Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“

Publikuota: 2018-12-24
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką patartų, taip pat didina prekės ženklo žinomumą.

Paulius Smolskas, Kauno UAB „Valja“, gaminančios rankų darbo žvakes ir kvapų namus „AmourD’evil“, direktorius ir bendraturtis, sako, kad vartotojai, užsukantys į muges prie žvakių stendo, nebūtinai turi tapti pirkėjais, kad iš jų gautum tiek patarimų, kaip žvakes kurti, tiek įkvėpimo jas gaminti.

„Malonu, kai mugėse žmonių esame pastebimi dėl savo produkto. Kai kurių nė negaliu vadinti klientais, nes nemažai kas, priėję prie mūsų, sako: „Žinau jūsų žvakes, bet brangoka, negaliu pirkti“, bet mes su jais maloniai pasikalbame ir nebūtina pirkti, kad žmogus patartų, galėtų pasakyti, ką mano. Kiti specialiai į mugę važiuoja pirkti žvakių, nes sako, kad jose pirkti tiesiogiai iš gamintojų yra daug smagiau ir gyviau nei internetu, o tai mus verčia nesustoti ir kurti“, – kalba p. Smolskas.

„AmourD’evil“ žvakėmis ir namų kvapais taip pat prekiaujama „AmourD’evil“ parduotuvėje Vilniaus prekybos centre GO9, taip pat – e. parduotuvėje.

Verslininkas sako, kad gaminami ir pigesni produktai, kad būtų galima taikyti lankstesnę kainodarą ir „AmourD’evil“ išbandytų kuo daugiau vartotojų. Tačiau mugėse gamintojai klientams papasakoja ir apie prekės kainą.

„Ateina klientų, kurie nėra bandę mūsų produktų, bet sako: „Įtikinkite mane, kodėl turiu pirkti jūsų žvakę už 30 Eur, jei galiu prekybos centre nusipirkti už 3 Eur.“ Tada paaiškiname, kaip gaminame, kad rankų darbas reikalauja daug sąnaudų ir energijos, – sako p. Smolskas. – Konkuruojame su kitais smulkiais gamintojais. Nesakau, kad buvome pirmieji žvakių gamintojai, bet vieni iš pirmųjų, o rinka nėra didelė, konkurentų dairymosi per petį, žvalgymosi, kaip kuriame mes, visada buvo.“

„AmourD’evil“ prekės ženklo gaminiams mugės padėjo susipažinti su vartotojais ir todėl, kad kauniečiai pristatytų produktą ir prisistatytų patys.

Stipraus kvapo, nelietuviško pavadinimo ir klasikinio dizaino žvakės daliai vartotojų atrodė kaip užsienio gamintojų prekė namams. Ponas Smolskas pasakoja, kad kai drauge su seserimis kūrė prekės ženklą ir žvakių verslą, norėjo sukurti tokį, kuris atrodytų „nelietuviškai“. Todėl mugės, kur su klientais susitinkama tiesiogiai, tapo ir vieta, kur gali pasirodyti esantys vietos gamintojai.

„Daug kas pastebi, kad žvakės atrodo nelietuviškai. Taip atrodyti buvo mūsų tikslas, bet nežinau, ar pasirinkome gerai, ar blogai. Nes ypač pirmosiose mugėse klientai buvo nustebę, kad šios žvakės gaminamos Lietuvoje, kiti sakė, kad jei būtų žinoję, jog tai vietos gamintojų prekės ženklas, būtų pirkę daugiau, intensyviau“, – apie susitikimus su pirkėjais pasakoja p. Smolskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau