Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Publikuota: 2018-12-16
„Sportland LT“ nuotr.
„Sportland LT“ nuotr.

Vilniaus Gedmino pr. duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja šalimi kontinentinėje Europoje, kurioje pristatyta šio tinklo naujoviškos krypties ir dizaino parduotuvė.

Vienas didžiausių Didžiosios Britanijos sporto prekių tinklų „SportsDirect.com“ turi daugiau nei 500 parduotuvių pasaulyje, iš jų septynios įsikūrusios Lietuvoje – jas valdo sporto prekių tinklas „Sportland LT“. Sostinėje įkurta 1.860 kv. m ploto naujos koncepcijos parduotuvė yra tik ketvirtoji tokia pasaulyje, rašoma pranešime spaudai.

„Pagaliau galime drąsiai atskleisti mūsų ilgai brandintą svajonių projektą – naują „SportsDirect.com“ veidą Gedimino prospekte. Kalbu ne tik apie naują parduotuvę, bet apie visiškai naują sporto ir laisvalaikio pomėgių realizavimo patirtį, paremtą inovatyviais sprendimais, žmonių įsitraukimu bei šiuolaikišku interjeru“, – sako Juras Vėželis, parduotuvę atidariusios bendrovės „Sportland LT“ vadovas.

Pasak jo, naujos „SportsDirect.com“ krypties tikslas yra sustiprinti ryšį su žmonėmis – per emociją, vaizdą ir paslaugas suteikti jam ypatingą patirtį. Pavyzdžiui, kiekvienas užsukęs į šią parduotuvę galės naujoviškai išsirinkti trokštamus sporto batelius. Specialiai tam sukurta „Test and Try“ zona, kurioje juos galima išbandyti tiesiog ant bėgimo takelio bei padedant unikaliai įrangai pasirinkti tinkamus batelius.

Kita naujovė – personalizuoti futbolo komandos marškinėliai. Pasinaudojus „MYiD“ funkcija, pirmą kartą Lietuvoje bus galima vietoje užsisakyti originalius „Premier“ lygos marškinėlius, pakaks tik išsirinkti komandą ir numerį.

Parduotuvės interjeras bei kūrybiniai sprendimai buvo patikėti vienai geriausių Didžiosios Britanijos agentūrų „Checkland Kindleysides“, kurie įgyvendino projektą kartu su lietuvių bendrove „Ardi“. „Checkland Kindleysides“ dirba su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Converse“, „Adidas“, „Beats“, „Hunter“, „Herm?s“, rūpindamiesi jų vizualine komunikacija, ženklodara ar interjeru.

Prie naujos „SportsDirect.com“ parduotuvės interjero priderinti ir skaitmeniniai sprendimai. Gedimino pr. 20 antrojo aukšto erdvėje įrengti ekranai padės sekti madą, supažindins su prekių ženklais, jų naujovėmis ir pasiūlymais.

Čia bus galima rasti jau atpažįstamus šio tinklo prekių ženklus – „Dunlop“, „Slazenger“, „Everlast“, „Lonsdale“, „Karrimor“. Asortimentas taip pat išsiskirs tokiais garsiais ir mėgstamais vardais kaip „Nike“, „Adidas“, „Under Armour“, „Reebok“ bei kitais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vyriausybė pritarė naujam reikalavimui prekybininkams 1

Siekiant sumažinti šešėlinės ekonomikos mastą prekybos sektoriuje, Ekonomikos ir inovacijų ministerija siūlo,...

E. Budvilaitis paliko „StrongPoint“ 3

Prekybos technologijų ekspertas Evaldas Budvilaitis, technologijų bendrovės „StrongPoint“ vienas vadovų, po...

„Maxima“ investuoja į saulės jėgaines

Prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas mažinti veiklos sąnaudas bei poveikį aplinkai, didina investicijų į...

Energetika
12:47
Advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė ilgamečiai darbuotojai

Nuo sausio 1 d. advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė du nauji partneriai. Jais tapo ilgamečiai...

Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
11:30
Latvijos žiniasklaida: „Čili pica“ tinklo mokestinė skola siekia 327.700 Eur

Picerijų tinklą „Čili pica“ kaimyninėje Latvijoje valdančios bendrovės „Čilija pizza“ mokestinė skola sausio...

„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus  Premium 9

Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“...

Prie neseniai startavusios advokatų kontoros WINT prisijungė naujas partneris 3

Praėjusių metų pabaigoje susikūrusios advokatų profesinės bendrijos WINT partneriu tapo Pranas Švedas,...

Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo užsakymą gavo „Mitnija“

Pusės Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Akropolio“ ploto atnaujinimą atliks koncernui „,MG Baltic“...

Statyba ir NT
2019.01.15
„Novaturo“ apyvarta pernai išaugo 29% 1

Didžiausio Baltijos šalyse kelionių organizatoriaus AB „Novaturas“ neaudituota 2018 m. apyvarta Lietuvoje,...

„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Mikrovisata“ pakeitė pavadinimą į „Droneda“ 2

Didmeninės prekybos išmaniąja technika UAB „Mikrovisata“, valdanti ir nuosavus buitinės elektronikos prekės...

Technologijos
2019.01.15
Kino teatrus valdanti estų „Apollo“ sudarė sandorį su „Akropolis group“ 

Estijos įmonių grupei „Apollo group“ priklausanti bendrovė „APL Restaurants“ perka 100% „Akropolis group“...

„Franmax“ per devynis mėnesius uždirbo 29,2 mln. Eur pelno 3

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ įmonėms franšizės ir agentavimo...

Vienoje „Maximos“ parduotuvių Rygoje nukrito dalis pakabinamų lubų   12

„Maxima“ parduotuvėje Rygos Barono ir Mačio gatvių sankryžoje atskilo ir nukrito keli lubų fragmentai,...

Pirmiausia siūlys pigiausią kompensuojamą vaistą 5

Nuo kovo 1 d. vaistinėse pacientams, kuriems vaistas išrašytas pirmą kartą ar po ilgesnės pertraukos, bus...

BDAR veikia: per Europą ritasi pirmoji baudų banga 7

Prabėgus daugiau nei pusmečiui po to, kai 2018 m. pavasario pabaigoje įsigaliojo ES Bendrasis duomenų...

„Šilas“ baigė logistikos centro statybas, toliau planuoja plėtrą Premium

Kauno mažmeninės prekybos tinklas „Šilas“ baigė logistikos centro statybas, be to, šiemet planuoja atidaryti...

Svarbiausios šių metų prekybos tendencijos JAV Premium

Plačiau taikomi elektroninės komercijos sprendimai, nauji parduotuvių formatai ir privačios etiketės prekių...

Mėnesio sandoris: „Takeaway.com“ perka „Delivery Hero“ verslą Vokietijoje 2

Didžiausia pasaulyje maisto užsakymo bendrovė „Delivery Hero“ gruodžio 21 d. pranešė apie pasitraukimą iš...

Rinkos
2019.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau