Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“

Publikuota: 2018-12-24
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką patartų, taip pat didina prekės ženklo žinomumą.

Paulius Smolskas, Kauno UAB „Valja“, gaminančios rankų darbo žvakes ir kvapų namus „AmourD’evil“, direktorius ir bendraturtis, sako, kad vartotojai, užsukantys į muges prie žvakių stendo, nebūtinai turi tapti pirkėjais, kad iš jų gautum tiek patarimų, kaip žvakes kurti, tiek įkvėpimo jas gaminti.

„Malonu, kai mugėse žmonių esame pastebimi dėl savo produkto. Kai kurių nė negaliu vadinti klientais, nes nemažai kas, priėję prie mūsų, sako: „Žinau jūsų žvakes, bet brangoka, negaliu pirkti“, bet mes su jais maloniai pasikalbame ir nebūtina pirkti, kad žmogus patartų, galėtų pasakyti, ką mano. Kiti specialiai į mugę važiuoja pirkti žvakių, nes sako, kad jose pirkti tiesiogiai iš gamintojų yra daug smagiau ir gyviau nei internetu, o tai mus verčia nesustoti ir kurti“, – kalba p. Smolskas.

„AmourD’evil“ žvakėmis ir namų kvapais taip pat prekiaujama „AmourD’evil“ parduotuvėje Vilniaus prekybos centre GO9, taip pat – e. parduotuvėje.

Verslininkas sako, kad gaminami ir pigesni produktai, kad būtų galima taikyti lankstesnę kainodarą ir „AmourD’evil“ išbandytų kuo daugiau vartotojų. Tačiau mugėse gamintojai klientams papasakoja ir apie prekės kainą.

„Ateina klientų, kurie nėra bandę mūsų produktų, bet sako: „Įtikinkite mane, kodėl turiu pirkti jūsų žvakę už 30 Eur, jei galiu prekybos centre nusipirkti už 3 Eur.“ Tada paaiškiname, kaip gaminame, kad rankų darbas reikalauja daug sąnaudų ir energijos, – sako p. Smolskas. – Konkuruojame su kitais smulkiais gamintojais. Nesakau, kad buvome pirmieji žvakių gamintojai, bet vieni iš pirmųjų, o rinka nėra didelė, konkurentų dairymosi per petį, žvalgymosi, kaip kuriame mes, visada buvo.“

„AmourD’evil“ prekės ženklo gaminiams mugės padėjo susipažinti su vartotojais ir todėl, kad kauniečiai pristatytų produktą ir prisistatytų patys.

Stipraus kvapo, nelietuviško pavadinimo ir klasikinio dizaino žvakės daliai vartotojų atrodė kaip užsienio gamintojų prekė namams. Ponas Smolskas pasakoja, kad kai drauge su seserimis kūrė prekės ženklą ir žvakių verslą, norėjo sukurti tokį, kuris atrodytų „nelietuviškai“. Todėl mugės, kur su klientais susitinkama tiesiogiai, tapo ir vieta, kur gali pasirodyti esantys vietos gamintojai.

„Daug kas pastebi, kad žvakės atrodo nelietuviškai. Taip atrodyti buvo mūsų tikslas, bet nežinau, ar pasirinkome gerai, ar blogai. Nes ypač pirmosiose mugėse klientai buvo nustebę, kad šios žvakės gaminamos Lietuvoje, kiti sakė, kad jei būtų žinoję, jog tai vietos gamintojų prekės ženklas, būtų pirkę daugiau, intensyviau“, – apie susitikimus su pirkėjais pasakoja p. Smolskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 2

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 11

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
Didžiųjų prekybininkų plėtra: atidarys dešimtis naujų parduotuvių Premium 1

Penki didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Iki“ ir „Norfa“ šiais metais naujoms parduotuvėms...

Prekyba
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Atvirkštinis PVM mobiliesiems telefonams – nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. 9

Vyriausybė papildė prekių ir paslaugų, kurioms taikomas atvirkštinis PVM, sąrašą. Tokiu būdu Vyriausybė...

Finansai
2019.05.16
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Seimas įvedė naujų ribojimų penkiems didžiausiems prekybininkams

Penkiems didžiausią rinkos dalį turintiems prekybininkams įvesti nauji reikalavimai: draudžiama reikalauti iš...

Prekyba
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
„Švyturys GO“ – mėgstamiausias nealkoholinis alus Lietuvoje Verslo tribūna 2

Lietuvoje fiksuojama nauja tendencija – itin sparčiai populiarėja nealkoholinis alus ir jo kokteiliai.

Prekyba
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau