Prekybininkai, neapsikentę nelygybės, randa sprendimų

Publikuota: 2018-12-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Daugelis verslininkų, įkūrusių įmones, kaip pagrindinį savo konkurentą įvardija ne kitą bendrovę, užsiimančią panašia veikla, o tuos, kurie dirba pagal verslo liudijimus arba individualios veiklos pažymą.

 Ypač tokia konkurencija paaštrėja artėjant progoms užsidirbti: jomis nori pasinaudoti ne tik nuolatiniai verslo atstovai, bet ir galimybių medžiotojai.

 Pavyzdžiui, Kovo 8-ąją didmiesčių gatvės virsta tulpių upėmis, nes čia suplūsta vienadieniai prekiautojai. Dažniausiai jie išsirenka vietas, kur yra didžiausi praeivių srautai, – prie didžiųjų parduotuvių, poliklinikų, mokyklų, biurų pastatų, – nusiperka vienai dienai verslo liudijimą bei leidimą prekiauti iš seniūnijos ir bando pasinaudoti proga užsidirbti.
„Jų pilnos gatvės. Net šalia mūsų krautuvėlės durų pasistato kibirus su tulpėmis ir pardavinėja. Ir nieko tu jiems nepadarysi, nes jie turi visus leidimus. Manau, savivaldybė turėtų pagalvoti ne tik apie norinčius užsidirbti per vieną dieną, bet ir apie tuos, kuriems prekyba gėlėmis yra ne tik nuolatinis verslas, bet jie dar ir sukuria darbo vietų“, – VŽ yra sakiusi Elena Babravičienė, firmos „Campanula“ savininkė.

Verslininkė sako, kad su vienadieniais prekiautojais varžosi siūlydama platesnį asortimentą, įspūdingesnes puokštes.

 Persikėlė į internetą

 Panaši padėtis buvo ir gruodį, prasidėjus prekybai kalėdinėmis eglutėmis. Jomis prekiauja ir patys augintojai, ir pardavėjai. Didžioji jų dalis – vėlgi dirbantys pagal verslo liudijimus. O tai reiškia, kad jiems galioja visai kitokie mokesčiai. Vadinasi, jie eglutes gali pardavinėti pigiau.
Todėl nelygios sąlygos verslininkus skatina ieškoti būdų. Vienas jų – prekybą perkelti į internetą.
„Pirmiausia patiems pirkėjams internetu pirkti yra patogiau, nes jie gali įsigyti ne tik pačią eglutę, bet ir visko, ko reikia jai papuošti. Be to, eglutė yra pristatoma tiesiai į namus ar biurą, tad nereikia rūpintis, kaip ją parsigabenti. O mums tai naudinga dėl to, kad nereikia konkuruoti nelygiomis sąlygomis. Juk dažniausiai gatvėje šalia eglutes parduodavo prekiautojai, dirbantys pagal verslo liudijimą, arba ūkininkai, kuriems mokesčių visai nereikia mokėti. O mums ir PVM, ir algas darbuotojams privalu sumokėti. Galų gale mūsų eglučių ir kokybė geresnė. Todėl, persikėlę į internetą, nebeturime ne savo kategorijos konkurentų. O ir erdvė įvairiems sumanymams įgyvendinti čia daug platesnė“, – VŽ yra sakęs Lukas Sederevičius, „Sogran“ direktorius. Įmonė pati pirmoji atsisakė fizinės prekybos, viską parduoda tik internetu. Šiuo keliu suka ir kiti eglučių augintojai, kuriems šis verslas nėra tik sezoninis. Juolab pirkėjas vis dažniau renkasi kokybę ir patogumą, o ne mažą kainą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau