Atlygio didinimui „Maxima“ skiria 9,5 mln. eurų – pokytį pajaus apie 90 proc. darbuotojų

Publikuota: 2018-12-20

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, kuriame dirba beveik 15 000 darbuotojų, nuo šių metų gruodžio 21 dienos didina darbuotojų atlyginimų fondą 9,5 mln. eurų. Teigiamus atlygio pokyčius artimiausiu metu ir po Naujųjų metų nepriklausomai nuo darbo stažo pajaus apie 90 proc. „Maximos“ darbuotojų. Vidutiniškai bazinis atlygis bendrovėje augs 7 proc., o daliai parduotuvių darbuotojų – net iki 20 proc.

„Atlyginimai „Maximoje“ kilo ir baziniai jų dydžiai toliau augs. Tik mūsų darbuotojų kasdien kuriamų rezultatų dėka išliekame populiariu prekybos tinklu tarp Lietuvos pirkėjų. Vertiname darbuotojų pastangas ir norime, kad jie kasmet finansiškai pajaustų, jog už jų indėlį į geresnį bendrą rezultatą yra atlyginama“, – sako Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė.

Didžiausią investicijos į darbuotojų gerovę naudą pajaus tinklo parduotuvėse bei maisto gamybos padaliniuose dirbantys žmonės. Vidutiniškai parduotuvių darbuotojų atlygis augs 7,5 proc. Be to, naudodamiesi naujos motyvacinės sistemos priemonėmis, „Maximos“ parduotuvėse dirbantys pardavėjai, kasininkai-pardavėjai bei konsultantai-pardavėjai kiekvieną mėnesį jau šiandien turi galimybę užsidirbti iki 18 proc., o salės darbuotojai iki 8 proc. dydžio atlygio priedą.

Po Naujų metų prekybos tinklo „XX“ ir „XXX“ formato parduotuvėse atsiras ir nauja pareigybė – parduotuvių specialistai, kurie turės daug platesnes kompetencijas, nei kiti parduotuvių darbuotojai. Skaičiuojama, kad šių specialistų bazinis atlygis bus iki 20 proc. didesnis nei kitų dabar parduotuvėse dirbančiųjų atlyginimas. Be to, parduotuvių specialistai motyvacinės sistemos priemonių pagalba galės užsidirbti iki 25 proc. arba iki 150 eurų siekiančius priedus.

„Maximos“ maisto gamybos srityje dirbančiųjų specialistų atlygis vidutiniškai kils 6 proc. Be to, šiems darbuotojams beveik 70 proc. didinamas ir motyvacinis fondas. Skaičiuojama, kad kiekvienas, maisto gamybos srityje dirbantis darbuotojas galės užsidirbti vidutiniškai dar 3 proc. daugiau prie pagrindinio darbo užmokesčio.

„Darbo užmokestį didiname ir per kintamą atlygio dalį. Sukurta ir šiuo metu plečiama motyvacinė sistema numatytą papildomą atlygio fondą leidžia išsidalinti tiems darbuotojams, kurie rodo didžiausias pastangas ir pasiekia geriausius rezultatus. Tokiu būdu darbuotojai papildomai prie algos gali uždirbti ir 50, 100 ar 200 eurų daugiau, priklausomai nuo savo įdėtų pastangų ir pasiektų rezultatų“, – tvirtina K. Meidė.

„Maxima“ vien per šiuos metus parduotuvių ir maisto gamybos srities darbuotojams motyvacinės sistemos pagrindu išmokėjo daugiau nei 2,4 mln. eurų atlygio priedų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Birželį vėl pagerintas naujų automobilių rinkos rekordas 

Praėjusį mėnesį oficiali Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka pasiekė naujas aukštumas, tačiau didele...

Automobiliai
14:29
„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros...

Rinkodara
13:21
„Aprangos“ grupės pajamos šiemet augo 7,3%  1

Šių metų sausio–birželio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 108,6...

Prekyba
12:46
„Kesko Senukai Digital“ per įsigijimą pasiekė naują pirkėjų grupę Premium 1

Daugiausia „pasidaryk pats“ segmente veikianti „Kesko Senukai Digital“ e. parduotuvė, integravusi įsigytos...

Prekyba
05:45
Prekiniai limitai: „Maximai“ prekių skolon saugu parduoti už 1,5 mln. Eur Premium 2

Didžiausiems verslams Lietuvoje vienas tiekėjas skolon gali parduoti prekių ir paslaugų už 1,5 mln. Eur. Kita...

Finansai
2019.06.28
Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
2019.06.27
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 4

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Statyba ir NT
2019.06.27
Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Verslo aplinka
2019.06.27
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 23

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna 1

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 26

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau