Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“

Publikuota: 2018-12-24
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką patartų, taip pat didina prekės ženklo žinomumą.

Paulius Smolskas, Kauno UAB „Valja“, gaminančios rankų darbo žvakes ir kvapų namus „AmourD’evil“, direktorius ir bendraturtis, sako, kad vartotojai, užsukantys į muges prie žvakių stendo, nebūtinai turi tapti pirkėjais, kad iš jų gautum tiek patarimų, kaip žvakes kurti, tiek įkvėpimo jas gaminti.

„Malonu, kai mugėse žmonių esame pastebimi dėl savo produkto. Kai kurių nė negaliu vadinti klientais, nes nemažai kas, priėję prie mūsų, sako: „Žinau jūsų žvakes, bet brangoka, negaliu pirkti“, bet mes su jais maloniai pasikalbame ir nebūtina pirkti, kad žmogus patartų, galėtų pasakyti, ką mano. Kiti specialiai į mugę važiuoja pirkti žvakių, nes sako, kad jose pirkti tiesiogiai iš gamintojų yra daug smagiau ir gyviau nei internetu, o tai mus verčia nesustoti ir kurti“, – kalba p. Smolskas.

„AmourD’evil“ žvakėmis ir namų kvapais taip pat prekiaujama „AmourD’evil“ parduotuvėje Vilniaus prekybos centre GO9, taip pat – e. parduotuvėje.

Verslininkas sako, kad gaminami ir pigesni produktai, kad būtų galima taikyti lankstesnę kainodarą ir „AmourD’evil“ išbandytų kuo daugiau vartotojų. Tačiau mugėse gamintojai klientams papasakoja ir apie prekės kainą.

„Ateina klientų, kurie nėra bandę mūsų produktų, bet sako: „Įtikinkite mane, kodėl turiu pirkti jūsų žvakę už 30 Eur, jei galiu prekybos centre nusipirkti už 3 Eur.“ Tada paaiškiname, kaip gaminame, kad rankų darbas reikalauja daug sąnaudų ir energijos, – sako p. Smolskas. – Konkuruojame su kitais smulkiais gamintojais. Nesakau, kad buvome pirmieji žvakių gamintojai, bet vieni iš pirmųjų, o rinka nėra didelė, konkurentų dairymosi per petį, žvalgymosi, kaip kuriame mes, visada buvo.“

„AmourD’evil“ prekės ženklo gaminiams mugės padėjo susipažinti su vartotojais ir todėl, kad kauniečiai pristatytų produktą ir prisistatytų patys.

Stipraus kvapo, nelietuviško pavadinimo ir klasikinio dizaino žvakės daliai vartotojų atrodė kaip užsienio gamintojų prekė namams. Ponas Smolskas pasakoja, kad kai drauge su seserimis kūrė prekės ženklą ir žvakių verslą, norėjo sukurti tokį, kuris atrodytų „nelietuviškai“. Todėl mugės, kur su klientais susitinkama tiesiogiai, tapo ir vieta, kur gali pasirodyti esantys vietos gamintojai.

„Daug kas pastebi, kad žvakės atrodo nelietuviškai. Taip atrodyti buvo mūsų tikslas, bet nežinau, ar pasirinkome gerai, ar blogai. Nes ypač pirmosiose mugėse klientai buvo nustebę, kad šios žvakės gaminamos Lietuvoje, kiti sakė, kad jei būtų žinoję, jog tai vietos gamintojų prekės ženklas, būtų pirkę daugiau, intensyviau“, – apie susitikimus su pirkėjais pasakoja p. Smolskas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Zalando“ statys logistikos centrą prie Roterdamo

Sparčiai auganti elektroninės prekybos bendrovė „Zalando“ Nyderlandų verslo parke Bleisveike pradeda statyti...

Prekyba
17:11
„Elektromarkt“: internetinės prekybos apimtys auga kartais 4

Kartu su augančiu vartotojų praleidžiamu laiku internete, į viršų stiebiasi ir e. prekybos pardavimai.

Prekyba
09:34
Į fizines parduotuves klientus prisikviečia priemonėmis, kurių neturi e. parduotuvės

E. komercijos rinkoje konkurencijai intensyvėjant, jų kovą laimi pirkėjai, kurie gali rinktis iš pasaulinio...

Gazelė
07:46
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
Investicijos į naujus verslus stumtelėjo „Icor“ į nuostolius Premium 8

Viena stambiausių verslo grupių Lietuvoje „Icor“ pernai dirbo nuostolingai, rodo Registrų centrui pateikta...

Statyba ir NT
2019.08.16
Smulkiųjų kelias pas kaimynus nei ilgas, nei brangus – užtenka išversti e. parduotuvę Premium 1

Smulkiųjų eksporto žvalgybos prasideda nuo Latvijos. Dauguma numatančiųjų vėliau pardavimo kanalus auginti,...

Gazelė
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Prekybos tinklų algų medianos: „Lidl“ ir „Norfa“ jos išlieka didžiausios 21

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
2019.08.16
„Sanitex“ logistikos įmonė BLS keičia požiūrį į taupymo priemones Premium 4

„Baltic Logistic Solutions“, „Sanitex“ grupei priklausanti logistikos įmonė, skaičiuoja, kad personalo kaitos...

Plėtros pamokos: netolimų rinkų skirtumai e. prekyboje stebina ir po dešimtmečio 1

Europa yra viena iš geriausių vietų e. komercijos verslui – tarptautinė prekyba praėjusiais metais augo 13%,...

Gazelė
2019.08.15
Kodėl klientai prieštarauja?

Visi mes įsigydami daiktą ar pirkdami paslaugą daugiau ar mažiau, labiau sąmoningai ar mažiau sąmoningai...

Pardavimai
2019.08.15
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Iki“ palieka komunikacijos vadovė B. Čaikauskaitė 8

Bendrovės „Palink“ valdomą mažmeninės prekybos tinklą „Iki“ palieka komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė. 

Prekyba
2019.08.14
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
Liepą Vilniuje nepritarta 5 NT projektams: tarp jų – „Lidl“ ir „McDonald’s“  Premium 15

Liepą Vilniaus miesto savivaldybė prieš išduodant statybos leidimus paprašė pakoreguoti 5-is nekilnojamojo...

Statyba ir NT
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau