Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“

Publikuota: 2018-12-24
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.
svg svg
UAB „Valja“ gaminamos rankų darbo žvakės ir kvapų namai „AmourD’evil“. Bendrovės nuotr.

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie norėtų, ką patartų, taip pat didina prekės ženklo žinomumą.

Paulius Smolskas, Kauno UAB „Valja“, gaminančios rankų darbo žvakes ir kvapų namus „AmourD’evil“, direktorius ir bendraturtis, sako, kad vartotojai, užsukantys į muges prie žvakių stendo, nebūtinai turi tapti pirkėjais, kad iš jų gautum tiek patarimų, kaip žvakes kurti, tiek įkvėpimo jas gaminti.

„Malonu, kai mugėse žmonių esame pastebimi dėl savo produkto. Kai kurių nė negaliu vadinti klientais, nes nemažai kas, priėję prie mūsų, sako: „Žinau jūsų žvakes, bet brangoka, negaliu pirkti“, bet mes su jais maloniai pasikalbame ir nebūtina pirkti, kad žmogus patartų, galėtų pasakyti, ką mano. Kiti specialiai į mugę važiuoja pirkti žvakių, nes sako, kad jose pirkti tiesiogiai iš gamintojų yra daug smagiau ir gyviau nei internetu, o tai mus verčia nesustoti ir kurti“, – kalba p. Smolskas.

„AmourD’evil“ žvakėmis ir namų kvapais taip pat prekiaujama „AmourD’evil“ parduotuvėje Vilniaus prekybos centre GO9, taip pat – e. parduotuvėje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslininkas sako, kad gaminami ir pigesni produktai, kad būtų galima taikyti lankstesnę kainodarą ir „AmourD’evil“ išbandytų kuo daugiau vartotojų. Tačiau mugėse gamintojai klientams papasakoja ir apie prekės kainą.

„Ateina klientų, kurie nėra bandę mūsų produktų, bet sako: „Įtikinkite mane, kodėl turiu pirkti jūsų žvakę už 30 Eur, jei galiu prekybos centre nusipirkti už 3 Eur.“ Tada paaiškiname, kaip gaminame, kad rankų darbas reikalauja daug sąnaudų ir energijos, – sako p. Smolskas. – Konkuruojame su kitais smulkiais gamintojais. Nesakau, kad buvome pirmieji žvakių gamintojai, bet vieni iš pirmųjų, o rinka nėra didelė, konkurentų dairymosi per petį, žvalgymosi, kaip kuriame mes, visada buvo.“

„AmourD’evil“ prekės ženklo gaminiams mugės padėjo susipažinti su vartotojais ir todėl, kad kauniečiai pristatytų produktą ir prisistatytų patys.

Stipraus kvapo, nelietuviško pavadinimo ir klasikinio dizaino žvakės daliai vartotojų atrodė kaip užsienio gamintojų prekė namams. Ponas Smolskas pasakoja, kad kai drauge su seserimis kūrė prekės ženklą ir žvakių verslą, norėjo sukurti tokį, kuris atrodytų „nelietuviškai“. Todėl mugės, kur su klientais susitinkama tiesiogiai, tapo ir vieta, kur gali pasirodyti esantys vietos gamintojai.

„Daug kas pastebi, kad žvakės atrodo nelietuviškai. Taip atrodyti buvo mūsų tikslas, bet nežinau, ar pasirinkome gerai, ar blogai. Nes ypač pirmosiose mugėse klientai buvo nustebę, kad šios žvakės gaminamos Lietuvoje, kiti sakė, kad jei būtų žinoję, jog tai vietos gamintojų prekės ženklas, būtų pirkę daugiau, intensyviau“, – apie susitikimus su pirkėjais pasakoja p. Smolskas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
17:47
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
12:38
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
11:29
Jauno verslo formulė: rėmėsi mokslu, augo 10 kartų ir neatsigina investuotojų Premium

Kosmetikos ir odos priežiūros priemonių prekės ženklas „Math Scientific“ antraisiais metais šovė į viršų 10...

Gazelė
11:03
Prezidento patarėja: Lietuvoje galėtų būti įvesta PVM lengvata maistui 7

Ieškant būdų kovoti su aukšta infliacija, Lietuvoje galėtų būti įvesta pridėtinės vertės mokesčio (PVM)...

Finansai
09:41
„Sirin Development“ sukirto rankomis su „Kesko Senukais“ dėl sandėlių nuomos Rygoje

Su „Girtekos“ grupe susijusi industrinio nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Sirin Development“...

Draudimas rusams pirkti NT ir investuoti į fondus Lietuvoje sukrėtimo nežada, bet tikrintojams bus reikalų Premium

Europos Parlamentui svarstant šeštąjį sankcijų paketą, kuriame numatytas draudimas Rusijos piliečiams Europos...

Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
05:45
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Verslininkas, kuris bijo baubo po lova 6

Savo kasdienėje veikloje analizuodami informaciją, įvairius duomenis ir rašydami straipsnius dažniausiai...

VŽ požiūris
2022.05.23
Verslas sukūrė platformą „Svetingi.lt“: kaip pakviesti vakarienės ukrainiečius ir prasmingai įtraukti darbuotojus Premium

Verslas ir visuomenė nuo pat karo Ukrainoje pradžios vasario 24 d. skyrė visokeriopą paramą: kuriam laikui...

Gazelė
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Kaliningrado pramonė: patiriame kolosalius sunkumus Premium 8

Kaliningrado metalo apdirbimo įmonės susiduria su „kolosaliais logistikos sunkumais“. Europos uostuose...

Pramonė
2022.05.22
Lašišos ir upėtakiai išplaukia iš Baltarusijos Premium 2

Viena didžiausių Baltarusijos maisto pramonės įmonių „Santa Bremor“, kurios žuvies gaminių dar visai neseniai...

Pramonė
2022.05.20
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
„McDonald's“ susitarė dėl savo verslo Rusijoje pardavimo

JAV greitojo maisto milžinė „McDonald's“ pranešė pasiekusi susitarimą dėl verslo Rusijoje pardavimo šios...

Prekyba
2022.05.20
„Baltisches Haus“ vadovas: 2021 m. buvo sudėtingi, bet pavyko išlaikyti stabilius rezultatus Premium

Komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ praėjusiais metais, nepaisydama...

Statyba ir NT
2022.05.20
Išmanieji kasos aparatai: dvejų metų darbą bando įveikti per pusmetį ir apčiuopomis Premium 2

Dalis prekybininkų greičiausiai nebus pasirengę nuo 2023 m. sausio 1 d. teikti kasos kvitų duomenis...

Finansai
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
„Viados LT“ grupės pajamos pernai augo 36,4% 1

Ivano Paleičiko šeimos kontroliuojamos įmonių grupės „Viada LT“, valdančios degalinių tinklą, konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku