti.
  • „Maxima grupė“ steigia naują bendrovę „Maxima International Sourcing“. Ji teiks agentavimo paslaugas grupės valdomiems prekybos tinklams Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Bulgarijoje, vystys privačius prekės ženklus, užsiims didmenine prekyba.

Šis straipsnis skelbtas „Verslo žinių“ leidžiamoje „Prekybos sektoriaus apžvalgoje 2018“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
12:29
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
09:01
Prie Vakarinio aplinkkelio į parduotuves nuomai investuoja 4 mln. Eur Premium 3

Vilniuje Ukmergės ir Mykolo Lietuvio gatvių sankryžoje, prie sankirtos su Vakariniu aplinkkeliu, planuojama...

Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 1

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Liepos vidutinė metinė infliacija pagal SVKI – 1,7% 1

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Nepaisant pandemijos, „Unideco“ skaičiuoja didesnius pusmečio rezultatus

Nepaisant apribojimų karantino metu, namų apdailos centras „Unideco“ pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė su...

Prekyba
2020.08.11
Nesėkmės istorijos: koks velnias nešė į tą e. prekybą Premium 3

Per karantiną daugeliui prekybininkų vienintelė išeitis buvo žaibiškai persikelti į internetą. Tačiau vien...

Gazelė
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Naujas burtažodis keičia pakuočių gamybos taisykles Premium

Pakuočių gamintojai taikosi prie naujų tendencijų – madas diktuoja ne tik besiplečianti elektroninė prekyba,...

Pramonė
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti knygomis 2

Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, atsižvelgdamas į pasikeitusius...

Prekyba
2020.08.08
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
Estijos naujų automobilių rinka atsigauna po pandemijos 

Praėjusį mėnesį šalies naujų automobilių rinka, palyginti su 2019-ųjų liepa, mažėjo 17,2%, tačiau palyginti...

„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus